Ima li tko kakvih saznanja o poslovanju u Q2?
Šta kažu vaši "prijetelji koji rade u IGH" ? Hoće li nam zaraditi dividendu ove godine ? [proud]
ZSE EQUITY PREVIEW
Zagrebačka burza: Što može spasiti građevinare?
7/13/2009 9:30:33 AM
ZAGREB – Iako je prošloga tjedna došlo do oporavka, u srpnju dionice Instituta IGH spuštene 13 posto.Izgleda da ništa očekujemo veliku rasprodaju dionica IGH i građevinara općenito .
ZSE EQUITY PREVIEW
Zagrebačka burza: Što može spasiti građevinare?
7/13/2009 9:30:33 AM
ZAGREB – Iako je prošloga tjedna došlo do oporavka, u srpnju dionice Instituta IGH spuštene 13 posto.Izgleda da ništa očekujemo veliku rasprodaju dionica IGH i građevinara općenito .
A zašto postate ovako glupe i drukerske komentare ??? U gornjem tekstu nedostaje jedan zarez, nisi to primijetio ?
ZSE EQUITY PREVIEW
Zagrebačka burza: Što može spasiti građevinare?
7/13/2009 9:30:33 AM
ZAGREB – Iako je prošloga tjedna došlo do oporavka, u srpnju dionice Instituta IGH spuštene 13 posto.Izgleda da ništa očekujemo veliku rasprodaju dionica IGH i građevinara općenito .
Gotovo svaki dan poneki novi posaso i to u inozemstvu, od Pelješkog mosta se ne odustaje, baš me zanima kakav će biti izvještaj za drugi kvartal, ja sam uvjeren fantastičan
Ne vidim još ovaj članak na topicu, a već i malo slabije vidim. No evo ga…..:
13. srpanj 2009.| Milan Šćekić
U rujnu početak radova na autocesti u Crnoj Gori
Konstruktoru obećana pomoć u rješavanju dozvola za rad stranaca u Crnoj Gori
Završne pripreme za gradnju autoceste Bar – Boljare, što je do sada najveći gospodarski projekt u Crnoj Gori, odvijaju se ubrzano i bez većih problema. Za deset dana bit će gotova građevinska dozvola za prvu dionicu od Podgorice do Mateševa čija je dužina 45 kilometara. Prvi radovi, kako najavljuje direktor splitskoga Konstruktora Željko Žderić, počet će početkom rujna.
Tvrtke u regiji nadaju se da bi mogle dobiti posao na autocesti Bar – Boljare kao Konstruktorovi podizvođači Početak u veljači
Čelnici hrvatskoga konzorcija, koji predvodi Konstruktor, prethodnih dana često su dolazili u Podgoricu gdje su ministarstvu prometa, pomorstva i telekomunikacija Crne Gore do detalja analizirali poteze koje treba povući do početka prvih radova. Crnogorski ministar prometa Andrija Lompar kaže da je priveden kraju postupak vezan uz eksproprijaciju zemljišta kojim će se kretati dionica od Podgorice do Mateševa. Završen je i idejni projekt za tu dionicu, a završena je i sva ostala potrebna dokumentacija. Sada je, zaključuje Lompar, na hrvatskom konzorciju da nakon što se izda građevinska dozvola za prvu dionicu, točno definira koliko će im trebati pojedinačnih građevinskih dozvola za objekte na trasi. Direktor Konstruktora Željko Žderić sa zadovoljstvom ističe da je država Crna Gora do sada ispunila najveći broj svojih obveza i pripremila nužnu dokumentaciju vezanu za velik projekt. Nemamo problema, zaključuje Žderić, i prvi radovi sigurno kreću početkom rujna. Riječ je o pripremnim radovima, gradnji pristupnih cesta i drugih objekata nužnih za realizaciju velikih projekata kakav je gradnja autoceste. Pravi “rock and roll”, odnosno puni zalet, kako kaže direktor Konstruktorova predstavništva u Crnoj Gori Milorad Pustahija, kreće u veljači sljedeće godine. S podgoričke strane, gdje su znatno povoljnije klimatske prilike nego s mateševske, možda i mjesec dva prije. Gradnja autoceste velika je prilika i za crnogorsku građevinsku operativu koja je posljednjih mjeseci gotovo bez posla. Posao na autocesti tražit će i druge tvrtke iz regije s obzirom na to da će Konstruktor uzimati i veći broj podizvođača.
