Datum objave: 13.10.2009 | 19:22
Zadnja izmjena: 13.10.2009 | 19:17
BAR-BOLJARE
Željko Žderić: Dionicu Podgorica-Mateševo završavamo do 2013.
Autor/izvor: Mina-business
PODGORICA – Radovi na najkomplikovanijoj dionici autoputa Bar-Boljare, koja obuhvata dio od Podgorice do Mateševa, biće završeni za četiri godine, saopštio je danas generalni direktor splitskog Kontruktora, Željko Žderić.
On je kazao da u četvrtak počinju pripremni radovi i da to ne treba shvatiti kao da će neko za tri dana helikopterom donijeti most.
– To su radovi na geodetskim, geofizičkim, geološkim, pomoćnim cestama. Stvarni veliki radovi na objektima, mostovima, tunelima, betoniranju stubova, portala počeće naredne godine, jer tako nalaže procedura i tehnologija i drugačije se ne može, saopštio je Žderić na konferenciji za novinare.
Radovi na autoputu svečano će početi u četvrtak u selu Gornje Mrke, a iz Vlade su saopštili da će manifestaciji prisustvovati premijeri Crne Gore, Hrvatske i Srbije, Milo Đukanović, Jadranka Kosor i Mirko Cvetković, kao i resorni ministri.
Prema riječima Žderića, prilikom gradnje autoputa biće upotrijebljeni svi crnogorski resursi.
– Ono što ne budemo mogli naći u Crnoj Gori, prvo ćemo tražiti u Hrvatskoj pa tek onda drugdje, kazao je.
On tvrdi da će do 9. decembra Konstruktor obezbijediti potreban novac za gradnju prve dionice autoputa. Žderić je rekao da Konstruktor nema problema da objavi Koncesioni ugovor, ali da to neće učiniti. On je, međutim, obećao da će novinarima dnevnika Vijesti i Mine-business dozvoliti da pogledaju taj dokument.
– Ugovor je u principu poslovna tajna. Tamo nema ništa što bi bilo tajna, ali ima više od 100 stranica, kazao je Žderić i dodao da u ugovoru nema ništa šta nije neočekivano.
Crnogorski ministar saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija, Andrija Lompar, kazao je da je u svim koncesionim ugovorima, u koji su imali uvid, navedeno da je neophodna saglasnost oba partnera i da Ministarstvo još nije prepoznalo koji je to pravni akt koji ga obavezuje da objavi taj dokument.
– Ukoliko bi smo našli neki pravni osnov nemamo razloga da se bilo koja stavka krije, čak, suprotno, imamo želju da se sve ono što se nalazi u Koncesionom ugovoru objavi, naveo je Lompar.
Prema njegovim riječima, treba biti ponosan na ono što se nalazi u Koncesionom ugovoru, a njegovi realizaciju na kraju će svi vidjeti.
http://www.jutarnji.hr/vijesti/clanak/art-2009,10,13,,179471.jl
Rekao sam vam da Juru robija čeka to je jedini spas za IGH
kad smo kod korupcije, nedavno sam cuo da je jedan ministar u rumunjskoj vladi snimljen kako trazi mito al pazi sta: audi A8, 30 litara rakije i 10tak kila kobasica ! [lol] [lol] [lol]
Ni manje ni vise
[/quote]
Toga treba objesiti jer ni sam sebi ne može pomoći. Visio bi on za kobasicu dok ne kaže koja budala ga je nagovorila da bude ministar. [lol]
http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/39230/EU-istrazuje-namjestanje-javnih-natjecaja-u-RH.html
U pismu grupe europarlamentaraca navodi se da treba istražiti vezu između Ministarstva graditeljstva RH, javnog poduzeća Hrvatske autoceste te konzorcija hrvatskih građevinskih tvrtki koje predstavlja Institut IGH, na čijem je čelu dr. Jure Radić.
Varate se. To je zabrinjava, nažalost, ovdje trenutno nema mjesta veselju i euforiji.
Pitajte Juru na skupštini zašto isplaćuje dividendu kad nema 40 milijuna eura za Bandića [rolleyes]
gadno je ovo momci, klupko se počelo raspetljavati..još ako zagrepčanku istraže [undecid]
A tek posao o Crnoj G ori glavni koperant šta mislite tko je
firma od premijera pa sve je umreženo mislim da Goli Otok će biti mali ka se uhvate posla ovi iz EU
U pismu grupe europarlamentaraca navodi se da treba istražiti vezu između Ministarstva graditeljstva RH, javnog poduzeća Hrvatske autoceste te konzorcija hrvatskih građevinskih tvrtki koje predstavlja Institut IGH, na čijem je čelu dr. Jure Radić.
Ekipa, toplo vam preporučam da sutra odmah opalite po prodaji ako imate ovu dionicu dok je još iznad 4000 kn. Previše je to sve skupa sekiracije i korupcije, a nema smisla da zbog toga gubite zdravlje i živce!
[bye]
Čeka se da se Jure i Jaca jave iz Crne Gore. Otišli su da vide je li Milo Kartel skupio pare.
dax 5855
crobex 2300
a igh stoji na 4200
nitko ništa ne piše, kao da su svi trejderi izašli iz igh
Ne pomišljam o kupnji IGH dok ga Europska unija i OLAF ne istraže do kraja.
dax 5855
crobex 2300
a igh stoji na 4200
nitko ništa ne piše, kao da su svi trejderi izašli iz igh
Ne pomišljam o kupnji IGH dok ga Europska unija i OLAF ne istraže do kraja.
[/quote]
Ni ti nemoj. Ni su ni pare za svakoga.Zagreb, 09. lipanj 2009
Poštovani,
Danas je u Podgorici ( Crna Gora ) potpisan ugovor između konzorcija Konstruktor ( suvlasnici: INSTITUT IGH d.d. , Konstruktor-inženjering i Tehnika ) i crnogorske Vlade o gradnji autoceste Bar – Boljare koja povezuje jug i sjever Crne Gore .
Vrijednost ugovorenog posla je 2,77 milijardi eura.
Ovo se danas službeno otvara.
Od silnih "afera" imaocima IGH dionica barem nikad nije dosadno. A koliko sam upoznat u firmi se još uvijek priča samo o poslu.