Osim ovog natječaja, Hrvatske ceste 16. siječnja otvaranjem pristiglih ponuda kreću u finalizaciju natječaja za izbor nadzora gradnje mosta koja je dosad dvaput zaustavljana. Tvrtka za nadzor mora biti odabrana prije početka radova jer u protivnom niti ne mogu početi.
Jos ako odluce da nadzor bude pod IGH..Iskreno neznam tko bi od tvrtki u RH-a to mogao drugi obavit..
Nadam se da su dali ponudu 🙂
“Gotovo da nema niti jednog objekta, ceste, tunela ili mosta u Hrvatskoj za koji upravo IGH nije radio projektiranje ili nadzor, kontrolirao kvalitetu gradnje, izrađivao studije ili davao stručna mišljenja i vještačenja.”
http://www.igh.hr/page.asp?pageID=1
Pozdrav
https://www.google.hr/url?q=http://www.dkom.hr/upisnik/9&sa=U&ved=0ahUKEwj5mfKAxdTYAhUEPFAKHYL5B-IQFgg7MAc&usg=AOvVaw3M703Wx-D-Z18iPbEa0yiI….posao u Splitu..
http://novilist.hr/Vijesti/Regija/node_1589/Opet-ce-se-graditi-na-sve-strane-Rekordnu-investicijsku-2017.-u-Crikvenici-mozda-nadmasi-2018?…….posla na sve strane
Jos ako odluce da nadzor bude pod IGH..Iskreno neznam tko bi od tvrtki u RH-a to mogao drugi obavit..
Nadam se da su dali ponudu 🙂
"Gotovo da nema niti jednog objekta, ceste, tunela ili mosta u Hrvatskoj za koji upravo IGH nije radio projektiranje ili nadzor, kontrolirao kvalitetu gradnje, izrađivao studije ili davao stručna mišljenja i vještačenja."
Tijekom ovog mjeseca s izvođačima predajemo tri ponude za projektiranje autoceste u Rumunjskoj. Kao što smo prije imali velika očekivanja od Gruzije, a sada vidimo da su bila opravdana, tako vjerujemo da će sljedeće godine za IGH novo, ali vrlo prosperitetno tržište biti i Rumunjska – ističe predsjednik Uprave IGH, koji se priprema za nekoliko novih natječaja.Od četiri natječaja na kojima su ušli u uži izbor za poslove prosječne vrijednosti između četiri i šest milijuna eura, dva koja su se odnosila na velike ponude za nadzor u autocestama (jedan u Gruziji, drugi u Makedoniji) nisu dobili, a za dva velika natječaja još čekaju rezultate. Jedan se odnosi na tender u BiH i radi se o usluzi nadzora na projektu termoelektrane Banovići, a drugi na projektiranje trase željeznice u Sloveniji. U međuvremenu su pristupili još nekoliko natječaja. Jedan je u Gruziji i vrijedan je nešto manje od pet milijuna eura, nekoliko ih je u BiH, jedan na Kosovu. Pripremaju i ponudu za natječaj za nadzor gradnje Pelješkog mosta.
– Vjerujemo da smo na tom projektu jedan od najozbiljnijih, ako ne i najozbiljniji konkurent – smatra šef Instituta IGH.
http://www.igh.hr/page.asp?pageID=1
Pozdrav
most kreće a sa njime i nadzor gradnje mosta znači uskoro odgovor koji ćekamo već neko vrijeme.