IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Igh target 3300–3500,pripazite na svoje novce.


4. lipanj 2009.

Crnogorska vlada prihvatila ugovor s Konstruktorom o gradnji autoceste

Crnogorska je vlada danas prihvatila tekst ugovora s konzorcijem predvođenim splitskim Konstruktorom o koncesiji za projekt izgradnje autoceste kroz Crnu Goru od Bara do Boljara na granici sa Srbijom.

Ugovor s predstavnicima konzorcija, na čijemu je čelu Konstruktor, trebao bi se potpisati u utorak

Crnogorski je ministar podsjetio da je koncesionar obvezan osigurati financiranje. Crnogorska vlada, po Lomparovim riječima, već je osigurala novac za svoj udio u projektu.

(Hina/pd)
Zna se da je Konstruktor u ovom poslu samo "fasada" i pričuvni položaj za neke……

Tko financira koncesiju i kojom lovom, zna li netko ?

PORTFELJ U GIPSU ... PRODAJEM NAJBOLJEM PONUĐAČU !!!


4. lipanj 2009.

Crnogorska vlada prihvatila ugovor s Konstruktorom o gradnji autoceste

Crnogorska je vlada danas prihvatila tekst ugovora s konzorcijem predvođenim splitskim Konstruktorom o koncesiji za projekt izgradnje autoceste kroz Crnu Goru od Bara do Boljara na granici sa Srbijom.

Ugovor s predstavnicima konzorcija, na čijemu je čelu Konstruktor, trebao bi se potpisati u utorak, izjavio je novinarima crnogorski ministar prometa Andrija Lompar nakon vladine odluke o prihvaćanju teksta ugovora. "Ugovor o koncesiji može se mijenjati u tijeku financijskog zaključivanja, odnosno u razdoblju od šest mjeseci nakon potpisivanja, ukoliko financijske institucije, koje će financirati gradnju autoceste, budu imale neke svoje zahtjeve", rekao je Lompar nakon sjednice vlade.

Dodao je da se nakon potpisivanja ulazi u polugodišnju predizvedbenu fazu, u kojoj je koncesionar obvezan osigurati financije za provedbu projekta. "Za projekt je vrlo bitno to što su multilateralne financijske institucije i komercijalne banke već uključene u oblikovanje aranžmana koji bi pratio projekt", kazao je Lompar. Crnogorski je ministar podsjetio da je koncesionar obvezan osigurati financiranje. Crnogorska vlada, po Lomparovim riječima, već je osigurala novac za svoj udio u projektu.

(Hina/pd)
Zna se da je Konstruktor u ovom poslu samo "fasada" i pričuvni položaj za neke……


Danas ocekujem lagano plasenje i prividnu nezinteresiranost ovdje na IGH ali sljedi konacan pohod prema 5500…strasna svar bi bila kada bi se Jure oglasio o poslovima na Istoku ..Ukrajina,Rusija,Kazahstan idr..u svakom slucaju dionicari imaju ovdje prekrasnu perspektivu a ovi sto se iskrcavaju samo govori o tome da kupaca ima i biti ce ih sve vise a prodaje sve manje ,stoga nema problema[thumbsup]

Tržišna vrijednost HT-a je oko 17-18 mlrd kn, vrijednost ovog posla u CG oko 20 mlrd kn!!!! :)))
Niti jedna tvrtka u Hrvatskoj nije dobila niti približno ovako velik posao igdje. Leti, leti igh….kad -tad mora doći na fer cijenu 7,500-9,000, ma i to je malo:)

Zahebao sam se kada sam je prodao po 3300 nakon što sam je kupio po 2670, a vidite gdje je sada. Poslije sam je kupio po 4160 nakon čega je porasla i preko 4500 kn, a jučer dotaknula 3800.

Više se neću zahebati i prodati je pa makar kretkoročno pala natrag na 3300. Ako je i prodam, to će biti daytrade jer jako oscilira.

halfte trinken, halfte Šarcu geben

Ovdje upišite svoj komentar… [lol]

Najvažnije je da se ugovoreni poslovi odrađuju bez problema dok se istovremeno ugovaraju drugi veliki poslovi. Sasvim normalna stvar je i ova korekcija stranih i našeg tržišta.
Građevinari su poznati po velikim oscilacijama u relativno kratkim razdobljima, stoga kad ovo tržište ponovo krene uzlaznom putanjom, ova dionica može ponovo odraditi veliki rast u kratkom vremenu.

Periculum in mora.

zadnja informacija: ugovor je prihvatila vlada CG, svečano potpisivanje ugovora od 2.77 milijardi eura u ponedjeljak ili utorak


Zahebao sam se kada sam je prodao po 3300 nakon što sam je kupio po 2670, a vidite gdje je sada. Poslije sam je kupio po 4160 nakon čega je porasla i preko 4500 kn, a jučer dotaknula 3800.

Više se neću zahebati i prodati je pa makar kretkoročno pala natrag na 3300. Ako je i prodam, to će biti daytrade jer jako oscilira.

