IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Na Zagrebačkoj burzi je danas ostvareno sveukupno 361 milijun kuna prometa, od čega se 156,3 milijuna kuna odnosi na redovni promet. Crobex je porastao 0,82 posto na na 5.355,4 bodova. Najtrgovanija danas je bila dionica HT-a sa 27,5 milijuna kuna prometa uz rast cijene od 0,09 posto na 385,37 kuna. Drugoplasirana je danas uvrštena dionica Veterine, sa prometom od 24,6 milijuna kuna i posljednjom cijenom od 124,50 kuna, što je 24,50 posto više od cijene iz javne ponude. Na trećem mjestu je zasjeo IGH sa 9,8 milijuna kuna prometa. Promet veći od 9 milijuna kuna danas su zabilježile i dionice Ine i PBZ-a.
(pd)

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!


Radic je rekao da ocekuje dobit od 70 mil kn, na kraju godine, sto bi znacilo da vise od ove cijene nije realno s obzirom na fundamentalne pokazatelje

Čini mi se da si pogriješio što se tiće ovog boldanog.

– IGH dobio poslove u BiH i Albaniji vrijedne preko 20 milijuna eura
Vaš link
U prvih devet mjeseci ove godine prema istom razdoblju lani dobit tvrtke povećana je 55 posto, na 70 milijuna kuna, kazao je.

– IGH ostvario 55 postotni rast dobiti u prvih devet mjeseci
Vaš link
Radic je izjavio kako je u prvih devet mjeseci IGH ostvario oko 70 milijuna kuna dobiti što je rast od 55 posto u odnosu na prošlu godinu,

Dešković Žarko prodao 200 kom, reifeissen ispao iz top 10, najzanimljivije, pbz ostao na istom [smiley8]

cbw: ” Radic je rekao da ocekuje dobit od 70 mil kn, na kraju godine, sto bi znacilo da vise od ove cijene nije realno s obzirom na fundamentalne pokazatelje ”
[/quote]
Ako ces gledati samo na fundamente, malo ćeš dionica u RH kupiti, a CROBEX raste!!!

Daj mi bože mira da se ne sekiram zbog stvari koje ne mogu promijeniti,daj mi snage da promjenim stvari koje mogu promijeniti, daj mi mudrosti da uspijem prepoznati te dvije stvari. [color=black][/color]

Pa ljudi Volim i poštujem Dinamo i Maksimir, no Njemci su dobili Arenu u Münchenu, klubovi koriste novi stadion, ovo je sve prčija a ne stadion. Pa ljudi tko je bio po stadionima, pa vidio što stranci rade.Istina u Dortmundu je stadion nekih 25% skuplji od budućeg Laništa no ima sva čuda tehnike što postoji. AKo če biti pošteno, a hoće, to je kod nas neupitno, što če nam faliti.21 st je tu interes velikih. Isto svojedobno stari plac u Splitu, pa vidi Poljud. Bar ima ljepu formui iz daljega gledano.


Dešković Žarko prodao 200 kom, reifeissen ispao iz top 10, najzanimljivije, pbz ostao na istom [smiley8]

Daj molim te stavi top10 za pon i danas. Da vidimo promjenu.

FALI NAM LIKVIDNOSTI; DAJ ŠTEFEK, NATOČI NAM PO JEDNU

Gradski HNS se slaže za novu lokaciju stadiona,ideja postaje polako svima prihvatljiva…

Glasnogovornik IGH na neodređeno

Gledam malo ostale teme dionica na forumu i svi se nešto nadaju poslovima, sve je nešto neodlučno, a svi govore, da evo ako se potpiše neki mali poslić, ide gore 20%, i to kod precjenjenih dionica.
Pitam vas ja, koliko bi cijenu onda mogli reći za IGH?
Evo potpisalo se poslova ko salate. Čini mi se da bi moglo ovaj tjedan do 17k kuna,a do kraja polovice 11mj. do 20k kuna. To je prava cijena za IGH.
Ne vidim niti jednu perspektivnu dionicu trenutno. Zato sam i ovdje.[smiley11]

FALI NAM LIKVIDNOSTI; DAJ ŠTEFEK, NATOČI NAM PO JEDNU

Iz naslovnice poslovnog

Uz Pelješki most već su se počele raditi i pristupne ceste kojih je vrijednost na početku radova procijenjena na 630 milijuna kuna. Već početkom ovog mjeseca Hrvatske ceste su s Konstruktorom koji radi pristupne ceste sklopile pogodbu na dodatnih 700.000 kuna zbog nepredviđenih radova. Radić cijenu smatra prihvatljivom jer će most osim povezivanja Hrvatske doprinijeti razvoju otoka. Naglasio je kako je cijena jednaka jednom Airbusu 380 ili rekonstrukciji Dinamova stadiona. Iako će sutra biti položen kamen temeljac, Radić je upozorio da se radovi neće vidjeti do treće godine izgradnje jer će se u brodogradilištima i tvornicama izrađivati stupovi za most, a ronioci će obavljati radove na dnu. “Prve dvije godine provodit će se nevidljivi radovi”, kaže Radić koji je i na čelu IGH koji je odabran za četverogodišnji nadzor nad radovima na mostu.Podaci o mostu koji su jučer predstavljeni na Građevinskom fakultetu razlikuju se u manjem dijelu od onih kojima su bili istaknuti dosad od Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka. Prvenstveno se to odnosi na dužinu mosta koja je u jučerašnjoj prezentaciji iznosila 2,44 kilometara, dok se dosad govorilo o 2,38 kilometra. Razliku je Radić opravdao načinom mjerenja, prijašnja dužina odnosila se na dio iznad mora, dok su oni sada uračunali kompletnu dužinu koju treba izgraditi. Podaci se razlikuju i u širini za pola metra i plovnom putu za 200 metara! Radić je samo komentirao kako su njihovi podaci točni, a da se dosad svašta objavljivalo, uključujući i pogrešne slike mosta.

