Imamo novog većinskog vlasnika, a posao IGH-a će se očito naglo proširiti diljem svijeta.
Pelješki most je zaista širom otvorio vrata svjetskih tržišta.
a po čemu je to očito? po tome što IGH ne izvršava obveze iz PSN? to je garancija uspjeha? ili to što im je BV negativan? kakvi jeftimi drukovi…
[/quote]
Misliš da je Kinezima (ukoliko to bude potrebno) neki problem zatvoriti sve preostale obaveze iz PSN, kako bi im firma mogla dalje neopterečena bilo čime poslovati diljem svijeta. O čemu ćeš ti onda pisati ovdje po forumu? Rasplinut će se sve tvoje dileme?
Nije ti palo napamet da je bankama čak strogo poslovno gledano, u interesu da im IGH plaća penale što dulje i da bezbrižno kamatere, jer znaju i vide da posla ima i da im glavnica u konačnici ničime nije ugroženma. Druga priča su firme koje ne posluju, nemaju prihoda, pa su vjerovnici s razlogom na iglama i brzi na okidaču blokade računa. Ovdje toga nema niti u promilima, niti će biti.
Samo ti mirno spavaj zbog toga.
to je kineska kompanija i gotovo. ne kuzim zasto to nitko ne shvaca. sergej nije te dionice prodao sam sebi. inace bi bio lud
https://www.google.hr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://metkovic-news.com/news/odrzan-prvi-sastnak-o-izradi-projektne-dokumentacije-buduce-dnevne-bolnice/&ved=2ahUKEwjc98jbgLbdAhUNmYsKHVVBDCA4FBAWMAd6BAgFEAE&usg=AOvVaw0uUMksZbeOiYlBQoZQI4rJ…….
…….Do sad je odrađeno i ispitivanje sa tvrtkom IGH koja je dala statičke smjernice za projekt, a budući da je zgrada zdravstvene namjene odrađen je i tehnološki projekt zgrade.
Tako će ubuduće vlasnik IGH i svih njegovih tvrtki biti Avenue Engineering and Construction sa sjedištem u Hong Kongu. Ta je poslovna meka prepoznatljiva po najnižim porezima na svijetu, što privlači mnoge biznismene. Tamo se ne oporezuje zarada na kapitalu odnosno dividendama, porez na dobit je svega 16 posto, a maksimalni porez na dohodak je 17 posto.
Pročitajte više na: https://m.vecernji.hr/biznis/vlasnik-igh-prenio-svoje-dionice-na-kompaniju-iz-hong-konga-1269560 – m.vecernji.hr…….
……..naći će se i izmjena koncesijskog ugovora s Bina-Istrom, koja bi trebala omogućiti izgradnju punog profila autoceste na dionici Pazin – Učka Istarskog ipsilona. Riječ je o ulaganjima vrijednim 165 milijuna eura za koja je Vlada lobirala u Bruxellesu, a zeleno svjetlo za produljenje koncesije Europska komisija dala je u lipnju ove godine.
Pročitajte više na: https://m.vecernji.hr/biznis/ide-puni-profil-istarskog-ipsilona-1269557 – m.vecernji.hr