Broj 3. prodaje….
PBZ uvijek prodaje, pa idemo gore…[smiley11]
PBZ nije takad da dere po bidu, a niti mu se isplati, ako uopće on prodaje.
A kod malih nitko ne prodaje jer se očekuje na višim cijenama vrlo brzo…
Čuvaju nas fondovu na kupnji, nismo sami. [smiley11]
Evo u 13 h 11 milja kuna protgovano..jedino je HT ispred sa 12..
IGH +8,06%..nije lose, ali s takvim prometom steta da nije jos malo vise naraslo[smiley1]
A bude valjda u sljedecih par dana..kad ce se kupovine suljat između blokada[smiley11]
nema šanse da padne opet ispod 11000 kuna
nema šanse da padne opet ispod 11000 kuna
neće…
ja ću ga dočekati malo iznad [smiley2]
neće…
ja ću ga dočekati malo iznad [smiley2]
Budemo vidjeli. S obzirom da fondovi kontroliraju situaciju, čini mi se da budemo samo UP svaki dan.
Netko se stalno iskrcava. Ponudi 30-50kom oko 11990 pa skupi sve do 1800 i onda opet kupi jednu po 11.995,00 i postavi sličnu količinu. Isto je radio i u petak samo na nešto nižem nivou.
Netko se stalno iskrcava. Ponudi 30-50kom oko 11990 pa skupi sve do 1800 i onda opet kupi jednu po 11.995,00 i postavi sličnu količinu. Isto je radio i u petak samo na nešto nižem nivou.
Ja bih rekao da se netko ukrcava. Taktika je slična iskrcavanju, samo što se iskrcavanje vrši po višim cijenama, a ne po ovoj cijeni.
[color=gray]Sanader: Graditi ćemo most i preko Slovenije
Izjavio je premijer u pobjedničkoj euforiji nakon proglašenja izbornih rezultata. Nije na odmet spomenuti kako je i prije postojala dvojba između tunela ispod Slovenije i mosta, te iako je projekt mosta, koji će biti jedan od najvećih takvog tipa u Europi, daleko složeniji i zahtjevniji od gradnje tunela, svima je draža ideja upravo o gradnji mosta budući da će ga žitelji susjedne nam europske državice svakodnevno moći uživati u pogledu.
Cijena gradnje mosta Savudrija – Mugia(I) od 530 milijuna eura, koju je po projektu Katedre za mostogradnju zagrebačkog Građevinskog fakulteta istaknulo Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka prilikom raspisivanja natječaja, premašuje 260 milijuna eura koliko će se utrošiti za gradnju kontroverznog Pelješkog mosta.
Ako se osnovnoj cijeni pridodaju dva vijadukta ukupne duljine 334 metra, tri prolaza za postojeće putove, podvožnjak, pristupne putove kao i rekonstrukciju i izgradnju novih 15,5 kilometara, trošak će se popeti najmanje za dodatnih 100 milijuna eura. Upravo je to glavni argument osporavateljima ovog velikog projekta koji su kritičari već nazvali političkim, odnosno predizbornim. Prvi čovjek Katedre koja je na zahtjev Vlade projektirala most prof. dr. Jure Radić kaže da je cijena koju je objavilo Ministarstvo “načelna”. “Mislim da bi bilo bolje da se nije isticala nikakva cijena. Tek će natječaj pokazati kolika je vrijednost radova. Bolje je pričekati nego da se opet ponovi situacija da procjene kažu jedno, a stanje na terenu drugo”, objašnjava dr. Radić.
Otkupili dokumentaciju
Prema njegovim riječima, premda će natječaj biti međunarodni i sigurno zanimljiv stranim građevinskim tvrtkama, domaća poduzeća poput Konstruktora, Vijadukta, Đure Đakovića i Hidroelektre mogu izvesti zahtjevan projekt dužine 20 kilometra, 23 metara visine i 100 metara širine u središnjem luku. Direktor Konstruktora Željko Žderić kaže da će se tvrtka koju vodi javiti na natječaj i da su jučer otkupili dokumentaciju. “Kad proučimo što se točno traži od izvođača, odlučit ćemo hoćemo li se sami javiti na natječaj ili ćemo u posao ići s partnerima”, kratko je rekao Žderić. Natječaj će biti otvoren do 28. prosinca. Ako ne bude žalbi, gradnja bi trebala započeti na proljeće iduće godine. Investitor su Hrvatske ceste, a u Ministarstvu prometa ističu da je nakon što je krajem prošle godine usuglašena bilješka između radnih skupina hrvatske i slovenske strane, nužno potpisati dodatni protokol te osnovati zajedničku radnu skupinu za zaštitu okoliša koja će pratiti izvođenje radova koji bi trebali završiti do 2015. godine. Financirat će se iz izvora Hrvatskih cesta od pristojbi iz cijene goriva i kreditima europskih investicijskih banaka. [/color]Ljubljana iznenađena javnim natječajem
Ljubljana – Prema neslužbenim informacijama, u Ljubljani su iznenađeni što je hrvatska Vlada objavila javni natječaj za gradnju mosta Savudrija – Mugia a da prije toga nije sa Slovenijom potpisala protokol o morskoj granici. Službenih komentara još nema, a mediji u Ljubljani objavili su da je odluka za pojedine dužnosnike ponižavajuća “premda je javni natječaj objavljen uoči predizborne kampanje”. Dio ministara traži da se s izgradnjom mosta riješe i granična pitanja i da se postigne dogovor o pomorskoj granici. Otprije postoji zahtjev Ljubiljane da se uz gradnju mosta riješi i sporno pitanje korištenja Luke Kopar, a problem su i nesmetani prolazak preko piranskog područja te od graničnog prijelaza Mlini.
(T.N.)
[/color]
Da vas malo udobrovoljim [smiley2]