Restriktivni zakoni
Međutim, kako kaže Pustahija, to može stvoriti i dodatne probleme, posebno kada je u pitanju dovođenje radne snage sa strane. Crnogorski zakoni su prilično restriktivni, a postupak angažiranja “uvoznih” radnika dosta je težak. Hrvatskom konzorciju obećano je da će mu ministarstvo rada i socijalne skrbi Crne Gore maksimalno izaći u susret u rješavanju tih problema. Gradnja autoceste stajat će 2,77 milijardi eura, od čega hrvatski konzorcij, u kojem udjel od 60 posto ima Konstruktor, mora osigurati nešto više od milijardu eura. Rok završetka autoceste je kraj 2016. godine.
Činjenice
Jadransko-jonska autocesta
Zajedno s pripremama za početak radova na autocesti Bar – Boljare u ministarstvu prometa Crne Gore rade i na drugom projektu. Riječ je o pripremi projekta Jadransko-jonske autoceste kroz Crnu Goru.
Konstruktoru novi posao
Premda gradnja tog pravca neće uslijediti tako brzo, u Konstruktoru vjeruju da će dobiti gradnju i tog projekta
Ne vidim još ovaj članak na topicu, a već i malo slabije vidim. No evo ga…..:
13. srpanj 2009.| Milan Šćekić
U rujnu početak radova na autocesti u Crnoj Gori
Konstruktoru obećana pomoć u rješavanju dozvola za rad stranaca u Crnoj Gori
Završne pripreme za gradnju autoceste Bar – Boljare, što je do sada najveći gospodarski projekt u Crnoj Gori, odvijaju se ubrzano i bez većih problema. Za deset dana bit će gotova građevinska dozvola za prvu dionicu od Podgorice do Mateševa čija je dužina 45 kilometara. Prvi radovi, kako najavljuje direktor splitskoga Konstruktora Željko Žderić, počet će početkom rujna.
Tvrtke u regiji nadaju se da bi mogle dobiti posao na autocesti Bar – Boljare kao Konstruktorovi podizvođači Početak u veljači
Čelnici hrvatskoga konzorcija, koji predvodi Konstruktor, prethodnih dana često su dolazili u Podgoricu gdje su ministarstvu prometa, pomorstva i telekomunikacija Crne Gore do detalja analizirali poteze koje treba povući do početka prvih radova. Crnogorski ministar prometa Andrija Lompar kaže da je priveden kraju postupak vezan uz eksproprijaciju zemljišta kojim će se kretati dionica od Podgorice do Mateševa. Završen je i idejni projekt za tu dionicu, a završena je i sva ostala potrebna dokumentacija. Sada je, zaključuje Lompar, na hrvatskom konzorciju da nakon što se izda građevinska dozvola za prvu dionicu, točno definira koliko će im trebati pojedinačnih građevinskih dozvola za objekte na trasi. Direktor Konstruktora Željko Žderić sa zadovoljstvom ističe da je država Crna Gora do sada ispunila najveći broj svojih obveza i pripremila nužnu dokumentaciju vezanu za velik projekt. Nemamo problema, zaključuje Žderić, i prvi radovi sigurno kreću početkom rujna. Riječ je o pripremnim radovima, gradnji pristupnih cesta i drugih objekata nužnih za realizaciju velikih projekata kakav je gradnja autoceste. Pravi “rock and roll”, odnosno puni zalet, kako kaže direktor Konstruktorova predstavništva u Crnoj Gori Milorad Pustahija, kreće u veljači sljedeće godine. S podgoričke strane, gdje su znatno povoljnije klimatske prilike nego s mateševske, možda i mjesec dva prije. Gradnja autoceste velika je prilika i za crnogorsku građevinsku operativu koja je posljednjih mjeseci gotovo bez posla. Posao na autocesti tražit će i druge tvrtke iz regije s obzirom na to da će Konstruktor uzimati i veći broj podizvođača.
