Evo teksta Jutarnji:
Zagreb- Institut građevinarstva Hrvatske pobijedio je na tri velika međunarodna natječaja.Direktor IGH,Jure Radić jučer je potpisao ugovor o obavljanju nadzora nad radovima zaobilaznice u Sarajevu.Osim tog posla,IGH je na natječaju dobio iznimno važan posao projektiranja cjelokupnog 5C koridora kroz Bih .Riječ je o 330 kilometara dugoj prometnici koja u Bih ulazi u posavini,a izlazi u Hercegovini.Troškovi gradnje procijenjeni su na oko 3 milijarde eura.Za usporedbu ,gradnja autoceste Zagreb-Spli,koja je otprilike iste dužine,stajala je oko1,5 milijardi kuna.
Treći posao koji je IGH dobio jest nadzor gradnje glavne autoceste u Alabaniji ,koju gradi američki Bechtel.IGH se već dulje pokušava probiti na to tržište.U tu svrhu je ljetos Jure radić u Tirani razgovarao sa alabanskim premijerom o mogućnostima sudjelovanja hrvatskih graditelja u gradnj autocestea u Alabaniji.
Ovo je jako značajna vijest oko Koridora 5C makar se o tome već špekuliralo i prije. Uz to imamo i ova 2 nova posla . Ne volim se razbacivati takvim izjavama, ali mislim da smo u ponedjeljak sigurno u blokadi. Nadam se da će ove vijesti biti i malo detaljnije objavljene od jednog manjeg članka u današnjem Jutarnjem.
Ovo je jako značajna vijest oko Koridora 5C makar se o tome već špekuliralo i prije. Uz to imamo i ova 2 nova posla . Ne volim se razbacivati takvim izjavama, ali mislim da smo u ponedjeljak sigurno u blokadi. Nadam se da će ove vijesti biti i malo detaljnije objavljene od jednog manjeg članka u današnjem Jutarnjem.
Ne treba medije čekat,sigurno smo na naslovnici poslovnog u pon ujutro je tako G. Vjeko?
[smiley2]
Osmjeh dioničara IGH? Neprocjenjivo.
Za sve ostalo, MasterCard.[smiley2]
…
[smiley11]
Čestitke dioničarima.
Iskreno, nisam ni znao da se u BiH tek bira tko će biti projektant, a naš komad koridora već dobro odmakao u izgradnji.
3 milijarde eura….
Mislim da možete računati sa dobrih par stotina milijuna kuna prihoda od toga.
[color=blue]Počelo lobiranje za gradnju crnogorskih autocesta[/color]
Crnogorska vlada najavila je da će najesen raspisati međunarodni natječaj za dodjelu koncesije za gradnju dijela jadransko-jonske autoceste koji prolazi kroz Crnu Goru. Osim te investicije, vlada će također raspisati natječaj za dodjelu koncesije za autocestu kojom će se povezati glavni grad Podgorica sa sjeverom Crne Gore. Prema predviđanjima izgradnja dionice jadransko-jonske autoceste kroz Crnu Goru stajala bi oko 500 milijuna eura, a autocesta do sjevera države stajala bi dvostruko više – oko milijardu eura.
Za sudjelovanje u poslu zainteresirano je više stranih tvrtki, prvenstveno iz Španjolske i Velike Britanije, što je potvrdio i crnogorski premijer Milo Đukanović. Đukanović je prilikom sastanka s ruskim predsjednikom Putinom razgovarao i o gradnji autocesta u Crnoj Gori te pozdravio moguće učešće ruskih kompanija u tom projektu.
Hrvatski graditelji također žele sudjelovati u “poslu stoljeća” u Crnoj Gori. Željko Žderić iz Konstruktora kaže da u tom poduzeću još nisu čuli kad će se točno raspisati natječaj, ali da će se sigurno prijaviti na njega. Petar Đukan iz Instituta građevinarstva Hrvatske kaže da je IGH već radi poslove projektiranja i nadzora po Crnoj Gori te da će se javiti na natječaj, dodajući da bi prije njegova raspisivanja trebalo definirati trasu s obzirom na to da postoje prijedlozi da autocesta nakon Dubrovnika ide trasom kroz BiH i dalje u Crnu Goru, čime bi se izbjegla teža gradnja kroz uski kopneni pojas Hrvatske.
valentine:
”
Alamo, link za druge dvije vijesti, odakle znaš da je dobiveno?”
Jutros je kolega Quest napisao da je objavljeno u Jutarnjem. Kupio Jutarnji da se uvjerim i etto.
Za ovo drugo,malo sam kopao po netu, ali najviše što sam uspio naći je da su najveće šanse da projekt dobije IGH za koridor 5C od 12.09.
Najbliži kiosk, JL, rubrika NOVAC, a kad gledaš, stvarno i je prava rubrika. [smiley2].
