IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Počinje izgradnja podvožnjaka u Ulici sv. L. B. Mandića

Osim ovoga ugovora, danas je sa Zamjenikom direktora IGH Regionalnog centra Osijek Ernestom Evićem potpisan i ugovor za uslugu stručnoga nadzora vrijedan 1,2 milijuna kuna

Još malo detalja o ovome u Osijeku.

 

http://www.glas-slavonije.hr/478734/3/Podvoznjak-na-Cepinskoj-gradit-ce-se-bez-kune-iz-gradskog-proracuna

https://www.silkroadbriefing.com/news/2021/04/23/uzbekistan-considering-ppp-model-to-raise-toll-road-finance-instead-of-chinas-bri-model/

Napredne softverske tehnologije

 

“Aplikaciju PlanRadar na ovom projektu koristimo kako bi pratili tijek nesukladnosti od njenog nastanka do rješavanja. Neki od primjera nesuglasnosti na ovome projektu su pogreške pri zavarivanju, montaži, oštećenja na konstrukciji i slično. Aplikacija nam omogućuje da nesukladnosti fotodokumentiramo s točnom lokacijom i vremenom nastanka što osigurava da izvođač predloži korektivne mjere koje se zatim provode, a nakon pregleda izvršenih korektivnih mjera zaključi nesuglasnosti. Najveća prednost softvera je jednostavnost i brzina te mogućnost pretraživanja zahvaljujući bazi podataka“, izjavio je Fran Bošković predstavnik stručnog nadzora IGH”.

 

PlanRadar: Digitalno rješenje na izgradnji Pelješkog mosta

pogledajte koliko duguje svaki zaposlenik IGH kolege moje.. sve je to fino krasno osobno poznajem ljude iz IGH.. i imam dionice.. ali opcenito dug IGH je ogroman..

Svaki zaposlenik duguje 76.900 kuna. A posla daleko više od toga. Tih desetak tisuća eura per capita će biti riješeno do sredine slijedeće godine.

 

Ne dramiti tamo gdje tome nema mjesta, niti razloga.

Naročito ako su razlozi tendenciozni.

Izlazak na ovo tržište čini bespredmetnim svako dramljenje oko  nekakvih dugova koji su sada, naročito nakon velike zamjene nekretnina za dugove, postali  nešto s čime se stvarno ne bi trebalo previše  opterećvati. Jer ovo novo tržište kuda su krenuli je zaista ogromno, a uspjeha u poslovanju tamo će sigurno imati. Novi vjetrovi pušu u igi.

 

Institut IGH širi poslovanje na Bliski istok i sjevernu Afriku

 

Stvar je u tome da mi ovdje možemo pisati što god hoćemo, interesa za dionicu nema i neće ga evidentno biti sve dok se predstečajna ne zatvori.

 

Jalovi su pokušaji malicioznim postovima pokušiti dodatno rušiti cijenu, kao što niti moje stavljanje linkova o svim mogućim poslovima koji se samo množe i množe, također nema nikakvog efekta.

 

Stavljanje linkova vezanim za poslovanje IGH na jednom mjestu ovdje,  omogućava da se informiraju svi kojima se ne da surfati bespućima interneta u potrazi za nekakvim informacijama o firmi, a ipak ih zanima  što se događa. Nisu svi sada kupci, ima dosta i potencijalnih kupaca. Doći će vrijeme.

 

 

o tmme i pricam koliko duguje svaki zaposlenik.. a kvartal opet u minusu…

kao sto ssam i rekao imam IGH ..  i na pozitivnoj nuli sam.  no opet sam prilicno skeptican.

Svaki zaposlenik duguje 76.900 kuna. A posla daleko više od toga. Tih desetak tisuća eura per capita će biti riješeno do sredine slijedeće godine.”  od kuda vam to *?

ja sam izracunao da svkai duguje   460 000 kn…

Kvartal je u plusu 4 M iz poslovanja. Minus je iskazan zbog zatvaranja kompletnog duga glavnom vjerovniku. A to je velika stvar u odnosu na jedno izvješće. Sve piše.

A to što si ti izračunao, ko i Naim matematika, mačku o rep.

Čim zatvore još to relativno malo duga što je ostalo, a tome su nadomak, firma ide up, up, up. Pitaj članove uprave, a ne  te neke koje ti “poznaješ” u IGH-u.

 

 

Novi posao.

“Izabrana je ponuda Instituta IGH d.d. iz Zagreba sa iznosom od 1,53 milijuna kuna, bez PDV-a. Kako na odluku Hrvatskih cesta iz rujna nije bilo žalbi, natječajni postupak je završen i IGH d.d. može krenuti u posao”.

https://sbplus.hr/slavonski_brod/gospodarstvo/ova_ce_cesta_postati_jedna_od_najvaznijih_prometnica_u_gradu.aspx

Di su pare?

New Report

Close