Kolega za vas i slične: ovo je bio natječaj za izvođenje radova, što IGH ne radi. Kada i ako bude natječaj za nadzor onda možemo komentirati. Do tada treba pratiti i nadati se da bude odabrana što skuplja ponuda. 😉
IGH radi nadzor, a to niti u super scenariju ne bi smjelo biti više od 3-4 posto ukupne vrijednosti posla. Znači nekih 50ak milijuna
Ne štima Vam računica kada je najjeftinija ponuda preko 2 milijarde, a i pitanje da li će i ona biti odabrana. Mislim da cijena nosi 70% pri izboru ekonomski najpovoljnije ponude, ali ne bi me čudilo da ova ponuda bude odbijena iz formalnih razloga. Ne vjerujem da će Europa baš blagonaklono gledati kako im Kinezi uzimaju lovu koju oni daju.
Po meni je vjerojatnije da će odabrati jednu od preostale dvije ponude koje su ipak 25-30% skuplje. Očito je netko (projektant) jako dobro procijenio vrijednost posla kada su sve ponude ovako visoke…
[/quote]
Računao sam po vrijednosti radova od HAC-a, naravno da ide više ako prođe cijena od neke od ponuda. S tim da je i ova najpovoljnija skuplja skoro 20% a preostale dvije skoro 50%
Ajde vi koji ste više u toj mostogradnji – ja ne vidim ponude "naših".
Ili su oni podizvođači?
Može objašnjenje?
Sigurno su podizvođači (ako ih uopće i ima prijavljenih, a ako ne u ovoj fazi biti će ih sigurno u fazi izvođenja radova). Jednostavno mislim da naši izvođači nisu imali niti potrebne reference, niti mogućnost davanja bankovnih garancija za ovako veliki posao.
[/quote]
Stvar je u tome da predmetni kinezi za izvođenje radova po svijetu ne dovlače svoju kompletnu tešku mehanizaciju jer to bitno poskupljuje cijelu priču, nego koriste onu lokalnih građevinskih firmi. Sad, da li kao podizvođača radova ili samo uzimaju mehanizaciju u najam, to ne znam. A tu će i naši sigurno nešto profitirati. S obzirom da dotičnu kinesku firmu subvencionira Kina kao država, radi probijanja na strana tržišta, imaju slobodnog prostora da mogu raditi za nižu cijenu od ostalih ponuđača. Od tuda i njihova ovakva najniža ponuda. Ti isti kinezi rade i autoput u Crnoj Gori gdje je propao posao za IGH i Tehniku prije nešto godina.
Nigdje još nije objavljeno tko je radio projekt i tko će raditi nadzor gradnje. A sasvim je izvjesno i vrlo je velika vjerojatnost da će to biti IGH.
Što je s ulaskom u Crobex, do kad fondovi moraju ući s određenim %-tkom u IGH?
Možda malo pogurnu cijenu prema gore.
Nova pruga, ali i cesta.
Odluke Vlade za sjever Hrvatske: Vlakom od Čakovca do Zagreba za samo 50 minuta?!
Neki se prestrašili pada na Ingri pa srušili i ovo 10% u odnosu na jučerašnjih 270??
Ovdje moraju ubog ulaska u Crobex ulaziti fondovi a time će i podići cijenu.
Kolega za vas i slične: ovo je bio natječaj za izvođenje radova, što IGH ne radi. Kada i ako bude natječaj za nadzor onda možemo komentirati. Do tada treba pratiti i nadati se da bude odabrana što skuplja ponuda. 😉
[/quote]
Kao što sam i najavio IGH će još dosta niže prazne priče ne prolaze i dionica opravdano klizi opustite se nikakvi loši drukovi je neće podići.
Sigurno su podizvođači (ako ih uopće i ima prijavljenih, a ako ne u ovoj fazi biti će ih sigurno u fazi izvođenja radova). Jednostavno mislim da naši izvođači nisu imali niti potrebne reference, niti mogućnost davanja bankovnih garancija za ovako veliki posao.
[/quote]
Stvar je u tome da predmetni kinezi za izvođenje radova po svijetu ne dovlače svoju kompletnu tešku mehanizaciju jer to bitno poskupljuje cijelu priču, nego koriste onu lokalnih građevinskih firmi. Sad, da li kao podizvođača radova ili samo uzimaju mehanizaciju u najam, to ne znam. A tu će i naši sigurno nešto profitirati. S obzirom da dotičnu kinesku firmu subvencionira Kina kao država, radi probijanja na strana tržišta, imaju slobodnog prostora da mogu raditi za nižu cijenu od ostalih ponuđača. Od tuda i njihova ovakva najniža ponuda. Ti isti kinezi rade i autoput u Crnoj Gori gdje je propao posao za IGH i Tehniku prije nešto godina.
Nigdje još nije objavljeno tko je radio projekt i tko će raditi nadzor gradnje. A sasvim je izvjesno i vrlo je velika vjerojatnost da će to biti IGH.
[/quote]
Za IGH i Tehniku je propalo zbog garancija.
Ovdje tog nema. Nadzor radis bez njih, bar mislim, ispravite ako grijesim.
Nemam dionice, razmatram nesto sitno uci.
Koji bi bili razlozi iz kojih se moze u narednom periodu ocekivati poboljsanje poslovanja? A koji su najveci rizici? Oni predvidljivi, naravno.
Hvala.
Pa za predviđanje budućnosti imamo već 2 zadnja odlična kvartala: rast prihoda i dobiti!
Sve najave uprave idu ka daljnjem rastu i širenju poslovanja.
U očekivanju još boljeg 3. kvartala (i tako dalje) treba li što dodati??
S obzirom na planirano značajno širenje poslovanja vani, vlasnika Rusa, te ogroman porast građevinskih aktivnosti u HR koje će dodatno rasti u sljedećim godinama, možemo procijeniti koliki je tu rizik!
Kolega za vas i slične: ovo je bio natječaj za izvođenje radova, što IGH ne radi. Kada i ako bude natječaj za nadzor onda možemo komentirati. Do tada treba pratiti i nadati se da bude odabrana što skuplja ponuda. 😉
[/quote]
[/quote]
Kako nitko više ne spominje zemljište oko mosta na kojem će biti pristupne ceste, a zna se tko ga je pokupovao dok je trebalo??
Koliko bi to čistog dobitka po dionici trebalo donijeti??
Sjećanja naših ulagača na Zse su uistinu kratka, pa puštaju bisere iz ruku jeftino.
Ali još se stigne ukrcati na brod dok ne otplovi daleko (visoko)!