Naftaši i građevinci poništili rast na europskim burzama
Na europskim je burzama današnje trgovanje počelo blagim oscilacijama vodećih indeksa jer je rast cijena dionica u bankarskom i farmaceutskom sektoru anuliran padom cijena u naftnom i građevinskom.
Danas u Business.hr-u: Građevinskom sektoru prijeti slom
Business.hr
07.07.2009 08:47
Perjanice građevinskog sektora – Dalekovod, Konstruktor, Ingra i IGH – zbog velike zaduženosti, nelikvidnosti i niske rentabilnosti ulaganja do kraja ove godine mogle bi prestati plaćati svoje obveze, otkrivaju Finini Bonplus obrasci iz 2008. godine. Da stvar bude gora, zaduženost i nelikvidnost sektora u međuvremenu se povećala.
Buduća premijerka u Saboru je najavila da će najkasnije do 15. srpnja izraditi bolne proračunske rezove; do jeseni treći ovogodišnji proračunski rebalans. Svi su koalicijski partneri duboko svjesni krize, kazala je Kosor, no neslužbeno se moglo čuti da je mir kupljen dogovorom s HSU-om da mirovine ostaju iste. Od svih mjera premijerka je zasad najavila jedino – ukidanje reprezentacije.
Vecturino istraživanje pokazuje da su kirzom najviše pogođene male i srednje tvrtke čiji će oporavak trajati i do tri godine. Poduzetnička ocjena kvalitete ekonomske politike Ive Sanadera je niska – 2,3.
Evo vam pa dobro PROCITAJTE, a pogotovo pod—POSAO STOLJECA,jedva cekam iduci tjedan i objavu posla [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup] http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=79152
IGH se dogovorio s Crnom Gorom o projektu kotorske obilaznice
Predstavnici lokalnih vlasti odustali od raskida ugovora iako su tvrdili da je IGH ‘neozbiljna tvrtka’
Nakon teških optužbi na račun kašnjenja u izradi idejnog plana obilaznice oko Kotora i prijetnji da će raskinuti ugovor s Institutom IGH, kotorska općina i ministarstvo prometa, pomorstva i telekomunikacija Crne Gore ipak se predomislilo. U Podgorici je pružena ruka pomirenja i dogovoren nastavak suradnje na najvećem prometnom projektu u Boki Kotorskoj, vrijednom više od 30 milijuna eura.
Samo nek ugovaraju poslove….nek rade ko crnci i nek dionice rastu…. That’s all we need!
Samo neka ugovaraju poslove, samo neka skracuju rokove izrade projekata, samo neka ostane isti broj zaposlenih, samo neka zamrznu place radnika, samo neka kasne place kako bi se lova sto vise vrtila…. Bit ce para,a… znaju oni sto je kapitalizam! Kako se lova okrece. Koji je vama k*?! Sto mislite da ce zbog toga dionice rasti?! Sve je vise koordinatora i lobista, … pitam se tko ce ostati raditi?! 6 ih govori sto se sve mora raditi a jedan vesla. Bojim se da IGHu treba jedna sok terapija da se narcisoidni umovi malo prizemlje. Bitan je kontinuitet i kvaliteta. A ne jos, jos, jos… Osobno smatram da treba zadrzati kvalitetu, na ustrp kolicini ugovorenih projekata i nenormalnih rokova. Treba sacuvati pozitivne vibracije u firmi, jer ako se ovako nastavi balon ce puknuti. A onda ce tek dionica ici dolje!
već je lagano i pukao,što se vidi i u konstantnom klizanju cijene i promjena u TOP-10
10. srpanj 2009.| Milan Šćekić
IGH se dogovorio s Crnom Gorom o projektu kotorske obilaznice
Predstavnici lokalnih vlasti odustali od raskida ugovora iako su tvrdili da je IGH ‘neozbiljna tvrtka’
Nakon teških optužbi na račun kašnjenja u izradi idejnog plana obilaznice oko Kotora i prijetnji da će raskinuti ugovor s Institutom IGH, kotorska općina i ministarstvo prometa, pomorstva i telekomunikacija Crne Gore ipak se predomislilo. U Podgorici je pružena ruka pomirenja i dogovoren nastavak suradnje na najvećem prometnom projektu u Boki Kotorskoj, vrijednom više od 30 milijuna eura.
