IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Dr. Jure Radić ( IGH ) je još jednom jučer u Dnevniku Nove TV ( cca. 2 min ) pričao o "poslu stoljeća" ( tako su ga nazvali i novinari Nove TV ) u CG.

Vijest o potpisivanju ugovora moći ćete još mnogo puta vidjeti, čuti, pročitati ovih dana, jer tako dobra vijest zaslužuje takav tretman.
Kako će se to potpisivanje ugovora odraziti na cijenu dionice IGH danas ćemo promatrati iz prvih redova. ( jedino može zasmetati mogući prekid ( blokada ) programa )

Ako dođe do prekida programa, vjerujem da će taj prekid više zabrinjavati potencijalne kupce ove dionice, nego imatelje iste.
[wink]

Periculum in mora.

POTPISAN UGOVOR
Željko Žderić: Gradnja autoceste Bar-Boljare počinje za šest mjeseci

Autor/izvor: SEEbiz / Mina
PODGORICA – Predstavnici crnogorske Vlade i hrvatskog konzorcija Konstruktor potpisali su danas Ugovor o koncesiji za izgradnju autoputa Bar – Boljare.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/zderic-gradnja-autoceste-bar-boljare-pocinje-za-sest-mjeseci,47676.html

Jeli i ovaj pad na potpis stoljeća za naše gradjevinare uračunat u cijenu.

Korkyra




rekoreko,
Dobro izračunato,matematički argumentirano i logično,al fali u toj jednačini varijabla ZSE,a ta je nepredvidiva i sposobna od govna učinit pitu i obrnuto.Sve ide u prilog ovoj dionici,ali vidit ćemo kako će to i u kolikoj mjeri bit vidljivo na porastu cijene.Najvjerovatnije neće otić gore koliko zaslužuje,al bolje išta nego ništa.Ne posjedujem IGH,al posjedujem dionice Tenike,a trebalo bi da dijele istu sudbinu.Nego ovaj izos od 670 mil.eura je ukupna vrijednost posla ako se ne varam i IGH ga dijeli sa ostalim partnerima,zar ne?

Hvala na normalnom odgovoru.
Što se tiče posla. Konzorcij se sastoji od konstruktora, igh i tehnike. konstruktor 60%, igh 25% i tehnika 15%. Ovih 670 milja eura je ihg-ov dio. Znasči konstruktor oko 1,6 milijardi eura, 670 milijuna igh i oko 430 milijuna eura tehnika
[/quote]
Ne budi smiješan. Ako je sastav konzorcija u tim postocima , to ne znači da će biti i vrijednost poslova baš po tim postocima.
Pa oni rade svi na više strana, ne samo tu cestu. Možda će upravo Tehnika tu najviše zaraditi.
[/quote]

Kao i uvijek najviše će zaraditi Konstruktor, Svi ostali građevinari su male bebe za njega.
[cool]

kONSTRUKTOR nema dionice na ZSE? možda se može nešto interno kupiti?

Kune nisu problem, kuna nema

Ovaj posao je odavno uračunat u cijenu,ipak sam mislio da će neko veći napumpat cijenu i lagano izaći na većim razinama ali izgleda da i mali nisu tako glupi.

bit će bolje................

Ja se samo nadam da nitko nece popusiti na poslu.
IGH je tu ok jer nije nositelj ali Konstruktor bi se moga ako ne pazi gadno opeci.

POla financiranja radi konstruktor ili konzorcij.
Vlada CG placa svoju polovicu fiksni dio.

Sto ako se cijena kostanja probije???>?

OX-Bright, inspiring and easy going. You make an outstanding parent. Shoul merry a Snake or Rooster but not a Sheep


Ja se samo nadam da nitko nece popusiti na poslu.
IGH je tu ok jer nije nositelj ali Konstruktor bi se moga ako ne pazi gadno opeci.

POla financiranja radi konstruktor ili konzorcij.
Vlada CG placa svoju polovicu fiksni dio.

Sto ako se cijena kostanja probije???>?


Nema veze to će ionako u tom slučaju platit porezni obveznici u RH,…oni su navikli na to i ne bi im bio prvi put,…… [cool]

Sve je stvar psihe.....


