IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

BSinisa, 20.03.2009. u 09:32
Radi se o dionici autoceste Banja Luka – Doboj dužine 71 kilometar i procjenjene vrijednosti od 489 milijuna eura.

Ostalo je otkup zemljišta itd.

Ne znam čije je zemljište u CG ali ako su u natječaju napisali 2,77 m € čisto sumljam da će IGH i Konstruktor od svoje love otkupljivati zemljište.

Jasno mi je i to da će se pokušavati srušiti cijena dionice nagađanjima o žalbama, da se mogu ukrcati oni koji još nisu ili nisu dovoljno, ali većeg pada nevjerujem da će biti.
Kolega, pogledaj samo jučerašn ji promet. Nevjerujem da su to prodavali ni koji su kupovali po 10k.
Prodavao je samo onaj ko mora i oni koji su kupili po 1500 i zadovoljavaju se sa zaradom za čevape i pivo.
To je samo moje mišljenje.


Iz današnjeg poslovnog …

lime, 20.03.2009. u 09:38
Vrijednost izrade projekata ove dionice procijenjena je na dva milijuna eura. IGH se obvezao u izradi idejnog plana autoceste izvršiti sve istražne radove kao što su ispitivanje nosivosti tla za izgradnju više od sto budućih mostova. Radi se o dionici autoceste Banja Luka – Doboj dužine 71 kilometar i procjenjene vrijednosti od 489 milijuna eura.

lime, 20.03.2009. u 09:38
Ukupna investicija gradnje autoceste u Republici Srpskoj, predviđena financijskim planom Strabaga, iznosi 2,9 milijardi eura. … IGH je dobio na natječaju u srpskom entitetu u Bosni i Hercegovini posao projektiranja šest od sedam dionica autoceste. Vrijednost posla je oko 12 milijuna eura.

Ne znam jesam li ovo dobro shvatio. Znači, u poslu vrijednom otprilike isto kao ovom u CG IGH ima udio od samo 12 milja eura. Pa to nije dovoljno niti za plaće onih nekoliko stotina stručnjaka. [lol]
[/quote]
Nisi dobro shvatio.Ovo je riječ samo o projektiranju,tu nije uključen nadzor izgradnje.
I zašto misliš da je to malo love?
To naprave za par mjeseci a uz ljude trošak ti je samo uredski pribor.
Možda će ih radit 20-tak na tome ako ne i manje.
A cijena istražnih radova nije ni navedena.
Odlična je to lova za takav posao.
Ne trebaš se brinuti za to da se IGH neće znati naplatiti,čak naprotiv..
Btw nemam IGH da ne bi ispalo da drukam na up.

sijem žito raste grahorica

http://www.vecernji.hr/newsroom/news/croatia/3260797/index.do

Samo mogu da mrze a IGH ide dalje


http://www.vecernji.hr/newsroom/news/croatia/3260797/index.do

Samo mogu da mrze a IGH ide dalje

Hrvatski konzorcij tvrdi da može brzo osigurati novac za cestu u C. Gori
Autor Iva Puljić-Šego

Nakon što je hrvatski konzorcij Konstruktor – IGH – Tehnika predao najbolju ponudu za izgradnju autoceste Bar – Boljare u Crnoj Gori, što je posao vrijedan gotovo tri milijarde eura, sada mu predstoje pregovori s crnogorskom vladom.

Dvadeset natječaja
Prvo hrvatske graditeljske tvrtke moraju s Crnogorcima pregovarati o ugovoru o koncesiji, budući da će konzorcij upravljati tom autocestom 30 godina nakon što je sagradi javno-privatnim partnerstvom. Taj bi se ugovor ubrzo trebao potpisati, procjenjuju u crnogorskom ministarstvu prometa. Slijedi osiguravanje novca te domaći konzorcij ima rok od šest mjeseci u kojem mora pribaviti novac za gradnju.