Nadokupi i strpi se……

http://www.vecernji.hr/newsroom/news/international/3304859/index.do;jsessionid=65B81E14E8E5DA43E8CB82D142AF96CB.1

[thumbsup]

"Day after yesterday"

Isplati se prenijeti dio članka:
07. 06. 2009. | 21:50

POSAO STOLJEĆA Hrvatski konzorcij u utorak u Podgorici potpisuje ugovor koji građevinare čini najvećim izvoznicima
Radićeva cesta kroz Crnu Goru vrijedi kao sto tankera

Autor PETAR GRUBIŠIĆ

Na zahtjevnoj autocesti kroz susjednu državu bit će mnoštvo impresivnih objekata, poput mosta preko Skadarskog jezera

Novoosnovani hrvatski konzorcij Konstruktor, čiji su vlasnici splitski Konstruktor-inženjering i zagrebačke tvrtke IGH i Tehnika, u utorak će u Podgorici s crnogorskom Vladom potpisati ugovor o gradnji autoceste Bar – Boljare, koja povezuje jug i sjever Crne Gore. Vrijednost posla je 2,77 milijardi eura, a građevinski vrlo zahtjevnu trasu od 169 kilometara hrvatski građevinari moraju završiti do listopada 2016. godine.

Pomoć države
Otkako je Hrvatska postala samostalna država, to je najveći izvozni posao hrvatskog gospodarstva i građevinarstva.

Posao stoljeća hrvatski konzorcij dobio je na javnom natječaju, na kojemu je sudjelovalo još pet moćnih građevinskih konzorcija iz Austrije, Grčke, Izraela i Francuske. Konzorcij Konstruktor je u stopostotnom hrvatskom vlasništvu, a osnovale su ga tri građevinske tvrtke. U njoj splitski Konstruktor-inženjering ima 60 posto udjela, IGH 25 posto, a Tehnika 15 posto.

– Ovim poslom naše građevinarstvo je postalo najbolji i najprofitabilniji hrvatski izvozni proizvod – zadovoljno kaže Jure Radić, direktor IGH.

Za one koji ne znaju koliko je 2,77 milijardi eura, najbolje je reći da toliko iznosi trećina ukupnog godišnjeg hrvatskog izvoza. Ili, primjerice, da bi zaradili toliko novca, hrvatski brodograditelji, koje snažno potpomaže država novcem iz proračuna, morali bi napraviti sto velikih brodova čija je vrijednost oko 30 milijuna eura. Ako k tome pribrojimo i činjenicu da će konzorcij Konstruktor još 30 godina upravljati crnogorskom žilom kucavicom, koju će izgraditi za manje od sedam godina, onda je to bez sumnje najveći izvozni iskorak hrvatskih cestograditelja. Naime, glavna crnogorska autocesta gradit će se po principu javno-privatnog partnerstva kao što su se u Hrvatskoj uoči Svjetskog prvenstva u rukometu gradile sportske dvorane.

Sadašnju prometnicu napravljenu prije 50 godina zamijenit će moderna europska autocesta čiju atraktivnost zasad dočarava kompjutorska simulacija (na slici)

– Ponuda našeg konzorcija obuhvaća projektiranje, izgradnju, financiranje, održavanje i upravljanje autocestom tijekom razdoblja izgradnje i 30 godina koncesije. Dijelom će se izgradnja autoceste financirati iz cestarine, dijelom iz kredita koje smo osigurali kod Zagrebačke banke, a dio će financirati i crnogorska Vlada – dodaje Jure Radić.

Crnogorski ministar prometa Andrija Lompar, pak, kaže da je to prvi projekat javno-privatnog partnerstva u njegovoj zemlji.

– Teško je bilo naći domaće resurse za ovako velik posao. Vlada je odvojila sto milijuna eura za gradnju prve dionice autoceste, a taj novac će biti uplaćivan investitoru u četiri tranše – kaže ministar Lopmar.

Dragocjeno iskustvo
Kao što su vlasnici konzorcija Konstruktor bili vješti u pregovaranju i dobivanju graditeljskog posla stoljeća, tako će i njihovi radnici, inženjeri, projektanti, mostograditelji i tunelograditelji, zajedno sa svojim kooperantima morati biti vješti u gradnji vrlo zahtjevne autoceste.

Čak 37 posto duljine objekata na toj trasi otpada na zahtjevne tunele, mostove i vijadukte. Po projektu je predviđeno da moraju probiti 48 tunela i izgraditi 107 mostova i vijadukata.
– Cijela trasa dijeli se na pet dionica. Prioritetna dionica je Smokovac – Mateševo od 40 kilometara. Nalazi se sjeverno od Podgorice i najzahtjevnija je dionica. Gotovo 60 posto te dionice otpada na mostove, vijadukte i tunele. Inače, na cijeloj trasi ukupna duljina mostova i vijadukata u punom profilu je 22,5 kilometara ili 13 posto duljine cijele trase, a tunela 38,2 kilometara ili 23,3 posto duljine autoceste – kaže Jur

marcello

PROCEDURA
Bar-Boljare: Žderić i Lompar u utorak potpisuju ugovor o koncesiji
Autor/izvor: Mina-business
PODGORICA – Predstavnici crnogorske Vlade i hrvatskog Konstruktora potpisaće sjutra ugovor o koncesiji za izgradnju autoputa Bar – Boljare.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/bar-boljare-zderic-i-lompar-u-utorak-potpisuju-ugovor-o-koncesiji,47562.html

New Report

Close