14.04.2008.

Starta Pelješki most bez odobrenja BiH

Unatoč protivljenju susjedne Bosne i Hercegovine, kamen temeljac za Pelješki most trebao bi biti položen danas. Informaciju iz protokola Vlade nisu potvrdili do zaključenja ovog broja, ali ju je zato prenio Jure Radić koji je uime Građevinskog fakulteta predstavio novu vizualizaciju i osnovne podatke o najvećem hrvatskom mostu i jednim od većih u Europi. Radić je i sam priznao da su zbog političkih pritisaka i međudržavnih dogovora između Hrvatske i BiH povećali visinu središnjeg dijela sa 35 na 55 metara, što je znatno doprinijelo povećanju cijene izgradnje. Po njegovu i mišljenju suradnika s Građevinskog fakulteta, za sve brodove koji mogu ploviti Malostonskim zaljevom dubine 28 metara bila je dovoljna visina mosta od 35 metara. Najpovoljniju ponudu za gradnju od 1,945 milijardi kuna bez PDV-a koju je dao domaći konzorcij Konstruktor-Hidroelektra-Viadukt Radić smatra realnom cijenom, ali i ostavlja mogućnost rasta izvantroškovničkih rashoda u okviru zakona (25 posto osnovne cijene, op. a). Moguće je poskupljenje radova jer je Građevinski fakultet pri projektiranju ipak proveo ograničeno ispitivanje morskog dna. “Stupovi će se zabijati više od 70 metara u morsko dno, pa je moguće da dođe do odstupanja u troškovima temljenja jer na dnu ima dosta mulja. Ipak sam duboko uvjeren kako je domaći konzorcij dao najrealniju ponudu nakon što je dobro proučio projektnu dokumentaciju u kojoj su stajali i rizici pri temeljenju. Budući da se most nalazi u najvišoj potresnoj zoni, projekt mosta je imao i posebnu geofizičku zahtjevnost kako bi izdržao potrese jače od devet stupnjeva po Richteru, što je također utjecalo na cijenu”, rekao je Radić čiji je Zavod za konstrukcije i mostove napravio procjenu troška gradnje koja je gotovo identična onoj koju je ponudio domaći konzorcij. Cijena metra mosta s PDV-om iznosi oko 950.000 kuna, što ga svrstava u rang skupljih ovješenih mostova i može se usporediti s grčkim mostom Rion-Antirion koji je slične dužine i rađen je u istom seizmološkom području, ali je dubina mora bila 65 metara, dok je visina mosta iznad mora bila od 25 do 45 metara.
Taj je most stajao po službenim podacima oko 800 milijuna eura. Uz Pelješki most već su se počele raditi i pristupne ceste kojih je vrijednost na početku radova procijenjena na 630 milijuna kuna
. Već početkom ovog mjeseca Hrvatske ceste su s Konstruktorom koji radi pristupne ceste sklopile pogodbu na dodatnih 700.000 kuna zbog nepredviđenih radova. Radić cijenu smatra prihvatljivom jer će most osim povezivanja Hrvatske doprinijeti razvoju otoka. Naglasio je kako je cijena jednaka jednom Airbusu 380 ili rekonstrukciji Dinamova stadiona. Iako će sutra biti položen kamen temeljac, Radić je upozorio da se radovi neće vidjeti do treće godine izgradnje jer će se u brodogradilištima i tvornicama izrađivati stupovi za most, a ronioci će obavljati radove na dnu. “Prve dvije godine provodit će se nevidljivi radovi”, kaže Radić koji je i na čelu IGH koji je odabran za četverogodišnji nadzor nad radovima na mostu. Podaci o mostu koji su jučer predstavljeni na Građevinskom fakultetu razlikuju se u manjem dijelu od onih kojima su bili istaknuti dosad od Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka. Prvenstveno se to odnosi na dužinu mosta koja je u jučerašnjoj prezentaciji iznosila 2,44 kilometara, dok se dosad govorilo o 2,38 kilometra. Razliku je Radić opravdao načinom mjerenja, prijašnja dužina odnosila se na dio iznad mora, dok su oni sada uračunali kompletnu dužinu koju treba izgraditi. Podaci se razlikuju i u širini za pola metra i plovnom putu za 200 metara! Radić je samo komentirao kako su njihovi podaci točni, a da se dosad svašta objavljivalo, uključujući i pogrešne slike mosta

Vaš link

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

Na kolko je blokada danas ???

[smiley1][smiley2]

Burza je kocka, ma koliko mi šutjeli o tome........


Na kolko je blokada danas ??? [smiley1][smiley2]

Ja mrzim blokade.[smiley2]

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

New Report

Close