Istina, već se danima događa iskrcavanje, no tješi činjenica da se nakon svakog većeg pada tijekom ovotjednog trgovanja ipak pojavila potpora koja ne dozvoljava cijeni da padne ispod 4000 kn.
Da li će potpora popustiti idući tjedan ili neće vidjeti ćemo već u ponedjeljak.
Da podsjetim, u ponedjeljak je : http://www.institutigh.com/fin/default.aspx
A slušao sam nešto danas na poslovnim vijestima Narodnog radia, samo sam doša pri kraju, kako je gotov akcijski plan EU za građevinare, a radi se o miljardama.
Ako je netko čuo sve neka kaže.
Vrlo bitna razina ua IGH je da ne padne ispod 3800 kn ,pogledom na ganna kuteve ,možemo reći da situacija nije tako loša.
http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=7166
Tko kaže da se neće graditi?
Nakon što su neki mediji objavili da će Vlada Republike Hrvatske odustati od nastavka gradnje auto-ceste prema Dubrovniku, župan dubrovačko-neretvanski Nikola Dobroslavić izrazio je čuđenje zbog takvih informacija.
Pozdrav kolegama posjetite forum Viadukta gdje čete nači hrpu mojih postova
u kojima pokazujem da je ova negativa o građevinarima
izmišljotina novinara Darka pajića koji je napisao preko 20 negativnih članaka
o građevinarima tokom ove godine
Također ovaj članak o ukidanju radova koji je izišao u Novome listu malim tračerskim novinama koje rade za oporbu je ponovljen preko 15 puta na svim mogučim portalima i možete ga danas nači na Sebizu gdje je izašao preko tri puta u tjedan dana.
Ovaj novinar laže i sam priča kontradiktorne stvari za više informacija posjetite forum VDKT
http://www.poslovni.hr/Fo…x?ThreadID=557&pg=243
Europa želi završetak Slavonike
http://www.glas-slavonije…b=1&ID_VIJESTI=113125
spas za hrvatsku cestogradnju mogao bi doći iz Europske unije. Dvije najznačajnije europske financijske institucije – Europska banka za obnovu i razvoj te Europska investicijska banka, pokazale su interes za nastavak gradnje cesta u Hrvatskoj. Prije svih, za nastavak radova na koridoru 5C koji uključujeNa dionici između Szekszarda i Bolya u Mađarskoj prošloga je mjeseca probijen zadnji od četiri tunela na autocesti M6. Riječ je o tunelu “A” koji je dugačak 1.331 metar. Tunel je probila austrijska tvrtka Strabag AG i time su završeni tunelski radovi koji su trajali godinu i pol. Idućih dana i mjeseci kreću završni radovi, asfaltiranje i puštanje u promet, koje je najavljeno za 31. ožujka iduće godine.
Europska banka za obnovu i razvoj te Europska investicijska banka zainteresirane za gradnju mosta preko Drave te gradnju posljednje dionice Slavonike od Osijeka do mađarske granice
1.530forinti cijena je četverodnevne vinjete na autocesti M6 u Mađarskoj, a ona se može kupiti na svakoj benzinskoj postaji
gradnju mosta preko Drave te gradnju posljednje dionice Slavonike od Osijeka do mađarske granice, jer se ona nalazi na paneuropskom prometnom koridoru čiju gradnju u Mađarskoj i BiH potpomažu upravo EBOR i EIB.U Ministarstvu prometa potvrdili su nam kako se trenutno vode razgovori između predstavnika hrvatske Vlade i spomenutih europskih banaka. Kako nam je kazala glasnogovornica Ministarstva prometa Martina Halužan
spas za hrvatsku cestogradnju mogao bi doći iz Europske unije. Dvije najznačajnije europske financijske institucije – Europska banka za obnovu i razvoj te Europska investicijska banka, pokazale su interes za nastavak gradnje cesta u Hrvatskoj. Prije svih, za nastavak radova na koridoru 5C koji uključujeNa dionici između Szekszarda i Bolya u Mađarskoj prošloga je mjeseca probijen zadnji od četiri tunela na autocesti M6. Riječ je o tunelu “A” koji je dugačak 1.331 metar. Tunel je probila austrijska tvrtka Strabag AG i time su završeni tunelski radovi koji su trajali godinu i pol. Idućih dana i mjeseci kreću završni radovi, asfaltiranje i puštanje u promet, koje je najavljeno za 31. ožujka iduće godine.
