Po najnovijim podacima, prihvat dionica iznosi 715
Kad bude 100 000 javite. To je 1 % INA-e. Ako skupe 1 % po cijeni 2800 treba se zabrinuti.
[/quote]
Koliko jos dana imaju?
Umjesto svečanosti otvaranja autoceste RI-ZG, izgleda da ćemo slaviti otvaranje autoceste Rijeka-Budimpešta…
a Zagreb će biti samo jedna usputna stanica! "Nemrem si verovat". Ajd, živio ti meni Krpa.
Po najnovijim podacima, prihvat dionica iznosi 715
Kad bude 100 000 javite. To je 1 % INA-e. Ako skupe 1 % po cijeni 2800 treba se zabrinuti.
[/quote]
Ako nastave ovim tempom, trebaće im više od 2 godine. Živa pišurija ova Ina… [lol]
JA UOPĆE VIŠE NE ČITAM TE PERIPETIJE OKO INE,čekam rasplet događaja,i živim u nadi,a nada umire zadnja..
Po najnovijim podacima, prihvat dionica iznosi 715
Pa što je tu čudno? Pa trebalo bi biti 0, a ne 715. Eno Pero iza čoška na burzi nudi 70 kuna više..
Jedno teoretsko pitanje.
Šta je sa 10% dodatnih dionica za radnike INE koje bi države trebala upisati na SDA sredinom XI mjeseca (bonus nakon 1 godine). Da li se to pravo gubi prodajom dionica po javnoj ponudi jer nije prošla godina dana.
Mislim da bi ovdje moglo biti velikih razocarenja… po meni je izgledna zamjena dionica sa MOL-om… preuzimanje bi u ovom trenutklu bilo katastrofa za cijelu hrvatsku… nove milijarde kuna bi zasigurno utjecale na inflaciju koju je Vlada uspjela jedva obuzdati… mislim da i preporuka Rohatinskog ide u tom smjeru… ovako ce veliki zamjeniti dionice prodat to na vanjskoj burzi i novac ponovo investirati, te se time sigurno nece povecati inflacija… naravno to bi jos podiglo vrijednost kune sto svima u kreditima sa valutnom klauzulom ide u korist… mozda sam u krivu, al ja bi prodao inu (jer nevidim neku veliku mogucnost za rast, mozda kojih 10-15%) te se pozicionirao u nekoj podcjenjenoj dionici koja ima daleko vecu mogucnost rasta….
… al ja bi prodao inu (jer nevidim neku veliku mogucnost za rast, mozda kojih 10-15%) te se pozicionirao u nekoj podcjenjenoj dionici koja ima daleko vecu mogucnost rasta….
pa prodaj
Moram komentirati zbivanja oko INE pošto sam u toj struci, i imam određene informacije iz firme. Osobno nemam dionice, pa se nisam uključivao u razgovore prije. Izritirali su me natpisi u business.hr da je INA fundamentalno precijenjena, što je laž. Konkreto znam da je INA duplo više vrijedi samo zbog vrijednosti svojih plinskih zaliha, koje su značajno podcijenjene u izvješću. Stvar je u tome što je plin socijalna stavka u HR pa se prodaje po puno nižoj cijeni od tržišne. Gospoda koja su radila izvješće su računala zalihe po toj prodajnoj cijeni što stvara takvo izvješće (po meni pogrešno). Kad se INA privatizira, država neće moći utjecati na cijene plina, one će otići na tržišnu cijenu, kao i zalihe.
Stvar je u tome da pri formiranju cijene plina igraju dva faktora, cijena domaćeg plina (malo više od 2/3 proizvodimo sami) i cijena plina kojeg kupimo iz inozemstva (po tržišnoj cijeni). Kombiniranjem te dvije cijene i količine dolazimo do prodajne cijene, koja je dosta manja od tržišne u HR. Možete misliti koliko su podcijenili cijenu domaćeg plina da bi prodajna cijena ostala tako niska (to je sve naredila država).