Lipov gaj 55.663.500 kn
ZP IGH + Centar za organizaciju građenja + Investinženjering 49.379.561 kn
ZP KREBS&KIEFER + Geoprojekt 52.080.115 kn
Nema da omane.
Nije tu problem nadzor Pelješkog mosta, već je važnija vrijednost zemljišta oko mosta i pristupnih cesta koje je Igh već odavno kupio. Za sada je to mrtvi kapital.
most je “samo” 2mlrd kn još 68 ostalo u fondovima EU a najveći dio će proći kroz ruke građevinara?
turizam ruši sve rekorde po ulaganjima u 2018 1mlrd eur?
di je sve ostalo + ogromno EU tržište a i šire?
tko je konkuretan ima reference i ljude samo mu je nebo granica.
prošlost je samo prošlost ono što je bitno važnije je budućnost.
kakva će biti i kako ju svatko vidi svojim očima i koje će posljedice snositi
time will tell
p.s.
sada još lakši san za nas dioničare a ostalima po njihovom izboru.
Nije tu problem nadzor Pelješkog mosta, već je važnija vrijednost zemljišta oko mosta i pristupnih cesta koje je Igh već odavno kupio. Za sada je to mrtvi kapital.
vrlo izgledno da je u nekoj mjeri vrijednost veća od knjigovotstvene.
vrijeme će odgovoriti dali je to puno više ili malo više,osobno držim da je bitno značajnije ovo što sam naveo u komentaru prije ovog a šlag na tortu nije nešto što može umanjiti vrijednost torte već…,
Lovrinović je ranije izrazio zabrinutost za realizaciju Pelješkog mosta, jer na temelju ozbiljnih informacija iz samog vrha Vlade, kako je naveo, EK pisanim putem zahtijeva rješavanje granice na moru između Hrvatske i BiH prije realizacije gradnje, zbog čega je zatražio da se o svemu očituje premijer Andrej Plenković.
Lovrinović je ranije izrazio zabrinutost za realizaciju Pelješkog mosta, jer na temelju ozbiljnih informacija iz samog vrha Vlade, kako je naveo, EK pisanim putem zahtijeva rješavanje granice na moru između Hrvatske i BiH prije realizacije gradnje, zbog čega je zatražio da se o svemu očituje premijer Andrej Plenković.
“Što se tiče ovih nekih današnjih izjava, ja moram reći da Lovrinović zaista nije dovoljno upućen ili ne zna da je Europska komisija odobrila Hrvatskoj financiranje iznosu od 357 milijuna eura projekta cestovne povezanosti s južnom Dalmacijom, koji ide u četiri faze”, rekao je između ostaloga Butković, reagirajući na istup saborskog zastupnika Ivana Lovrinovića oko Pelješkog mosta. Podsjetio je da je ovih dana donijeta odluka o odabiru izvođača radova, a danas su u Hrvatskim cestama otvorene ponude i za natječaj za nadzor radova na Pelješkom mostu.
Isti link, a čini se kao dvije suprotne vijesti…
Budući da sad znamo da su dali najbolju ponudu, sad je cijena uistinu trebala povući gore.
A ovo s glasinama o EK mislim da uistinu više nema smisla.
Most je gotova stvar, izvođači se već znaju i uskoro se kreće s .
Pa nije EK neka naša politička stranka da se predomišlja svaki dan drukčije.
Kad se nešto odobri i potpiše to je svetinja u svim normalnim zemljama, samo što smo mi naučili da se kod nas odluke mijenjaju na dnevnoj bazi.
Ali nema tu toga, to je “Zapad” a ne Balkan!!
s lovrinovićem ili bez njega sve vam je odavno rečeno prije oduke komisije da će se fincirati iz UE fondova da će hr graditi sama most ako ne prođe,znači most ide u svakom scenariju.
a ako ide most valjda ide i nadzor ali neki čini se misle da postoje i druge opcije?
koje?
osim moguće neke kratke odgode iz neznam kojih razloga ali most se gradi sve druge opcije su mokri snovi i gradelanje po vl izboru.