A što tebe spriječava da izneseš _svoj_ zaključak? To je stastavni dio izlaganja. Ti napišeš hrpu poprilično nerazumljivog teksta i onda očekuješ da ljudi na osnovu tog teksta nešto zaključe. Ja iz tvog teksta ne zaključujem ništa nit mislim da je to nešto bitno za krtenje cijene IGH niti za njihovo poslovanje. Ali ja nisam mjerilo jer su mi steroidi pojeli mozak. De virni na brodarske teme. Tu i tamo napiše nešto kolega Hanger. On isto piše romane, ali su njegovi postovi razumljivi, daje puno informacija i činjenica i iznese nekakav zaključak. ovo tvoje je ko da čitam Žida.
[/quote]
Neću da čitam brodarske teme jer me ne zanimaju.I nisam ni mislio da ćeš me razumiti.
I nije istina da je sastavni dio izlaganja zaključak…po čemu si to zaključio? [lol]
Evo sada nije roman…zadovoljan?
PRAVILNIK
O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O DODATNIM KRITERIJIMA ULAGANJA I
INVESTICIJSKIM OGRANIČENJIMA MIROVINSKIH FONDOVA
Članak 4. mijenja se i glasi:
>(1) U vrijednosne papire izdane od strane dioničkih društava uvrštenih u
ostale kotacije, a izvan službene kotacije na burzi u Republici Hrvatskoj,
dozvoljeno je ulagati:
. u dionice koje u trenutku stjecanja imaju početnu tržišnu kapitalizaciju
veću od 750 milijuna kuna. Ukoliko se zbog promjene tržišnih cijena
vrijednost tržišne kapitalizacije dionica spusti ispod vrijednosti od 750
milijuna kuna, fond može i dalje stjecati te dionice sve dok se vrijednost
tržišne kapitalizacije dionica ne spusti ispod vrijednosti od 650 milijuna
kuna.. ako se vrijednost dionica spusti ispod vrijednosti od 600 milijuna kuna,
primijenit će se odredbe članka 73. Zakona počevši od datuma nastanka
promjene.
. u dionice koje u slobodnoj prodaji imaju manje od 10% izdanja ako je
tržišna kapitalizacija dionica u slobodnoj prodaji veća od 100 milijuna
kuna.
. u kratkoročne dužničke vrijednosne papire izdavatelja čiji vlasnički
vrijednosni papiri ispunjavaju uvjete iz ovog stavka.
(2) U navedene vrijednosne papire dozvoljeno je uložiti najviše do 15%
imovine obveznog mirovinskog fonda ili najviše do 30% imovine dobrovoljnog
mirovinskog fonda.
(3) Ukoliko je ulaganje u vrijednosne papire iz stavka 1. ovog članka jednog
te istog izdavatelja veće od 1% do najviše 2% imovine mirovinskog fonda,
njihova ukupna vrijednost ne smije prelaziti 10% imovine obveznog
mirovinskog fonda odnosno ne smije prelaziti 15% imovine dobrovoljnog
mirovinskog fonda.<.
Pitanje; Zna li netko da li se granica od 650 milijuna kuna tržišne kapitalizacije odnosi i na prvu kotaciju?
DOKO
Malo pogledaj kad je caccone kupio IGH …
nadalje…ak kupujes na osnovu drukera onda si s oprostenjem bedast.
ja sam kupio zbog odbijanca koji sam ocekivao…kupio 2 dana prerano….izasao sa manjim gubitkom…srecom…ak se to moze zvat sreca
zoves me drukerom zasto? zato jer sam daddi rekao da 2 dana zaredom posta isten informacije…
pa to je drukerstvo…sta taj isti nick nije postao vijest sa bandicem????
ja sam samo pozvao nick "daddo" da posto se osjecao pozvanim da posta lose vijesti posta i dobre…to je drukerstvo…ja nigdje ne nagovaram na kupnju ..to je individualna stvar…
Pozdrav tebi…i preboljet ces gubitak…i ja sam!
[lol]
Ima li tko ideju zašto Vlada, navodno, odustaje od projekta Zračne luke Zagreb, ako za infrastrukturne projekte ima kredite od EIB-a u iznosu do 300 milijuna eura godišnje?
Ima li tko ideju zašto Vlada, navodno, odustaje od projekta Zračne luke Zagreb, ako za infrastrukturne projekte ima kredite od EIB-a u iznosu do 300 milijuna eura godišnje?
možda postoje važniji infrastrukturni projekti od zračne luke a možda se ne žele više zaduživati
Ima li tko ideju zašto Vlada, navodno, odustaje od projekta Zračne luke Zagreb, ako za infrastrukturne projekte ima kredite od EIB-a u iznosu do 300 milijuna eura godišnje?
možda postoje važniji infrastrukturni projekti od zračne luke a možda se ne žele više zaduživati
[/quote]
Na isti način se financira Gaženica u Zadru, AC Zagreb – Rijeka i niz drugih projekata. EIB je u zadnjih 7 godina kreditirao 1,303 milijarde eura infrastrukturu u HR. Kamate su simbolične a rok otplate je od 15-20 godina s počekom od cca 3-5 godina.