Restriktivni zakoni
Međutim, kako kaže Pustahija, to može stvoriti i dodatne probleme, posebno kada je u pitanju dovođenje radne snage sa strane. Crnogorski zakoni su prilično restriktivni, a postupak angažiranja “uvoznih” radnika dosta je težak. Hrvatskom konzorciju obećano je da će mu ministarstvo rada i socijalne skrbi Crne Gore maksimalno izaći u susret u rješavanju tih problema. Gradnja autoceste stajat će 2,77 milijardi eura, od čega hrvatski konzorcij, u kojem udjel od 60 posto ima Konstruktor, mora osigurati nešto više od milijardu eura. Rok završetka autoceste je kraj 2016. godine.
Činjenice
Jadransko-jonska autocesta
Zajedno s pripremama za početak radova na autocesti Bar – Boljare u ministarstvu prometa Crne Gore rade i na drugom projektu. Riječ je o pripremi projekta Jadransko-jonske autoceste kroz Crnu Goru.
Konstruktoru novi posao
Premda gradnja tog pravca neće uslijediti tako brzo, u Konstruktoru vjeruju da će dobiti gradnju i tog projekta
Kako? Ali Sanader više nije premijer [lol] [lol] [lol]
ZSE EQUITY PREVIEW
Zagrebačka burza: Što može spasiti građevinare?
7/13/2009 9:30:33 AM
ZAGREB – Iako je prošloga tjedna došlo do oporavka, u srpnju dionice Instituta IGH spuštene 13 posto.Izgleda da ništa očekujemo veliku rasprodaju dionica IGH i građevinara općenito .
Gotovo svaki dan poneki novi posaso i to u inozemstvu, od Pelješkog mosta se ne odustaje, baš me zanima kakav će biti izvještaj za drugi kvartal, ja sam uvjeren fantastičan
[/quote]
Ne vjerujem da će biti baš fantastičan,dobar da ali ništa spektakularno..IMHO
Prvi je bio fantastičan ali uglavnom zbog prebacivanja faktura sa kraja 2008-me u prvi kvartal.
Problem je taj zatvoreni krug neplaćanja..navodno su digli nekakav kredit da bi imali za plaće za šesti(još nisu dobili,pomjerena im je isplata sa 10-tog do 20-tog a u ovoj im ide i regres(1600kn) što je dodatni problem)
Gotovo svaki dan poneki novi posaso i to u inozemstvu, od Pelješkog mosta se ne odustaje, baš me zanima kakav će biti izvještaj za drugi kvartal, ja sam uvjeren fantastičan
[/quote]
Ne vjerujem da će biti baš fantastičan,dobar da ali ništa spektakularno..IMHO
Prvi je bio fantastičan ali uglavnom zbog prebacivanja faktura sa kraja 2008-me u prvi kvartal.
Problem je taj zatvoreni krug neplaćanja..navodno su digli nekakav kredit da bi imali za plaće za šesti(još nisu dobili,pomjerena im je isplata sa 10-tog do 20-tog a u ovoj im ide i regres(1600kn) što je dodatni problem)
[/quote]
Očekujemo oporavak bankarskog sustava sredinom 2010. – rekao je Radić potvrđujući projekcije Ersteovih analitičara, no u slučaju da se te optimistične prognoze ne ostvare IGH bi se mogao naći u gadnim teškoćama. Već sada ga nagriza goruća nelikvidnost koja je u njegovom slučaju potaknuta od strane države, točnije tvrtki koje upravljaju cestama i autocestama u zemlji, a ako se ona produbi IGH kao rezervnu varijantu ima u planu prodati jedan od developerskih projekata, koji su višega cjenovnog razreda i mogli bi naći kupce čak i u ovim kriznim vremenima.
Riječ je ponajprije o projektima Bundek, Ban centar, Zagrepčanka i Radeljević u Dubrovniku, od kojih svaki vrijedi nekoliko desetaka milijuna eura.
– Svaki od tih projekata je ‘bombončić’ i imat će svoje kupce bez obzira na krizu – smatra Radić.
