IGH kupuje IMS? za 30 mil. eura…
Jel i to kolega davids uračunato već u cijenu IGH?[smiley1]
davids: ” IGH kupuje IMS? za 30 mil. eura… ” Od kud ti ta vijest, imas link ili si neformalno saznao? Btw, danas smo se vratili u Bollingera, tako da cemo sutra vjerojatno lagano gore, ili u najgorem slucaju ostati priblizno na nuli zbog ATGR korekcije.
To se već šuška duže,kod nas sutra na naslovnici…
davids: ” IGH kupuje IMS? za 30 mil. eura… ” Jel i to kolega davids uračunato već u cijenu IGH?[smiley1]
Nije, no to nije bomba koja uskoro slijedi,nevjerovatno da nitko nije izbacio koliko IGH ima točno do Pelješca
[smiley1]
To je odlična vijest za mene koji nisam insider. Baš me zanima kako će sutra to tržište akceptirati. Inače, neovisno o dugoj tradiciji djelatnosti i kvaliteti tvrtke, IMS website je nešto što me podsjeća na 1995-u[smiley2]
Von Braun:
”
davids: ” IGH kupuje IMS? za 30 mil. eura… ” Jel i to kolega davids uračunato već u cijenu IGH?[smiley1]
”
Nije, no to nije bomba koja uskoro slijedi,nevjerovatno da nitko nije izbacio koliko IGH ima točno do Pelješca
[smiley1]
Rebus?
Pošto je IGH jako loše odradio na rastu cijene(zbog PBZ-a), što se tiče Pelješkog mosta, zanima me
da li ako Pelješki most stvarno ne krenu graditi, da li će se DLKV i HDEL vratiti na svoje stare cijene
od kojih su krenuli radi mosta?
Btw, IGH se nema šta vraćati nego ide naprijed. Nove vijesti stižu skoro svaki dan. Nevjerovatno!!!!!!!!!!!!!
davids: ” Von Braun: ” davids: ” IGH kupuje IMS? za 30 mil. eura… ” Jel i to kolega davids uračunato već u cijenu IGH?[smiley1] ” Nije, no to nije bomba koja uskoro slijedi,nevjerovatno da nitko nije izbacio koliko IGH ima točno do Pelješca [smiley1] ” Rebus?
Sorry greška,” od Pelješca” ( na sreću ima dosta)
[smiley1]
[color=blue]Sanader otvorio radove na mostu Pelješac – kopno[/color]
Okupljenima su se također obratili i predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Stjepko Boban i ministar mora, prometa i razvitka Božidar Kalmeta
Predsjednik hrvatske Vlade Ivo Sanader danas je u Brijesti na poluotoku Pelješcu označio početak radova na izgradnji mosta kopno – Pelješac, poručivši kako taj projekt nije usmjeren ni protiv koga, nego je to projekt za hrvatsko teritorijalno povezivanje, za revitalizaciju poluotoka Pelješca i otoka koji mu gravitiraju. Obraćajući se okupljenima, premijer Sanader kazao je kako je ovo povijesni dan za Hrvatsku jer će most Pelješac – kopno nakon više stotina godina povezati Hrvatsku. Ovaj most gradimo ne samo zato da izvučemo naš hrvatski jug iz izolacije, već zato jer je došlo vrijeme da se Hrvatska teritorijalno poveže, naglasio je Sanader. Našim prijateljima u BiH poručujemo kako ovaj most nije protiv BiH, nego ovaj most znači prije svega dobitak za Hrvatsku i neće smetati nikome tko bude želio ići brodom u Neum, poručio je Sanader. Poštovali smo prava Hrvatske da poveže svoja dva teritorija, Komarnu i Pelješac, a poštovali smo i pravo BiH za nesputan prolaz, naglasio je premijer Sanader dodajući kako, kad je riječ o hrvatskim teritorijalnim vodama, o tome nećemo s nikim pregovarati. “Poruka koju šaljemo odavde prema svima i prema našim susjedima a najprije prema hrvatskoj javnosti, jest da je ovaj projekt nešto dobro da je ovaj projekt nešto korisno, da ovaj projekt nije protiv nikoga nego da je ovaj projekt za nekoga, a to je za hrvatsko povezivanje, teritorijalno povezivanje, za revitalizaciju Pelješca, za Korčulu, za Mljet, za Lastovo, za otoke koji gravitiraju Pelješcu i da je ovo most koji nije protiv nikoga nego je za sve”, naglasio je hrvatski premijer. Poruka s Pelješca je poruka mira, poruka dobra, ali i poruka odlučnosti ovog hrvatskog naraštaja da ostvari ono o čemu su naši preci sanjali, kazao je. Okupljenima su se također obratili i predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Stjepko Boban i ministar mora, prometa i razvitka Božidar Kalmeta, koji je uz ostalo kazao kako je most Pelješac – kopno uz projekt Luke Ploče Luke Dubrovnik i skori početak izgradnje brze ceste Zračna luka – Dubrovnik jedna od četiri kapitalne investicije u Dubrovačko-neretvanskoj županiji ukupne vrijednosti 9 milijardi kuna.
eto otvorio već drugi put… kaže se treća sreća [smiley1]
Iskreno meni su smiješni argumenti protivnika gradnje mosta možda da žive na Pelješcu ili putuju iz Dubrovnika u Split pa vade putovnicu možda bi drugčije zborili.Još kada schengen dođe u Neum (a doći će) biti će posebno zanimljivo.Onda realno bez mosta možemo Dubrovnik smatrati odsječenim od svijeta,i imati ćemo kolonu od jedno 20km na ulazu u BIH.
Iskreno meni su smiješni argumenti protivnika gradnje mosta možda da žive na Pelješcu ili putuju iz Dubrovnika u Split pa vade putovnicu možda bi drugčije zborili.Još kada schengen dođe u Neum (a doći će) biti će posebno zanimljivo.Onda realno bez mosta možemo Dubrovnik smatrati odsječenim od svijeta,i imati ćemo kolonu od jedno 20km na ulazu u BIH.
Ne bih se složio s tobm. Do DBK je predviđenja autocesta koja doduše prolazi kroz BiH, ali bi se putovnice trebale vaditi tek na izlazu Neum, dakle tko putuje iz Splita u DBK nema potrebe za putovnicom. Druga stvar, put od Splita do DBK će još uvijek biti 15-20 km kraći kroz Neum tako da i taj argument pada u vodu. Slažem se da će most puno doprinijeti razvoju Pelješca ali to jedino i ništa više. Sada je pitanje zašto bi HR porezni obveznici plaćali toliko love da se razvije kraj u kojem živi max 20-30.000 ljudi, od toga će ipak najviše profitirati Luka Bebić i njegova bratija koja je na vrijeme pokupovala zemljište i s jedne i s druge strane mosta. Da zaključim, ekonomskog opravdnja za ovaj most nema a geoplotičko je vrlo labavo i bilo bi prihvatljivo da smo mi bogati kao Norveška ali ovako ipak ne.