Sačekajmo da na ZSE vrlo uskoro osvane Izvješće o ispunjavanju obaveza iz PSN u kojem će biti objavljeno da su kroz desetu, zadnju ratu riješeni svi dugovi prema nefinancijskim vjerovnicima (još samo smiješnih možda i manje od milijun kuna). Također će u tom Izvjeću pisati i koliko je preostalo financijsko opterečenje prema financijskim vjerovnicima. Za sada, prema dosadašnjim izjavama upućenih, radi se o nekakvih 13 milijuna kuna godišnje, što je s obzirom na predstojeće sve bolje poslovanje zaista sitno financijsko opterečenje. Iliti IGH SE IZVUKAO.
Ja očekujem sa svakim novim FI, kako bude dolazilo, sve više i više realiziranih milijuna kuna dobiti.
Dolaze bolja vremena za ovu dionicu.
Očito je da se vjerovnik ne može samo tako nasaditi na taj objekat sukladno svojim željama i "mogućnostima", s obzirom da je IGH uzeo odvjetnički tim s kojim će to osporiti ili barem odgoditi.
Usto, s druge strane gledajući, izađu iz posjeda, anuliraju taj dug i tamo ostaju podstanari. Win-Win. U čemu je tu problem? Pa napisali su da su i drugdje podstanari i da to sve klapa skroz u redu.
Što se Paladine tiče, on je sada na čelu projekta Kupari, kojega je Gljadelkin vlasnik kao što je vlasnik i Instituta. Budi siguran da će na kraju biti onako kako Gljadelkin odluči. A neće odlučiti na štetu svoje imovine.
Usto, Dešković kao predsjednik NO je rekao da IGH ima oko 450 zaposlenih, a na mojedionice.com piše da ih je 580. Mišljenja sam da Dešković sigurno bolje zna. Samim time postaje bespredmetan i book koji se na istoj stranici navodi.
Očito je da se vjerovnik ne može samo tako nasaditi na taj objekat sukladno svojim željama i "mogućnostima", s obzirom da je IGH uzeo odvjetnički tim s kojim će to osporiti ili barem odgoditi.
Usto, s druge strane gledajući, izađu iz posjeda, anuliraju taj dug i tamo ostaju podstanari. Win-Win. U čemu je tu problem? Pa napisali su da su i drugdje podstanari i da to sve klapa skroz u redu.
Što se Paladine tiče, on je sada na čelu projekta Kupari, kojega je Gljadelkin vlasnik kao što je vlasnik i Instituta. Budi siguran da će na kraju biti onako kako Gljadelkin odluči. A neće odlučiti na štetu svoje imovine.
[/quote]
Ja sam razumio. Ali očito svi nisu. Paladina je tamo u Splitu u osobnom interesu 54,5 % protiv firme koje je vlasnik ujedno i njegov poslodavac. Ako Gljadeljkin poduzme mjere u korist IGH (i to kroz rezultate poslovanja bude javno dostupno), poduzeo je i u mom dioničarskom interesu jer sam ja suvlasnik firme. Drugačije ne može. Barem ne bitno. Što tu nije jasno? Teško da će Paladina protiv Gljadelkina. Moguće, ali jako teško.
Usto, Dešković kao predsjednik NO je rekao da IGH ima oko 450 zaposlenih, a na mojedionice.com piše da ih je 580. Mišljenja sam da Dešković sigurno bolje zna. Samim time postaje bespredmetan i book koji se na istoj stranici navodi.
pa izračunaj ti book ako se usudiš? to bi trebao znati svatko pa i početnik na TK!
Ovdje nisu uspjeli dobiti posao.
Izgradnja vodno-komunalne infrastrukture aglomeracije Imotski financirat će se iz fondova EU
Tako da ta grupa zaposlena u Ispostavi Split možda i nije zaslužila da ostane u prostoru. Privremeno je možda bolje i da ih nema. Kao niti troškova koje svojim postojanjem stvaraju. Očito su više teret, nego korist.
Moguće je čak da je Gljadelkin Paladini i naložio da se pokrene to što se pokrenulo, kako bi se to tamo zatvorilo, razdužilo i smanjilo buduće troškove postojanja (kad već nema poslovanja). Sve je moguće. A ukupni dug IGH razdužen i manji.
Ovdje se spremaju grdne željezničke infrastrukturne investicije i poslovi. Boli glava. A tko je tu za uzeti dio kolača?
Hrvatska u željeznicu ulaže 3,5 milijardi eura: Stižu nove pruge i 40 putničkih vlakova
Pa valjda budu. Iako za početak uzeo COG&DB 47 mil Vaš link …
Samo jedan ponuđač i otišlo po najnižoj cijeni. Eto koliko vrijede takvi projekti koji se na kraju prodaju daleko ispod cijene po kojoj su vođeni u knjigama.
Nadajmo se da će IGH proći na natječajima za projektiranje, kao što je prošao i na Remetinečkom rotoru. Bit će posla.
‘Rotormanija’ zahvatila Zagreb: Nakon novog remetinečkog, grad dobiva još tri manja rotora