Jel to u tijeku preslagivanje ili samo obrana cijene?
9900,00 1 11:49:56
9800,00 1 11:43:26
9800,00 2 11:43:00
9800,00 100 11:43:00
9800,01 7 11:43:00
9801,00 1 11:43:00
9801,00 5 11:43:00
10000,00 40 11:29:08
10000,00 14 11:29:08
9800,00 15 11:29:08
9806,00 100 11:28:49
9806,02 10 11:28:49
9811,01 8 11:28:49
9815,00 5 11:28:49
9825,00 2 11:28:49
9826,00 10 11:28:49
Pozdrav
po meni preslagivanje… vidjeli smo ga i jucer, tj. pratio sam, veci nalozi koji su se pojavljivali na 10.000kn bili su skidani u sekundama…
a za obranu cijene ne vidim previse razloga, dapace, mislim da bi mnogima pasalo da cijena padne da se jos bace u shopping
po meni preslagivanje… vidjeli smo ga i jucer, tj. pratio sam, veci nalozi koji su se pojavljivali na 10.000kn bili su skidani u sekundama… a za obranu cijene ne vidim previse razloga, dapace, mislim da bi mnogima pasalo da cijena padne da se jos bace u shopping
Slažem se 100%
Stave šalung i skupljaju ispod njega tako je bilo i jučer, sve ispod 10 je jeftino
Split gradi svoj Golden Gate
Projekt Kaštela sjever težak je milijardu eura
SPLIT – Za gradnju milijardu eura vrijednih mostova, cestovnog i željezničkog, koji bi spajali Split i Kaštela te omogućili razvoj modernog metropolisa sastavljenog od Splita, Kaštela i Solina na zapuštenom prostoru sjevernog bazena već ima zainteresiranih investitora iako će splitski arhitekt Ante Kuzmanić urbanističku studiju mosta tek predstaviti u četvrtak.
– Cijela sjeverna strana splitskog poluotoka, kao i prostor Solina i Kaštela uništeni su urbanizacijom socijalističke ere. Taj se prostor stihijski bori da postane gradska anglomeracija, ali ne uspijeva jer nedostaje vizije, jer svaki od ta tri grada promišlja prostor samo do svojih administrativnih granica – objašnjava Kuzmanić koji je Studiju s polivalentnom sportskom dvoranom koju, uvjeren je, ne treba graditi u Lori nego u Kaštelima, radio u suradnji s hrvatskim i švicarskim stručnjacima te članovima svog projektnog biroa.
Od početne ideje spajanja Kaštela i Splita mostom, čime bi skučeni poluotok dobio treći ulaz u grad i skratio put za Zagreb za 20 kilometara, Kuzmanić je razradio urbanizam zapuštenog sjevernog priobalja Splita idealnog za razvoj poslovnog i kongresnog centra te drugih sadržaja. To je i prostor, smatra Kuzmanić, na kojem je moguće ostvarivati suvremene projekte bez obaveze poštivanja arhitektonske baštine i gdje bi se moglo objediniti sva tri prometna terminala, cestovni, pomorski i željeznički, i tako osloboditi centar grada za druge sadržaje.
MOST KAŠTELA
Splitski Golden Gate
– 500 milijuna eura cijena je gradnje cestovnog mosta Split – Kaštela
– 2000 metara duljina je mosta preko sjevernog bazena
– 38 metara visina mosta
– 4 cestovna traka uz dva zaustavna i pločnik za pješake
Cestovni most vrijedan je oko pola milijarde eura. Kuzmaniću su se obratile neke tvrtke zainteresirane za gradnju javno-privatnim partnerstvom, a ima interesenata i za gradnju 400 milijuna eura vrijednog željezničkog mosta.
– Ako s petlje Vučevica na autocesti Zagreb-Split krenemo kroz tunel Kozjak, koji se upravo projektira, spustimo se na most Kaštela i preko postojećeg mosta Stinice uđemo u Dubrovačku ulicu, skratili smo put iz Zagreba za 20 kilometara.
Približili smo aerodrom Splitu za šest kilometara, približili smo Kaštelima splitsku bolnicu, a pražnjenje poljudskog stadiona ne bi više opterećivalo Grad – kaže Ante Kuzmanić obrazlažući svoju ideju o splitskom Golden Gateu. Most će biti dug oko 2 kilometra i visok 38 metara, a povezivat će Ulicu Domovinskog rata s rotorom na križanju brze ceste Trogir-Omiš. Sastoji se od dva središnja pilona visoka 35 metara preko kojih su s obje strane ovješene konstrukcije na čeličnoj užadi. Imat će četiri trake, te dvije zaustavne i pločnik.
ŽELJEZNICA
Bliže Zagrebu
– Ako uz cestovni napravimo i željeznički most, i to tako da odvojimo kolosijek ispred Željezare Split i prugu uvučemo preko mosta u Split, a željeznički terminal položimo zapadno od mosta Stinice, negdje kod Konzuma, svest ćemo prostor Kopilice i ranžirnog kolodvora u Solinu na stanice lokalnog vlaka te osloboditi 170.000 četvornih metara prostora za razvoj, 98.000 kvadrata u Kopilici i 72.000 u Solinu. Sadržaje iz Solina i Kopilice smjestit ćemo na samo 70.000 četvornih metara.
SURADNICI
Arhitekt Ante Kuzmanić i članovi njegova projektantskog tima studiju su izradili u suradnji s dr. Aleksejom Dušekom i dr. Petrom Sesarom iz IGH te dr. Duškom Marušićem i dr. Petrom Đukanom s Građevinsko-arhitektonskog fakulteta u Splitu. Konzultanti su bili i Kees Christiaanse i Nicolas Kretschmann, profesori s ETH u Zürichu.
http://www.jutarnji.hr/dogadjaji_dana/clanak/art-2007,5,21,split_gradnja,75386.jl
Biti će to dobro, u prvom mahu sam pomislio da je napuhano , međutim ovakvi prometi govore da niti u kojem slučaju nije tako.
Oko 10 000 protrgovano je ca. 27 miliona kuna, danas samo preko 10 miliona.
Biti će to dobro, u prvom mahu sam pomislio da je napuhano , međutim ovakvi prometi govore da niti u kojem slučaju nije tako. Oko 10 000 protrgovano je ca. 27 miliona kuna, danas samo preko 10 miliona.
Možemo samo polako gore,veliki prodavali,veliki kupovali
[smiley2]
plavi:
”
Biti će to dobro, u prvom mahu sam pomislio da je napuhano , međutim ovakvi prometi govore da niti u kojem slučaju nije tako. Oko 10 000 protrgovano je ca. 27 miliona kuna, danas samo preko 10 miliona.
”
Možemo samo polako gore,veliki prodavali,veliki kupovali
[smiley2]
Djelim vaše mišljenje, kolega..[smiley2]
Sutra izlazi u pilogu Investitor o stvarnom poslovanju IGH [smiley2], prometi su dobri 6.800.000 u 25 minuta, kad se “veliki” nakupi idemo na neslučene razine koje može bolje i Quark objasniti [smiley11]
Sutra izlazi u pilogu Investitor o stvarnom poslovanju IGH [smiley2], prometi su dobri 6.800.000 u 25 minuta, kad se “veliki” nakupi idemo na neslučene razine koje može bolje i Quark objasniti [smiley11]
Gledam jučer na njihovom webu PC u Osijeku,reference, objekti, nevjerovatno, definitivno
kompanija za 21 st.