Ina: 600 prijava za upravljanje benzinskim postajama, većina ih dolazi od radnika

Naslovnica Forum Komentari članaka Ina: 600 prijava za upravljanje benzinskim postajama, većina ih dolazi od radnika

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Poštovani djelatnici maloprodaje,
nastavlja se sada već triologija-„pokušaj poslodavca da nas se riješi“.
Spin-majstori(koji čini mi se nisu dostojni rankinga ni INE ni MOL-a) vuku poteze koji su smiješno zamaskirani,ali medijski popračeni sa jasnim krajnjim ciljem.
I među nama ima puno „tenisača“ koji prepoznaju nečiji spin.
Predlažem, da se u znak protesta, što je više moguće djelatnika prijavi za natječaj, čime bi im jasno dali do znanja koliko smo energije spremni utrošiti u obrani svojih prava i koliko nam je stalo do INE.
15.07.2013.glasnogovornica INE je sa zadovoljstvom izjavila da je projekt uspješan i da se do sada prijavilo 100-tinjak kandidata.ako uzmemo u obzir da svi šefovi „moraju“ dati svoju ponudu do 20.07.sve je jasno.
Večim odazivom sa naše strane i upoznavanjem medija sa „našim protestom“-nečije bi se pobjede- pretvorile u poraze.Pošaljite svoje ponude
Nije to teško ni komplicirano imamo još 3 dana,na kraju krajeva sve je na Nama.

Od naših direktora očekujem empatiju ,odgovore i da još jednom prouče operativni model u privitku.

Unaprijed hvala i srdačan pozdrav svima!

Ivan Plazanić

17.07.2013.
ovo je dio maila je poslan svim pumpama,direktorima,dnevnim novinama…17.03.13.
ISTINA JE VODA DUBOKA.

Zaustavite Reuters ne bu islo!
Sve velike kompanije (Shell, Texaco, Agip,Aral,BP…) vec desetljecima daju pumpe u zakup i to nije nista novo. Novo je samo to, da, kad preuzmes odgovornost za jednu pumpu, onda radis za sebe i nema vise velike kompanije iza tebe, koja ce pokrivati tvoju neljubaznost, tvoju nonsalantnos i tvoje financijske neuspjehe. Znaci, postoji mogucnost da propadnes, isto kao sto postoji mogucnost da stvoris obiteljski business od kojeg se moze pristojno zivjeti.

Nažalost,ovdje se ne radi o velikim kompanijama koje si naveo.radi se o MOL-u,a posto si jako “upućen” u problematiku savjetujem ti da istražiš,kako je završila franšiza u MOL-u i Slovnaftu(nema više nijednog prodavača zaposlenog u te 2 firme,već preko agencija zapošljavaju radnike za smiješne plaće i prava).

recite čovjeku da je samoupravni socijalistički sistem propao krajem 80-tih godina prošlog stoljeća[emo_zacudjen]

@Shelio, zasto bi bili uopce uposlenici INA-e, ti koji zakupe pumpe? U Njemackoj se ti zakupci zovu “Pächter”, sto odgovara terminu “zakupac”. Znaci, vi kao freelancer ili firma sklapate ugovor sa kompanijom INA-e, a kako cete vi poslovati ili koliko cete vi biti kreativni i usluzni, to je vasa stvar, odnosno stvar vase poslovne politike a onda i vaseg prezivljavanja. Zato je vecina zakupaca po njemackim naseljenim mjestima, automehanicarskog smjera, pa nude popravke,odrzavanje automobila, pa sve do pranja i ostalih usluga.
Naravno da cijela obitelj mora pomoci, inace business ne funkcionira.

viewer-opet se vraćam na ono,ne radi se o njemačkim naftnim firmama ni…radi se o MOL-u i vjeruj mi da je krajnji cilj rješavanje pitanja(što je jeftinije moguće)pumpaša-cca 2700 radnika(sa užom obitelji cca 10000 ljudi)koji su se na osnovu svojih solidnih primanja i stalnom zaposlenju u nekadašnjem gigantu dizali kredite(stambene,za aute…).
sada je nezasitnim menađerčičima guzica zinula na našu egzistenciju sa ciljem dodatnog “smanjenja troškova”čitaj milijunskih bonusa.
naše se plaće povlače po novinama-kolika su njihova primanja.
kada se rješi pitanje radnika dionice maliprodaje INE će bitno narast i time će MOL biti u prilici povoljnije prodat pumpe-najvjerovatnije Rusima.
btw mol plaća koncesiju na bušotine u RH 5% od “izvađenog”,a u Mađarskoj 12%.
financijska razlika u postocima je puno veća nego što bi zaradili kresanjem plaća za 30%.
mi nismo anđeli,kao što nisubili ni doktori,ni službenici,poštari…druga su vremena,svi se mjenjaju pa tako i mi.
lp

New Report

Close