Europska banka za obnovu i razvoj te Europska investicijska banka zainteresirane za gradnju mosta preko Drave te gradnju posljednje dionice Slavonike od Osijeka do mađarske granice
1.530forinti cijena je četverodnevne vinjete na autocesti M6 u Mađarskoj, a ona se može kupiti na svakoj benzinskoj postaji
gradnju mosta preko Drave te gradnju posljednje dionice Slavonike od Osijeka do mađarske granice, jer se ona nalazi na paneuropskom prometnom koridoru čiju gradnju u Mađarskoj i BiH potpomažu upravo EBOR i EIB.U Ministarstvu prometa potvrdili su nam kako se trenutno vode razgovori između predstavnika hrvatske Vlade i spomenutih europskih banaka. Kako nam je kazala glasnogovornica Ministarstva prometa Martina Halužan
NIje Darko Pajić jedini
Evo Zdravko Karakaš laprda na novoj tv o otkazima ugovora i megalomanskim projektima u građenju…haha [bye]
Nevjerovatno je što naši ljudi nisu u stanju napravit za šaku šuštavih novčanica
EBRD najsirovijim metodama(ucjena,medijska hajka,netočni navodi,mito itd) polako potura svoje planove
i teško da će ovo ispustiti iz svojih kanđi..
Zaključak bi bio da će sve ove investicije ići sigurno i to već na proljeće samo će se promjeniti investitor..a onda će kolega Twixer viditi šta je extra profit i kolika je razlika u cijeni npr. po kilometru autoceste.I što je najbolje radit će opet naši građevinari po dosadašnjim a možda i većim cijenama i nitko se neće buniti da je to skupo.A stranci će se namiriti koncesijama i cestarinama..nešto poput Strabag-a(AZM&EGIS)
Evo jednog starijeg teksta kako to funkcionira u praksi i kako će to izgledati i u budućnosti nažalost
http://www.masa-hr.org/content/francuski-upravitelji-blagajnike-skidaju-do-gola-i-zavaruju-dzepove
Tko kaže da se neće graditi?
Kaže Alfa i Omega za građevinu:
http://www.seebiz.eu/hr/nekretnine/dukan-gradevinare-ceka-strasna-2010.!,59385.html
Kaže Alfa i Omega za građevinu:
http://www.seebiz.eu/hr/nekretnine/dukan-gradevinare-ceka-strasna-2010.!,59385.html
[/quote]
A kada se kupuje dionica nego kada je sve negativno u svzi nje, kada se iskorigira i kada su sve negativne vijesti uključene u cijenu dionice. A pogotovo kada naši novinarčići počnu pisati kao da ide kataklizma.To je uvijek znak da bi dionica mogla gore.
Prodavao je Đukan na 1500, i na 2500, a da mora plakat to mu je u opisu radnog mista.
Kaže Alfa i Omega za građevinu:
http://www.seebiz.eu/hr/nekretnine/dukan-gradevinare-ceka-strasna-2010.!,59385.html
[/quote]
A kada se kupuje dionica nego kada je sve negativno u svzi nje, kada se iskorigira i kada su sve negativne vijesti uključene u cijenu dionice. A pogotovo kada naši novinarčići počnu pisati kao da ide kataklizma.To je uvijek znak da bi dionica mogla gore.
Prodavao je Đukan na 1500, i na 2500, a da mora plakat to mu je u opisu radnog mista.
[/quote]
Sve ok. Ja ću ipak pripaziti da ne bi plakao zajedno s njima li neko dulje vrijeme.
Kaže Alfa i Omega za građevinu:
http://www.seebiz.eu/hr/nekretnine/dukan-gradevinare-ceka-strasna-2010.!,59385.html
[/quote]
Dobro jel ima tko komentar na gornji link?
Kaže Alfa i Omega za građevinu:
http://www.seebiz.eu/hr/nekretnine/dukan-gradevinare-ceka-strasna-2010.!,59385.html
[/quote]
A kada se kupuje dionica nego kada je sve negativno u svzi nje, kada se iskorigira i kada su sve negativne vijesti uključene u cijenu dionice. A pogotovo kada naši novinarčići počnu pisati kao da ide kataklizma.To je uvijek znak da bi dionica mogla gore.
Prodavao je Đukan na 1500, i na 2500, a da mora plakat to mu je u opisu radnog mista.
[/quote]
IGH je već dobio posao Crnoj Gori tako da za njega nema zime, ovo je samo pritisak da bi se nastavili veći projekti i u cro. U 2010. krediti će biti povoljniji i dostupniji nego sada i najvjerojatnije će opet biti posla za građevince. Nagradno pitanje: Da li ste ikada sreli vlasnika firme koji ne kuka?
Npomena: IGH i država su već godinama u ljubavi i ovdje ne pričamo o "Lopata" d.o.o. [cool]