IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Tko se nije skrio, magarac je bio…..

Iskrcavanje se bliži kraju, ja uhvatio na 9500..[smiley2]


Iskrcavanje se bliži kraju, ja uhvatio na 9500..[smiley2]

I ja kolega na malo visoćije od Vas.[smiley2]

Nikad se ne znojim dok plaćam ,znojim se dok cijenu dogovaram.

može netko stavit update k/p
hvala

Naravno

A netko je upravo nadodao150 kom na prodaju.


A netko je upravo nadodao150 kom na prodaju.

Otišlo….[smiley2]


dio: ” A netko je upravo nadodao150 kom na prodaju. ” Otišlo….[smiley2]

Kada dođe do veće nove promjene možeš li staviti hvala…….

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

optimist:

dio: ” A netko je upravo nadodao150 kom na prodaju. ” Otišlo….[smiley2]

Kada dođe do veće nove promjene možeš li staviti hvala…….

Ojacala kupnja…[smiley2]

Projekt Kaštela sjever težak je milijardu eura

SPLIT – Za gradnju milijardu eura vrijednih mostova, cestovnog i željezničkog, koji bi spajali Split i Kaštela te omogućili razvoj modernog metropolisa sastavljenog od Splita, Kaštela i Solina na zapuštenom prostoru sjevernog bazena već ima zainteresiranih investitora iako će splitski arhitekt Ante Kuzmanić urbanističku studiju mosta tek predstaviti u četvrtak.

– Cijela sjeverna strana splitskog poluotoka, kao i prostor Solina i Kaštela uništeni su urbanizacijom socijalističke ere. Taj se prostor stihijski bori da postane gradska anglomeracija, ali ne uspijeva jer nedostaje vizije, jer svaki od ta tri grada promišlja prostor samo do svojih administrativnih granica – objašnjava Kuzmanić koji je Studiju s polivalentnom sportskom dvoranom koju, uvjeren je, ne treba graditi u Lori nego u Kaštelima, radio u suradnji s hrvatskim i švicarskim stručnjacima te članovima svog projektnog biroa.

Od početne ideje spajanja Kaštela i Splita mostom, čime bi skučeni poluotok dobio treći ulaz u grad i skratio put za Zagreb za 20 kilometara, Kuzmanić je razradio urbanizam zapuštenog sjevernog priobalja Splita idealnog za razvoj poslovnog i kongresnog centra te drugih sadržaja. To je i prostor, smatra Kuzmanić, na kojem je moguće ostvarivati suvremene projekte bez obaveze poštivanja arhitektonske baštine i gdje bi se moglo objediniti sva tri prometna terminala, cestovni, pomorski i željeznički, i tako osloboditi centar grada za druge sadržaje.

MOST KAŠTELA

Splitski Golden Gate

– 500 milijuna eura cijena je gradnje cestovnog mosta Split – Kaštela
– 2000 metara duljina je mosta preko sjevernog bazena
– 38 metara visina mosta
– 4 cestovna traka uz dva zaustavna i pločnik za pješake
Cestovni most vrijedan je oko pola milijarde eura. Kuzmaniću su se obratile neke tvrtke zainteresirane za gradnju javno-privatnim partnerstvom, a ima interesenata i za gradnju 400 milijuna eura vrijednog željezničkog mosta.

– Ako s petlje Vučevica na autocesti Zagreb-Split krenemo kroz tunel Kozjak, koji se upravo projektira, spustimo se na most Kaštela i preko postojećeg mosta Stinice uđemo u Dubrovačku ulicu, skratili smo put iz Zagreba za 20 kilometara.

Približili smo aerodrom Splitu za šest kilometara, približili smo Kaštelima splitsku bolnicu, a pražnjenje poljudskog stadiona ne bi više opterećivalo Grad – kaže Ante Kuzmanić obrazlažući svoju ideju o splitskom Golden Gateu. Most će biti dug oko 2 kilometra i visok 38 metara, a povezivat će Ulicu Domovinskog rata s rotorom na križanju brze ceste Trogir-Omiš. Sastoji se od dva središnja pilona visoka 35 metara preko kojih su s obje strane ovješene konstrukcije na čeličnoj užadi. Imat će četiri trake, te dvije zaustavne i pločnik.

ŽELJEZNICA

Bliže Zagrebu

– Ako uz cestovni napravimo i željeznički most, i to tako da odvojimo kolosijek ispred Željezare Split i prugu uvučemo preko mosta u Split, a željeznički terminal položimo zapadno od mosta Stinice, negdje kod Konzuma, svest ćemo prostor Kopilice i ranžirnog kolodvora u Solinu na stanice lokalnog vlaka te osloboditi 170.000 četvornih metara prostora za razvoj, 98.000 kvadrata u Kopilici i 72.000 u Solinu. Sadržaje iz Solina i Kopilice smjestit ćemo na samo 70.000 četvornih metara.

SURADNICI

Arhitekt Ante Kuzmanić i članovi njegova projektantskog tima studiju su izradili u suradnji s dr. Aleksejom Dušekom i dr. Petrom Sesarom iz IGH te dr. Duškom Marušićem i dr. Petrom Đukanom s Građevinsko-arhitektonskog fakulteta u Splitu. Konzultanti su bili i Kees Christiaanse i Nicolas Kretschmann, profesori s ETH u Zürichu.

http://www.jutarnji.hr/dogadjaji_dana/clanak/art-2007,5,21,split_gradnja,75386.jl
[/quote]

Zato dakle takva pomama za dionicama?[smiley2]

Evo frškog stanja:[smiley2]


BigBoss: ” optimist: ” dio: ” A netko je upravo nadodao150 kom na prodaju. ” Otišlo….[smiley2] ” Kada dođe do veće nove promjene možeš li staviti hvala……. ” Ojacala kupnja…[smiley2]

Svugdje su pa rade na puno mjesta daju znanje i iskustvo, te sve realiziraju radom i to odlično naplate bolji potencijal od INGR-R-e…. Jer rade i vani sa Omanom a dalje se to veže Saudijska Arabija Jemen, Ujedinjeni Arapski Emirati, a i kod nas ima puno posla, BIH i kada nešto napraviš kako treba sve to poveže sa jakim investitorima………… Pozdrav

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

New Report

Close