Presušile su špine, nema love više ni vani, pogotovo nerado daju nama koji smo u dugovima da boli glava. Pred neki dan izašla je vijest da su Hrvatske autoceste ostale bez 200 milijuna eura kredita na koje se računalo pa sad nemaju novca za plaćanje već izvedenih radova, pa tako HAC nema ni mogućnost za raspisivanje novih natječaja: daljnje gradnje Autoceste Zagreb – Sisak, koridora 5c niti nastavka gradnje autoceste prema Pločama. Bit će tih odustanaka sve više, vjerojatno je to razlog odustanka i za zračnu luku Zagreb, Pelješki most itd..
možda postoje važniji infrastrukturni projekti od zračne luke a možda se ne žele više zaduživati
[/quote]
Na isti način se financira Gaženica u Zadru, AC Zagreb – Rijeka i niz drugih projekata. EIB je u zadnjih 7 godina kreditirao 1,303 milijarde eura infrastrukturu u HR. Kamate su simbolične a rok otplate je od 15-20 godina s počekom od cca 3-5 godina.
[/quote]
ok, možda hdz procjenjuje da će i za 5 godina biti na vlasti pa ne želi dodatne kredite
Presušile su špine, nema love više ni vani, pogotovo nerado daju nama koji smo u dugovima da boli glava. Pred neki dan izašla je vijest da su Hrvatske autoceste ostale bez 200 milijuna eura kredita na koje se računalo pa sad nemaju novca za plaćanje već izvedenih radova, pa tako HAC nema ni mogućnost za raspisivanje novih natječaja: daljnje gradnje Autoceste Zagreb – Sisak, koridora 5c niti nastavka gradnje autoceste prema Pločama. Bit će tih odustanaka sve više, vjerojatno je to razlog odustanka i za zračnu luku Zagreb, Pelješki most itd..
biće toga još dosta, ne samo da nam ne daju kredite nego treba u 2009. vratiti skoro 60 milijardi kuna! a okle, pitam ja vas??? normalno da će najprije srezati sve veće investicije, a to će opet ugasiti i tih planiranih 2% rasta jer je naš rast BDP-a baziran samo na velikim državnim projektima i masovnoj osobnoj potrošnji baziranoj na skupim inozemnim kreditima (kojih takođe ima sve manje). što reći -loše nam se piše, a ova prčija od ZSE mogla bi prestati i postojati zbog mizernih prometa koji nas očekuju u 2009. i 2010. [bye]
Presušile su špine, nema love više ni vani, pogotovo nerado daju nama koji smo u dugovima da boli glava. Pred neki dan izašla je vijest da su Hrvatske autoceste ostale bez 200 milijuna eura kredita na koje se računalo pa sad nemaju novca za plaćanje već izvedenih radova, pa tako HAC nema ni mogućnost za raspisivanje novih natječaja: daljnje gradnje Autoceste Zagreb – Sisak, koridora 5c niti nastavka gradnje autoceste prema Pločama. Bit će tih odustanaka sve više, vjerojatno je to razlog odustanka i za zračnu luku Zagreb, Pelješki most itd..
biće toga još dosta, ne samo da nam ne daju kredite nego treba u 2009. vratiti skoro 60 milijardi kuna! a okle, pitam ja vas??? normalno da će najprije srezati sve veće investicije, a to će opet ugasiti i tih planiranih 2% rasta jer je naš rast BDP-a baziran samo na velikim državnim projektima i masovnoj osobnoj potrošnji baziranoj na skupim inozemnim kreditima (kojih takođe ima sve manje). što reći -loše nam se piše, a ova prčija od ZSE mogla bi prestati i postojati zbog mizernih prometa koji nas očekuju u 2009. i 2010. [bye]
[/quote]
U 2009. treba ukupno otplatiti cca 37 milijardi kuna ( 6,8 milijardi dolara ) a ne 60 milijardi.
A gledse Zračne luke Zagreb, zasigurno se računalo na kredite od strabne EIB-a, EBRD-a i MEĐUNARODNE BANKE ZA OBNOVU I RAZVOJ. Obzirom da su cijene sirovina i materijala na svjetskim burzama dotakle dno i da su tri puta manje nego prije 4-5 mjeseci mislim da se sada isplati raditi.
sve se spušta na razinu 2004 prijelaz na 2005 godinu
valjda tamo pucaju margini i neke su točke otpora
zato gledam igh na razini 1800 kuna
ovo je samo moje viđenje
nema veze s fundamentima
pozdrav svima