Čvrsto obećanje
Predsjednik Uprave Instituta IGH Jure Radić tom je prilikom dao crnogorskoj strani čvrsto obećanje da će zagrebačka tvrtka završiti idejni projekt kotorske obilaznice do 3. kolovoza. Neizgrađena obilaznica oko Kotora godinama je gorući problem toga bokeljskoga grada. Posao na izradi idejnog projekta povjeren je Institutu IGH koji je u nekoliko navrata probio rokove završetka. To je uz prethodno loše iskustvo s tom tvrtkom u vezi s projektom obilaznice Prčanj – Stoliv žestoko razljutilo čelnike kotorske općine koji su priprijetili IGH-u da će raskinuti ugovor. Prijetnje su otišle toliko daleko da se spominjala i mogućnost raskida ugovora o gradnji glavnoga crnogorskog infrastrukturnog projekta autoceste Bar – Boljare koji je potpisan s hrvatskim konzorcijem čiji je član, osim Konstruktora i Tehnike, i Institut IGH. Predsjednik Uprave IGH Jure Radić, nakon dogovora u Podgorici, rekao je da će rok za izradu idejnog projekta ovaj put sigurno biti ispoštovan.
Vraćanje elaborata
U pitanju je, naglasio je Radić, izuzetan pothvat, tim prije što je stari grad Kotor dio kulturne baštine UNESCO-a pa neke projektne točke treba detaljno prostudirati i po nekoliko desetaka puta da bi se utvrdilo konačno rješenje. Nakon izrade idejnog projekta bit će raspisan međunarodni natječaj za gradnju te prometnice, a najozbiljniji kandidat za dobivanje tog posla opet je hrvatska građevinska operativa. Podsjetimo da su IGH u Crnoj Gori žestoko napadali krajem lipnja. Tako je direktorica kotorske Direkcije za uređenje i gradnju Jagoda Berberović nazvala zagrebačku tvrtku neozbiljnom, zaprijetivši raskidom ugovora ako IGH ne završi ugovoren posao. IGH je kritizirao i Veselin Grbović, direktor nacionalne Direkcije za puteve, koji je tvrdio da IGH radi posljednju dionicu autoceste do Mataševa bez geodetskih radova. "To je potpuno neozbiljan način rada jednog projektanta iako su članovi konzorcija koji treba graditi autocestu", kazao je. Ni ostali sugovornici nisu birali riječi. Spominjalo se da je IGH-u tri puta vraćan elaborat za geodeziju da napravi potrebne dorade i kompletiranje projekta. Obilaznica oko Kotora duga je gotovo tri kilometra. Vrijednost projektiranja, odnosno posla koji radi Institut IGH iznosi oko 300.000 eura.
Kronologija
Krivnja na obje strane
Kada je crnogorska strana najavila da će raskinuti ugovor, u IGH su istaknuli da nije sva krivnja na njima.
Propust Kotorana
Problem je bio, tvrdili su u IGH, što su i kotorske gradske vlasti propustile pripremiti svu potrebnu dokumentaciju u zadanom roku.
Posao Hrvatima
Očito je u ovom razdoblju pronađen dogovor s obzirom na to da su se strasti smirile. U Podgorici se može čuti da je najizgledniji kandidat za dobivanje posla upravo hrvatska građevinska operativa.
@marcello
Lijepo ste kolega boldali onaj dio gdje se spominje vrijednost 30 mio EUR-a koja nema veze sa IGH, a ovaj dio koji kaže:
"Vrijednost projektiranja, odnosno posla koji radi Institut IGH iznosi oko 300.000 eura."
naravno niste niti boldali niti potcrtali.
Bravo!
@marcello
Lijepo ste kolega boldali onaj dio gdje se spominje vrijednost 30 mio EUR-a koja nema veze sa IGH, a ovaj dio koji kaže:
"Vrijednost projektiranja, odnosno posla koji radi Institut IGH iznosi oko 300.000 eura."
naravno niste niti boldali niti potcrtali.
Bravo!
Kolega K-PAX, postoji veza tu sa vezom a vi izgleda ne čitate članak u cjelosti. Isto tako sam podcrtao i boldao slijedeće:
"Nakon izrade idejnog projekta bit će raspisan međunarodni natječaj za gradnju te prometnice, a najozbiljniji kandidat za dobivanje tog posla opet je hrvatska građevinska operativa."
Ne mora se sve odnostiti na IGH a da bude zanimljivo……ulagačima[thumbsup]
Bravo kolega ipak na javljanju, opraštam vam površnost!