Kada je nešto dobro ja kupim, a nemam potrebu uvjeravati druge da je dobro.
Kada pada onda još nešto i mogu objašnjavati, ali sigurno ne kada raste.
Sve u svemu,dobro je.Ja zadovoljan raspletom.Ekipa se ukrcala samo danas za skoro 8 milja,a rješili smo se barem 80% paničara.Želim svima dobrodošlicu u ovu dionicu.[smiley2]
Kada je nešto dobro ja kupim, a nemam potrebu uvjeravati druge da je dobro. Kada pada onda još nešto i mogu objašnjavati, ali sigurno ne kada raste.
Nisi fer ,podijeli malo sa nama!
[smiley2]
i ja malo kupovao, dobrodoshla rasprodaja:)
ugodan vikend svima
Novi lider – str. 98. [smiley1][smiley1][smiley1]
Please što piše,da ne idem sad na kiosk?THX
Još IGH nije pokazao sve što može. Unutra sam od 700 kuna. Tada su skokovi od desetak postotaka izgledali nestvarno, a eto gdje smo sada. Samo naprijed, ovo ne treba prodavati![smiley2]
ivek123:
”
Novi lider – str. 98. [smiley1][smiley1][smiley1]
”
Please što piše,da ne idem sad na kiosk?THX
Potpisuje se sada AC Banja Luka – Doboj (to sam cuo ali sada je izgleda zvanicno), obilaznica oko Sarajeva, 150 kilometara koridora C5, Oman itd. Za Banja Luka – Doboj sam cuo da su dobili ali ovo je prvi puta da vidim u nekom pressu.
Zato valjda ovakav promet danas. Prodavali oni koji nisu citali a kupovali oni koji jesu! [smiley2][smiley2][smiley2][smiley2]
Nakon političkih najava župana Komadine o novim mostu kopno-Krk , sada najave ljudi iz cesta.
Informacije sa terena kažu da se razmatra i traži najbolje mjesto za most , nakon čega bi počela
početna geodetska mjerenja.
PREDSJEDNIK UPRAVE HRVATSKIH AUTOCESTA MARIO CRNJAK PRVI PUT JAVNO NAJAVLJUJE POTREBU PLANIRANJA GRADNJE NOVOG KRČKOG MOSTA KOJI BI TREBAO IMATI I ŽELJEZNIČKU PRUGU
Vlakom na Krk
Željeznica koja bi se mogla početi graditi za petnaestak godina ovisit će o razvoju riječke luke i kontejnerskog terminala, mogućnosti gradnje LNG terminala ili lučkih kapaciteta na Krku. Već i danas, samo za tekuće terete koji idu s Krka i na Krk, željeznica je bolji oblik prijevoza
Piše Robert FRANK
Zbog sve većih troškova održavanja Krčkog mosta, odnosno sanacije njegove konstrukcije, što godišnje iznosi između 30 i 40 milijuna kuna, predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta Mario Crnjak po prvi put javno najavljuje potrebu planiranja gradnje novog mosta za otok Krk. Taj bi most sadržavao dva odvojena kolnika, svaki sa dvije trake i u sredini željeznička pruga.
Novi List 20.05.07.
Hvala Ivek,
Da podsjetim i na još jedan projekat , koji će krenut idućih dana jako u medijima i u stvarnosti.
Studija o utjecaju na okoliš za most kopno – Pelješac :
Naručitelj:
HRVATSKE CESTE d.o.o. za upravljanje, građenje i održavanje državnih cesta,
Vončarina 3, Zagreb
Izrađivač:
INSTITUT GRAĐEVINARSTVA HRVATSKE
d.d., Zavod za studije i projekte, Janka Rakuše 1, Zagreb
U svrhu boljeg povezivanja Pelješca a i otoka s područjem Dubrovačko – neretvanske županije i ostalog dijela Hrvatske u prostornom planu Županije predlaže se kao koridor državne ceste – brze ceste Ploče – Pelješac – Rudine. Dio tog koridora od grada Ploče do Opuzena poklapa se postojećom Jadranskom turističkom cestom (D8) dok je dio u nastavku do naselja Raba već rekonstruirana državna cesta D8. Na spoju s državnom cestom D 414 na Pelješcu odvaja se promet u pravcu zapadnog dijela poluotoka Pelješca i dalje prema Korčuli, te u pravcu istoka prema Stonu i uvali Prapratno gdje bi trebalo biti trajektno pristanište za vezu otoka Mljeta i kopna.
U ožujku 2004. godine Povjerenstvo za građenje javnih cesta Vlade Republike Hrvatske donijelo je odluku kojom je most Pelješac proglašen prioritetnim projektom na dionici Ploče – Dubrovnik. Prijelaznom ceste na Pelješac spojili bi se svi dijelovi Hrvatske u prometno cjelovit sustav jer u potpunosti prolazi hrvatskim državnim prostorom a ujedno bi i poluotok Pelješac i najjužniji otoci dobili priliku za pojačani razvitak.