Trenutačno financijsko stanje IGH-a nije toliko kritično kao kod nekih drugih građevinara, iako i oni pate od nelikvidnosti. Prema izjavi čelnih ljudi kompanije, potraživanja iznose 300 milijuna kuna, dok obveze iznose 50 milijuna, ali ni jedna ni druga stavka nije utješna ako utječu na redovito poslovanje kompanije.
Ima istine u tome, ali evo što kaže Radić.
Mchina
To što kaže je više manje tako
Problem je kod tih kvartalnih što kod fakture plaćaju porez.Pošto rade uglavnom za jedne te iste firme
i imaju svojevrstan partnerski odnos sa istima i unaprijed znaju tko nije u mogućnosti platiti pa se takve fakture ni ne šalju barem dok se ne dogovori plaćenje tog dijela za porez.
Iz tog razloga smatram da 2. neće biti bajan što ne znači da nisu dobro radili..
Šta rado tak IGH ? Ništa ne stignu napraviti na vrijeme…… [angry]
INTERES
Turski milijarder Sarik Tara želi graditi most Split-Kaštela
Autor/izvor: SEEbiz / Slobodna
SPLIT – Turskog biznismena makedonsko-bosanskog porijekla, predsjednika Uprave moćne građevinske kompanije ENKA Sarika Taru sa splitskim gradonačelnikom Željkom Kerumom na Hvaru je upoznao predsjednik Stjepan Mesić.
Tara, koji se nalazi na Forbesovu popisu pet stotina najbogatijih ljudi na svijetu, načelno je zainteresiran za ulaganje u Splitu, a osim hvarskog susreta s Kerumom je dodatno razgovarao još nekoliko sati u nedjelju navečer.
Konkretnih rezultata još uvijek nema, a i sam gradonačelnik tvrdi da je “neozbiljno bilo što kazati u ovoj fazi”. Ipak, iz Ureda predsjednika otkrili su da je tema susreta bilo “ulaganje u infrastrukturne i druge projekte u Splitu”.
Kako neslužbeno doznaje Slobodna Dalmacija, prvi na listi projekata bio je planirani most između Splita i Kaštela, čak milijardu eura vrijedan projekt kojim bi se zbližili Split, Kaštela, Solin i Trogir, revitalizirala sjeverna splitska obala i otvorio prostor za goleme investicije.
I sam Kerum prije nekoliko dana izjavio je da je upravo most prema Kaštelima jedan od prioriteta u njegovu mandatu, te da bi “u vremenima krize velike investicije poput ove mogle izvući Split”.
STUDIJA IGH KASNI
Premošćivanje Kaštelanskog zaljeva prvi je prije nekoliko godina predložio arhitekt Ante Kuzmanić, kao dio puno šireg zahvata: putovanje do autoceste i Zagreba skratilo bi se za dvadesetak kilometara, izbjegli bi se prometni čepovi na današnjem (jedinom) sjevernom prilazi Splitu kroz Solin, a Kaštela bi se približila Splitu na doslovce jedan kilometar udaljenosti.
Osim toga, ako bi se mostu priključio i trak za željeznicu, konačno bi se oslobodila obala Solina, a novi splitski željeznički kolodvor drukčije bi se pozicionirao i “oslobodio” golemi prostor Kopilice. Spoj Splita i Kaštela već je uvršten u Prostorni plan županije, njegovu gradnju podržali su gradonačelnici svih okolnih gradova, a u splitskim planovima ostavljena je i mogućnost da se umjesto njega izgradi tunel.
U cijenu od milijarde eura uračunata je i gradnja velike prometne petlje na splitskim Stinicama kako zbog naglog povećanja prometa ne bi došlo do zagušenja. Bivši splitski gradonačelnik Ivan Kuret ugovorio je izradu prometne studije s tvrtkom IGH, no unatoč isteku rokova, posao još uvijek nije dovršen. Na koji bi se način Tara i njegova tvrtka ENKA uključili u splitski projekt stoljeća zasad još nije jasno.
A čuj neki otpuštaju radnike zato što nemaju posla, a IGH ne stigne na sve strane odjednom, bad luck
[cool]