Kamo sreće da je to problem samo sa turistima.
Nitko nas vani u bilo kojem poslu odnosno privrednoj grani ne shvaća ozbiljno, niti smo na bilo kojem polju ispolučili rezultate.
Ovo o čemu mlada dama govori svakome tko nema rupu među ušima bi trebalo biti jasno. Za ovaj oblik turizma tvrdim, niti nam treba ministarstvo niti TZ. Te dvije vodene glave samo žderu novac dobrim dijelom od boravišne pristojbe (svake godine oko 100 mio. € se slije samo od pristojbe), te palamudi i filozofira. Obiliazi derneke po svijetu, snima filmiće s sportašima i na osnovu klickova rezonira, da će turisti navaliti, kad taj filmić vide. Do prije dvije-tri godine nismo imali desetak pristojnih restauranata a sad bi htjeli da smo uz bok Francuskoj, Italiji, Španjolskoj… Kad prosješnog turista pitaš za hranu u Hrvata ili će slegnuti ramenima ili reći: ćevapčići, pljeskavica, ražnjići…
Dok im strateške marketinške poslove vodi Dudo Šimenc poznata sportska posvuduša neće biti bolje … više je booking.com učinio za hrvatski turizam od kompletnog sustava htz-a …. niže zanimljiv članak na temu koji dokazuje isto samo kroz opažanje