ja imam dionice IGH, ali ako se ima problema sa isplatama plaća onda je to veliki problem.
nezadovoljam radnik neće raditi za zrak jer od njega neće živjeti a glavna vrijednost jedne tvrtke je u ljudima. nikad u nezadovoljnim ljudima koji ne dobiju redovito plaće za obavljeni posao.
Malo je firmi danas koje nemaju problema sa kešom. Od države na dalje. Tako da radnici baš i nemaju izbor.
Ponovo velim danas sve firme imaju problem sa likvidošču
što uopče ne znači da firme nevaljaju .
Ko misli da IGH bude propao ili sl zbog toga je malo veslo sisao..
ja imam dionice IGH, ali ako se ima problema sa isplatama plaća onda je to veliki problem.
nezadovoljam radnik neće raditi za zrak jer od njega neće živjeti a glavna vrijednost jedne tvrtke je u ljudima. nikad u nezadovoljnim ljudima koji ne dobiju redovito plaće za obavljeni posao.
Malo je firmi danas koje nemaju problema sa kešom. Od države na dalje. Tako da radnici baš i nemaju izbor.
[/quote]
ja imam dionice IGH, ali ako se ima problema sa isplatama plaća onda je to veliki problem.
nezadovoljam radnik neće raditi za zrak jer od njega neće živjeti a glavna vrijednost jedne tvrtke je u ljudima. nikad u nezadovoljnim ljudima koji ne dobiju redovito plaće za obavljeni posao.
Malo je firmi danas koje nemaju problema sa kešom. Od države na dalje. Tako da radnici baš i nemaju izbor.
[/quote]
bolje je biti kući nego raditi bez plaće.
i to je neki izbor, nego stvarno plaće ne isplaćuju, koliko kasne plaća s iplastom
IGH ima problema sa likvidnošću ( pa ima i hidra pa znamo kak njoj ide, dionici mislim 😉 ) ali ne zato kaj nema posla , već baš suprotno, posla ima i previše samo država a i ostali ne podmiruju svoje obveze na vrijeme. Al nema straha za IGH , cujem da podmiruju obveze prema Gradu tak da ce smoci love i za svoje radnike… Treba se okrenuti sto vise inozemstvu jer oni ipak placaju na vrijeme…
Kolega Buksa da bi fulali svako ć i č morate na prvom mjestu
biti orginalna osoba…
na drugom mjestu mora vas boliti ona stvar što ljudi misle o vama
a na trečem morate shvatit da život nije gramatika i
da onaj koji zna dobro pisat nije
i nužno dobar čovjek..
UGOVOR
Bar-Boljare: Danas i sutra pregovori u Splitu i Zagrebu
Autor/izvor: SEEbiz / Pobjeda
PODGORICA – Vladin pregovarački tim i hrvatski konzorcijum Konstruktor – prvorangirani ponuđač na tenderu za dodjelu koncesije za autoput Bar-Boljare – vodiće drugu rundu pregovoračkog postupka za dodjelu koncesije za autoput Bar-Boljare 25. i 26. maja u Splitu i u Zagrebu
http://seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/bar-boljare-danas-i-sutra-pregovori-u-splitu-i-zagrebu,46192.html
PREPORUKE
Svjetska banka: Usporite gradnju autocesta
Autor/izvor: SEEbiz / Jutarnji list
ZAGREB – Više od 400 kilometara autoceste od Zagreba prema jugu, oko 100 kilometara prema Rijeci, oko 70 prema Macelju, 80-ak kilometara na istoku zemlje, 100-tinjak kilometara autoceste prema Goričanu, sve to u šest godina zvuči jako impresivno, ali Hrvatska sada treba usporiti gradnju autocesta.
http://seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/svjetska-banka-usporite-gradnju-autocesta,46194.html
Što se tiče plaće dobili su plaću i to odjednom a ne u dva dijela 12.05 a menađeri sa koeficijentom preko 11 su dobili tjedan dana kasnije.Nitko ni ne spominje da neće dobivati plaću,nema ni razloga kada rade za razliku od drugih sasvim dobro.Jedino o čemu se diskutira je to da se plaća daje u dva djela ali ni to i nije nekekva novina…to je samo povratak na stari sistem.
Posla imaju dosta i kod nas i vani.Ono što je u planu od većih poslova,spominje se Soči 28km autoceste,Azerbejđan u talu sa Behctel-om 400km i HE Piva za koju navodno već timove slažu.
Likvidnost je problematična to je istina ali nije toliko kritično da bi bilo ugroženo poslovanje.
A što se tiče ekipe koja je tako naglo promjenila smjer jedna dioničarska;kupuj kad i najveći optimist
postane pesimist..
Uf stvarno se vidi kako su drukeri na dole stvarno pogodili ovu dionic… izgleda da svaki druk na dole digne cijenu za desetak kuna…
Pa u Americi i nekim državama zapadne Europe nisu neuobičajne i tjedne plaće. Samo što smo mi navikli živjeti po kalupu pa kad se malo odstupa ništa ne valja. Da je slaba likvidnost – to stoji, ali i da je management IGH bolji od ostalih firmi – i to stoji. Nitko nije pohvalio prijedlog da se plaće isplaćuju na dva djela (nego svi kude), a to se dokazano pokazalo kao dobra solucija za održavanje likvidnosti.
PREGOVORI PRI KRAJU
Željko Žderić: Potpis ugovora za Bar-Boljare u roku od deset dana
Autor/izvor: SEEbiz / Pobjeda
PODGORICA – Vladin pregovarački tim iz Crne Gore i hrvatski konzorcijum Konstruktor-inženjering – prvorangirani ponuđač na tenderu za dodjelu koncesije za autoput od Bara do Boljara počeli su juče u Splitu drugu rundu pregovaračkog postupka za dodjelu koncesije za autoput Bar-Boljare.
http://seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/zeljko-zderic-potpis-ugovora-za-bar-boljare-u-roku-od-deset-dana,46295.html