IGH je vodeći partner i udio mu je zasigurno najveće, ako bih prognozirao rekao bih barem 50%. Po meni je dobro da je u konzorciju sa ostalim domaćim tvrtkama, a ne da je svak išao sa svojim stranim partnerom jer bi onda bila veća konkurencija, a cijene bi sigurno bile niže. Ove tvrtke i tako najviše poslova odrađuju za Hrvatske ceste i jedine od domaćih su mogle zadovoljiti tražene uvjete, pa stoga vjerujem da drugi ponuđači nemaju previše šansi pogotovo ovaj sa dva zaposlena taj sigurno ne može zadovoljiti tražene uvjete.
Ponavljam još jednom ovo je nakon dugo vremena konačno pozitivna vijest za hr građevinu, a i donekle dokaz da je od domaće pameti što se građevine tiče ostalo još nešto u ovim projektantsko-konzultantskim tvrtkama. Zamislite da je domaći konzorcij građevinara (Viadukt, Ingra, Hidra) dobio izgradnju Pelješkog mosta gdje bi sada bile te dionice, a neki ovdje omalovažavaju značaj ovog ugovora o nadzoru. Mogao se bilo tko od stranih tvrtki javiti ali nije jer vjerojatno nije mogao skupiti sve potrebne reference i stoga treba priznati i reći: bravo i IGH i ostali iz konzorcija, osvijetlili ste obraz domaćih građevinara i ponosni smo na vas.
Evo da ne bi netko mislio da drukam, suzdržavati ću se od daljnjeg javljanja na ovoj temi do nekih novih mat. činjenica, ali ovakvu količinu negativnosti i omalovažavanja nisam mogao prešutjeti.
P.S. Posjedujem (za mene) simboličan broj ovih dionica.
@pilapila ne linkaš dobro jer ti se zadnja dva linka ne daju otvoriti. za donji sam se već i sam snašao dok me gornji i ne zanima.
samo nek riješe brzo žalbu i idemo dalje. ja sam to i očekivao.
“nakon čega su na teren izašli pripadnici policije, Hrvatskih cesta te stručnjaka s Instituta građevinarstva hrvatske koji ispituju statiku.”