Normalno da se pravi lud. Tip, Slaven Bošnjak portofolio manager Hrvatskog mirovinskog investicijskog društva, plaćen je državnik čije je izlaganje imalo samo jedno za cilj prikazati, a to je velikodušnost MOL-a hrvatskim građanima. Ja ne kažem da 2.800 trenutno nije dobra cijena, samo kažem kako se kod nas rade evoluacije pomoću qurčevih metoda. Tko god se držao tih metoda mogao je zaraditi jako malo zadnjih godina. Toliko.
Da li je itko od vas procitao moj post.
Gdje je navedeno u analizi da su ukljucene sinergije+premija na preuzimanju vecinskog dijela.
U NASLOVU JE NAPRAVLJENA PERMUTACIJA.UMJESTO 2721 NAPISANO JE 2271
Prema DCF analizi, diskontiranog novčanog tijeka procijenjena vrijednost dionice INA-e (ZSE:INA-R-A) iznosi 2.721 kunu. OVO JE CIJENA BEZ PREMIJE KOJA BI TREBALA BITI MIN 20%
U NASLOVU JE NAPRAVLJENA PERMUTACIJA.UMJESTO 2721 NAPISANO JE 2271
Prema DCF analizi, diskontiranog novčanog tijeka procijenjena vrijednost dionice INA-e (ZSE:INA-R-A) iznosi 2.721 kunu. OVO JE CIJENA BEZ PREMIJE KOJA BI TREBALA BITI MIN 20%
Točno tada se ispravljam, a seebiz bi trebao odgovarati jer laže.
Nisam čitao prethodne postove jer mi se ne da, pa se ispričavam što ovak uletavam.
Samo sam htio reći da vam se količinski fino trguje ova INA i to po finoj cijeni. Vidim puno se investitora spremno okladiti u veću cijenu finalne transakcije. Lijepo.
Imam osječaj da će INA ostati za neka bolja vremena. Pa tako će i moji paketići pričekati ta vremena. Kad bi došlo do preuzimanja i ja bi prodao svoje paketiće, a u što u ova vremena uložiti. Znači jačati INA -u /firmu/, a onda će i dionica adekvatno narasti. Pa nisu dionice samo kod nas u autu. Gledam OMV super kvartalna izvješča i opet na najnižim razinama dionica.
Ilirika: Ina fundamentalno precijenjena, no MOL ima interes povećati ponudu
Ilirika: Ina fundamentalno precijenjena, no MOL ima interes povećati ponudu
prema ovome ce definitivno morat:
Količina dionica za koje je u Depozitoriju s prethodnim uredovnim danom obrađen primitak KA-POP obrazaca i upisan prihvat ponude za preuzimanje:
715 dionica
Po najnovijim podacima, prihvat dionica iznosi 715
Opet je danas stigla neka obavijest. Ovaj puta od INA-e. Već mi lagano sa svime time idu na jetra pa nisam ni čitao za ozbiljno.
Umjesto svečanosti otvaranja autoceste RI-ZG, izgleda da ćemo slaviti otvaranje autoceste Rijeka-Budimpešta…
Završena autocesta Rijeka – Zagreb
Gotovo 38 godina od početka gradnje danas se simbolično dovršava spajanje autoceste Rijeka – Zagreb: u večernjim bi satima trebala biti puštena u promet posljednja dionica, Oštrovica – Vrata, duga oko 11 kilometara. Sinoć je sav promet preusmjeren i na novu dionicu od Kupjaka do Stare Sušice, koja je duga oko 3,5 kilometara i time se zaokružuje projekt punog profila u Gorskom kotaru te istovremeno počinje rekonstrukcija starog kolnika na dionicama Oštrovica – Vrata i Kupjak – Stara Sušica. To znači da vozači još neko vrijeme neće imati na raspolaganju sve četiri prometne trake. U Autocesti Rijeka-Zagreb planiraju do kraja listopada završiti rekonstrukciju, što znači da bi se tada mogao koristiti puni profil svih dionica ove autoceste ukupne dužine 146,5 kilometara. Kraj listopada odabran je kao rok dovršenja autoceste jer se sve aktivnosti nastoje uskladiti s projektom izgradnje posljednjeg dijela autoceste u Mađarskoj, gdje se upravo u tom razdoblju očekuje dovršenje autoceste od Budimpešte do granice s Hrvatskom.
Obnova povijesnih veza
Riječ je o svojevrsnom generacijskom infrastrukturnom pothvatu, kojim se obnavljaju povijesno itekako isprepletene političke, prometne i gospodarske veze Hrvatske i Mađarske, a sve to planira se obilježiti zajedničkim otvaranjem autoceste Rijeka – Budimpešta, kojemu bi trebali prisustvovati predsjednici i premijeri obje države. To potvrđuje i resorni ministar Božidar Kalmeta.
– Dovršava se spajanje mosta preko Mure i Mađari trebaju riješiti oko 500 metara spoja na granici, dok Hrvatske autoceste dovršavaju oko 1.500 metara pristupne autoceste na hrvatskoj strani. Tehnički pregled za oba ova projekta zakazan je za 6. listopada i potrajat će desetak dana, veli Kalmeta.
Do Budimpešte za pet sati
Time bi bila dovršena oko 250 kilometara duga autocesta Rijeka – Zagreb – Goričan uključujući i spoj na granici. U Mađarskoj su od Budimpešte do granice već izgrađena 234 kilometra autoceste. Iz toga se može zaključiti da bi autocesta Rijeka – Budimpešta bila duga gotovo 500 kilometara, zaključuje Kalmeta. Dodaje da će efekti povezivanja dviju država u prometnom i gospodarskom smislu biti brojni i konkretni. Putovanje od Rijeke do Budimpešte osobnim automobilom trebalo bi trajati oko pet sati, a još su važnije prednosti za teretni promet – kvalitetnije cestovno povezivanje Rijeke s mrežom prometnica u srcu Europe kao i otvaranje novih mogućnosti za povećanje prometa riječke luke kad se izgradi kontejnerski terminal na Zagrebačkoj obali i proširi postojeći na Brajdici. Prometno povezivanje time neće stati, jer bi do kraja ove godine trebala početi dugo najavljivana gradnja ravničarske pruge Rijeka – Zagreb – Botovo, koja će također voditi do Budimpešte.
Po najnovijim podacima, prihvat dionica iznosi 715
Kad bude 100 000 javite. To je 1 % INA-e. Ako skupe 1 % po cijeni 2800 treba se zabrinuti.