prirodan tijek stvari – ikea će im postaviti uvjete poput bilo kojeg kupca u europi, tako da će tvrtke koje uspiju dobiti status dobavljača na taj način i ući u europu, a da ne moraju tamo ići sa zavežljajem u ruci, nego kroz uspješan biznis.
e sad je kozmičko pitanje – što s uludo potrošenim godinama na najtrvijalnije birokratske tričarije koje su sprječavale ikein projekt.
ili još bolje – koliko su desetina milijardi investicija u industriju spriječili bandić i sdp u zagrebu te linić u rijeci. nepovratno su uništili jedno 300.000 radnih mjesta, a i dalje uništavaju.
jedini problem je što ikea ima od drvenog namještaja 70 posto iverice a naši proizvode puno drvo.
nije da nema prostora da im prodamo robe ali pitanje je jesmo li konkurentniji od rumunjske,srbije i bugarske gdje već proizvode.
jer ikea ima skoro sve od lokomotive do igle u trgovinama.
recimo kordun karlovac koji proizvodi pribor za jelo.
svi koji se spremate na sastanak dobro se pripremite i raspitajte kod onih koji su isto tako krenuli sa vjerom da će preko Ikea-e osvojiti svjetsko tržište, a Ikea ih je odvela u probleme koje ni sanjati nisu mogli prije Ikea-e!
jedini problem je što ikea ima od drvenog namještaja 70 posto iverice a naši proizvode puno drvo.
a tu je uvijek pitanje kakva je korist od punog drva ako ima tako malo kupaca spremnih da ga plate.
nisu ni najrazvijenije zemlje svijeta imune na netržišno ponašanje – i rolls royce, rover i volvo su propali zato što su bili prekvalitetni, a bmw i mercedes su opstali jer su sveli kvalitetu na ekonomski razumnu mjeru.
sve je to stvar praćenja ekonomije i tržišta, a za naše tvrtke je ključno da se nauče boriti na tržištu i pristupati ekonomiji kao struci, a ne kao idologiji i politici.