IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

građevinar sa ugovorenih 2 000 000 000 kuna posla u par godina,i sa p/e 5.43..šta drugo reći nego strong buy….

rasprodala ekipa na 3000kn i sad opet ruše svaki dan po 100kn,već viđen scenarij.Samo moramo pogoditi ulazak koji su zacrtali

Danas počinju pregovori crngorske Vlade s konzorcijem glede auto ceste….Možda bude štogod u dnevniku večeras….naravno, ovisno o tome da li je to nekom u interesu ili nije….

PREGOVORI
Bar-Boljare: Pregovori s hrvatskim konzorcijem počinju danas
Autor/izvor: Mina-business
PODGORICA – Pregovori predstavnika crnogorske Vlade i hrvatskog konzorcijuma, kojeg čine Konstruktor, Institut za građevinarstvo Hrvatske (IGH) i Tehnika, o dodjeli koncesije za gradnju autoputa Bar-Boljare, počeće danas.
Iz Vlade je ranije saopšteno da će pregovori biti vođeni na ekspertskom nivou, odnosno, da će se usaglašavati tehnički, finansijski, pravni i drugi konkretni djelovi koncesionog ugovora. Vlada je početkom aprila prihvatila predlog Savjeta za izgradnju autoputeva da sa hrvatskim konzorcijumom počne pregovore oko gradnje kompletnog autoputa, sa kojim će utvrditi konačan nacrt koncesionog ugovora. Očekuje se da pregovori budu završeni u narednih 30 dana.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/bar-boljare-pregovori-s-hrvatskim-konzorcijem-pocinju-danas,43857.html

interesantno ,kako sad na jednom nevalja IGH

Sanader: Ne može se novac za Pelješki most preusmjeriti obrazovanju

Pelješki most i ceste u Hrvatskoj ne grade se proračunskim novcem, pa se on ne može ni preraspodijeliti za školstvo i znanost koji se financiraju iz proračuna, kaže premijer

Bankamagazin

Premijer Ivo Sanader izjavio je u utorak novinarima da nije moguća preraspodjela sredstava kojom bi se dio novca za izgradnju Pelješkog mosta preusmjerio za obrazovanje, jer se most ne gradi sredstvima iz državnog proračuna iz kojih se pak financira obrazovanje.

"Pelješki most i svi drugi mostovi, autoceste i ceste u Hrvatskoj ne grade se proračunskim novcem. Hrvatske autoceste i Hrvatske ceste ne financiraju izgradnju mostova i cesta proračunskim novcem, pa se tako on ne može ni preraspodijeliti za školstvo i znanost koji se financiraju iz proračuna", odgovorio je Sanader na novinarsko pitanje na konferenciji za novinare u Vladi posvećenoj mogućoj pojavi svinjske gripe u Hrvatskoj.

Da podsjetimo, Hrvatske ceste (HC) kao investitor Pelješkog mosta nisu dio proračuna, ali se financiraju iz trošarina na benzin koja je iz proračuna prebačena u budžet HC-a.

Budžet HC-a u ovoj godini je 2,633 milijarde kuna, a kako HC ima svoje redovite obveze u izgradnji i održavanju cesta, nije jasno odakle bi se, osim novih kredita, financirao Pelješki most. Novo zaduživanje HC-a ušlo bi u ukupni dug države, te tako sama gradnja mosta ima i te kakve veze s državnim proračunom.

Procjene konačne cijene gradnje mosta idu i do pet milijardi kuna, bez cijena pristupnih cesta, ukupne dužine petnaestak kilometara, s pripadajućim manjim mostovima i tunelima

pod ovom vladom nema nam spasa!!!!!


ista stvar na dalekovodu i još nekim likvidušama. očito fali para, a onda se vadi iz onih gdje će se najmanje srušiti cijena.

hahaha sori ovo me fakat nasmijalo [lol]

To je valjda zato što će onda moći ponovo kupiti po skoro istim cijenama kao i kada su prodali, a ne se zajebat pa ih kupit po puno nižim recimo jedno 30% nizim

Bez ljutnje molim ovo sam sam htio istaknuti

nije bitno dal dobis pare na racun, glavno da prikazes dobit, kuš ne!

kad izlazi FI za 1Q i kakva su očekivanja? Jure doduše priča kako je sve 5 ali tko će njemu vjerovati…

Sve što pišem je osobno mišljenje bez sugestija i odgovornosti

Za projektiranje autoceste Doli-Dubrovnik dužine 27 km IGH je dogovorio cijenu od 100 milijuna kuna, odnosno 14 milijuna eura, što je 545 tisuće eura po kilometru. Za projektiranje 130 kilometara autoceste u BiH tvrtka Jure Radića će dobiti između 12 i 15 milijuna eura, što je 115 tisuća eura po kilometru. Za projektiranje brze ceste od Debelog Brijega do Ulcinja, duge 110 km IGH će od crnogorske državne tvrtke Monteput naplatiti 278 tisuća eura, odnosno 2,5 tisuće eura po kilometru.


Za projektiranje autoceste Doli-Dubrovnik dužine 27 km IGH je dogovorio cijenu od 100 milijuna kuna, odnosno 14 milijuna eura, što je 545 tisuće eura po kilometru. Za projektiranje 130 kilometara autoceste u BiH tvrtka Jure Radića će dobiti između 12 i 15 milijuna eura, što je 115 tisuća eura po kilometru. Za projektiranje brze ceste od Debelog Brijega do Ulcinja, duge 110 km IGH će od crnogorske državne tvrtke Monteput naplatiti 278 tisuća eura, odnosno 2,5 tisuće eura po kilometru.

Kolega, a kaj vi to trošite, na ćemu ste ????? bunike ????

Na stranicama Vlade CG izvješteno o početku pregovora:

http://www.gom.cg.yu/vijesti.php?akcija=vijesti&id=172417


kad izlazi FI za 1Q i kakva su očekivanja? Jure doduše priča kako je sve 5 ali tko će njemu vjerovati…

Prije 15 dana sam rekao da FIza 1Q izlazi 30. 04

New Report

Close