– Budući koncesionar uvjerava nas da taj novac može osigurati relativno brzo – poručio je jučer na otvaranju ponuda Andrija Lompar, crnogorski ministar prometa. Jedna od opcija je da crnogorska vlada podigne kredit, a prema riječima ministra Lompara neke su se banke njihovoj vladi već ponudile, kako bi gradnja autoceste što prije krenula, te da vlada kasnije kredit prebaci na koncesionara, odnosno hrvatski konzorcij. Gradnja autoceste Bar – Boljare započet će za otprilike šest mjeseci, a Jure Radić, šef IGH, procjenjuje da će se graditi deset godina.

– Ovo je najveći posao koji su domaće tvrtke dobile u inozemstvu i poticaj je ostalim tvrtkama da krenu na inozemna tržišta – kazao je danas Radić. O detaljima financiranja gradnje autoceste Radić nije želio govoriti rekavši da je za to još rano.

– IGH u kombinaciji s ostalim hrvatskim tvrtkama trenutačno sudjeluje na 20 natječaja u inozemstvu.

Bugarska, Rumunjska, Makedonija…, za razliku od nekih u Hrvatskoj koji žele zaustaviti investicije, protiv krize i recesije bore se gradnjom autocesta – tvrdi Radić. Šef IGH uvjerava da u inozemstvu nikad nije bilo više natječaja nego što ih ima u zadnjih nekoliko mjeseci.

Strana konkurencija
Za gradnju autoceste Bar – Boljare natjecali su se i austrijski graditeljski div Alpine, zatim konzorcij koji je predvodio grčki Aktor te austrijski Strabag. Ponude Strabaga i Alpine nisu zadovoljile natječajnu dokumentaciju, stoji u priopćenju crnogorskog ministarstva prometa. Žalbeni rok traje deset dana, a onda počinju pregovori.

Pa ovo je koma, znači da naš konzorcij mora osigurati lovu za gradnju autoceste i plaćati rate bankama, a TEK PO IZGRADNJI (10 godina!!) kreće naplata??? Odakle će naši vraćati kredit koji dignu? Tko kaže na kraju da će ta autocesta bit uopće isplativa??
Da ne spominjemo da IGH nije mogao riješiti običan kredit za zemljište Zagrepčanke?! Nevjerojatno kako su ljudi naivni [bye]

moje pisanje je moje osobno mišljenje, nije savjet ili poziv za kupnju ili prodaju dionica!

…pa sto ljudi prodaju ispod 2200
….ma ljudi moji nemojte biti naivni idemo gore danas i slijedeci tijedan

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]

IGH trenutno sudjeluje na 20 natječaja u inozenstvu

Pa da dobije samo 30% posla ove godine znateli koliko je to

Ja sam u jedno siguran, a to je da ce sigurno upravljati rizikom,
ahaha ne
ipak smo mi majstori hedginga 🙂

nije bitno dal dobis pare na racun, glavno da prikazes dobit, kuš ne!

ali ajde jos su mi jasni ovi kaj su kupovali IGH, usput to ja ne mogu vjerovati da mi je promaklo i da si tu nisam nis useceril kak spada?!?!?!

ali majstori koji su uzimali Tehniku, to je za diplomu, odmah iz HANFE da im pošalju

nije bitno dal dobis pare na racun, glavno da prikazes dobit, kuš ne!

vijesti iz Crne Gore za hrvatski konzorcij na čelu sa splitskim Konstruktorom sad već u potpunosti uračunate u cijene dionica građevinskih kompanija.


ali ajde jos su mi jasni ovi kaj su kupovali IGH, usput to ja ne mogu vjerovati da mi je promaklo i da si tu nisam nis useceril kak spada?!?!?!

ali majstori koji su uzimali Tehniku, to je za diplomu, odmah iz HANFE da im pošalju

biom75

Čemu sad taj pad?

Ovdje upišite svoj komentar…

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]

New Report

Close