Ja se samo nadam da nitko nece popusiti na poslu.
IGH je tu ok jer nije nositelj ali Konstruktor bi se moga ako ne pazi gadno opeci.

POla financiranja radi konstruktor ili konzorcij.
Vlada CG placa svoju polovicu fiksni dio.

Sto ako se cijena kostanja probije???>?

Osim ako je proboj cijene definiran u ugovoru, itd. itd



Ja se samo nadam da nitko nece popusiti na poslu.
IGH je tu ok jer nije nositelj ali Konstruktor bi se moga ako ne pazi gadno opeci.

POla financiranja radi konstruktor ili konzorcij.
Vlada CG placa svoju polovicu fiksni dio.

Sto ako se cijena kostanja probije???>?

Osim ako je proboj cijene definiran u ugovoru, itd. itd

[/quote]
NIje, fiksiran je koliko sam cuo kaze ministar Crnogorski.
Moraju uzasno paziti.

OX-Bright, inspiring and easy going. You make an outstanding parent. Shoul merry a Snake or Rooster but not a Sheep

9. lipanj 2009.

Žderić: Gradnja autoceste Bar-Boljare počinje za šest mjeseci
Izgradnja crnogorske autoceste na relaciji Bar-Boljare počet će za šest mjeseci i trajati sedam do osam godina, a na gradnji će biti angažirana i cjelokupna crnogorska operativa, najavio je danas u Podgorici generalni direktor Konstruktora Željko Žderić nakon potpisivanja ugovora o koncesiji između tog hrvatskog konzorcija i crnogorske vlade.

"Izgradnja cijele autoceste je vrlo zahtjevna. Predviđeno je 48 tunela, neki su i preko 4 km, i 107 mostova od kojih će najveći biti na Skadarskom jezeru, duljine 5 km, te od izvođača traži maksimalnu ozbiljnost i kvalitetan rad", kazao je Žderić. On je dodao da bi izgradnja prve dionice autoceste na relaciji Smokovac-Mateševo trebala početi u ožujku iduće godine i biti završena za tri i pol do četiri godine.

Čelnik hrvatskog konzorcija kazao je da će Konstruktor u ovom poslu angažirati i domaću građevinsku operativu s kojom će konkurirati i na treća tržišta izvan CG. "Gradeći cestovnu infrastrukturu u Hrvatskoj mi smo učili i nadam se da će tako učiti i crnogorska operativa i neke poslove kasnije raditi samostalno ili s nama", rekao je Žderić nakon potpisivanja ugovora s crnogorskim ministrom prometa, pomorstva i telekomunikacija Andrijom Lomparom. Po Žderićevim riječima, financijska sredstva za ovu prometnicu mogla bi biti osigurana u idućih šest mjeseci. "Međutim, signali s financijskog tržišta govore da će to biti i znatno ranije", dodao je Žderić.

Crnogorski ministar prometa Andrija Lompar je rekao da se crnogorska vlada u ovom poslu opredijelila za Konstruktor, jer je ta tvrtka dala i najbolju ponudu. Lompar je izrazio nadu da će novac za financiranje projekta biti pravodobno osiguran i da će radovi uskoro započeti.

(Hina/pd)

marcello

Evo malog pregleda trgovanja ovom dionicom od 01.06. do danas. Iz smanjenja protrgovanih količina može se zaključiti da je sve manje onih koji su nasjedali na "orkestrirano" plačkanje naivnih:

Datum—–zadnja–najviša—najniža–post.pr.-broj d.-vrijednost
9.6.2009 4.110,00 4.390,00 4.050,01 – 1,91 % 994 4.130.257,15
8.6.2009 4.190,00 4.300,00 4.020,00 2,12 % 1.053 4.415.549,19
5.6.2009 4.103,00 4.220,00 3.948,00 2,58 % 1.130 4.650.437,22
4.6.2009 3.999,99 4.250,00 3.804,13 – 0,30 % 1.754 6.989.288,60
3.6.2009 4.012,02 4.390,00 4.003,00 – 8,46 % 1.207 5.070.405,70
2.6.2009 4.383,00 4.446,00 4.300,00 – 2,14 % 1.481 6.438.220,32
1.6.2009 4.478,99 4.539,00 4.210,00 1,80 % 1.730 7.685.182,24

Sve jasno……

marcello

New Report

Close