PS. Hvala kolegi Questu šta me istjerao na ovu buru.[smiley11]
A meni jutros žena kupila novine i skuhala kavu ….. ?????(Prvi put otkad smo skupa) ????
Nisam mogao doći sebi a onda unutra još i ovo o IGH na 13 strani ….
Kako bi rekao kolega Optimist “Može li bolje?”
P.S. Kod nas je bilo oko +4C. (Zg)
[color=blue]REFERENCE [/color]
[color=blue]Radovi na projektiranju, nadzoru i kontroli kvalitete:[/color]
Jadranska magistrala od Zadra do Debelog Brijega (granica s Crnom Gorom)
Cestovni tunel Učka (dužine 5062 m)
Most kopno-otok Krk dužine 429 m (luk raspona 390 m)
Autocesta Zagreb-Karlovac dužine 45 km
Poluautocesta Rijeka-Zagreb, dionica Oštrovica-Vrata-Delnice
Poluautocesta Popovec-Varaždin-Goričan, dionica Popovec-Sv. Helena
Autocesta Gubaševo-Macelj, dionica Gubaševo-Krapina
Magistralna cesta Istarski Y
Cestovni tunel “Velebit”
Nizinska pruga Zagreb-Rijeka (dužine 129 km)
Tunel “Marjan” u Splitu (dužine 900 m)
Tuneli na obilaznici oko Rijeke (ukupne dužine 4 km)
Tunel “Sozina” (Crna Gora, dužine 5.4 km)
Ilica i Vlaška ulica u Zagrebu
Ekspertize o stanju stabilnosti oštećenih spomenika kulture (Banski Dvori u Zagrebu, Kazalište u Šibeniku, pravoslavna crkva u Karlovcu), škola i dječjih vrtića na području Hrvatske
Projekt vijadukta “Autohrvatska” u Karlovcu
Vodoistražni radovi u zoni Peščenica, vodovod Sisak i Velika Gorica
Istražni radovi za podzemnu garažu hotela Esplanade
Geomehanički istražni radovi za veći broj marina
Nacionalna i sveučilišna biblioteka Zagreb
Nuklearna elektrana Krško R. Slovenija
Termoelektrane Plomin, Sisak I i II, Rijeka, Jertovec, Zagreb, Osijek I i II
Hidroelektrane Senj, Rama, Orlovac, Dubrovnik, Varaždin, Salakovac, Obrovac, Trebinje, Čakovec, Buško blato, Čapljina, Grančarevo, Tikveš, Kavadarci, Kalimonci, Mavrovo, Špilje
II. faza izgradnje Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu
Hotelska naselja na Jadranu
Procjena šteta od elementarnih nepogoda i ratne štete
Obnova stare gradske jezgre grada Dubrovnika oštećene u potresu 1979. i u ratu 1991. godine
Rekonstrukcija i modernizacija aerodroma Zagreb
Verifikacija i razvoj primjene novog sustava građenja
Redovita kontrola svih tvornica cementa u Hrvatskoj
Žitni silosi u Varaždinu, Čakovcu, Đurđevcu, Murskoj Soboti i Donjem Dragancu
Jadranski naftovod
Vodovodi i kanalizacije Rijeke, Poreča, Makarske, Omiša, Šibenika, Cresa, Hrvatskog primorja, Zenice, Splita, Zagreba, Varaždina, Dubrovnik, Kaštelanske rivijere i Istre
Višenamjenski kanal Dunav-Sava
Praktički svi veliki čelični i betonski mostovi u R. Hrvatskoj, naročito: Most Krk, Most Maslenica i Most Dubrovnik
[color=blue]Međunarodno iskustvo [/color]
Aerodrom Boufarik u Alžiru
Autocesta Nanchang-Jiujiang (120 km) u Kini
Autocesta Jinan-Quingdao (46 km) u Kini
Bolnice u Rusiji
Brana El Saddam kraj Mosula u Iraku
Brana Sidi Yacoub u Alžiru
Brana Bekhme u Iraku
Brana Brezina u Alžiru
Brana Zeralda u Alžiru
Cesta na Borneu, Sarawak
Cesta Kota Samarahan – Pendam u Maleziji
Hidrotehnički sistem Hemren u Iraku
Hidrotehnički sistem Haditha u Iraku
Izgradnja 2870 stanova u Tripoliju, Libija
Luka Chahbahar U Iranu
Luke Tamentfoust i Cherchell u Alžiru
Melioracijski sustav Mina u Alžiru
Nasuta brana Homs u Libiji
Projekt autoceste u Srbiji i Crnoj Gori
Rafinerija nafte u Boehlen u Njemačkoj
Spremnik plina u Košicama u Slovačkoj
Sustav za navodnjavanje Nekemte u Etiopiji
Tuneli Chiffa i Harbil u Alžiru
Vodovod Isser-Kedara-Alger u Alžiru
Vodoopskrbni sustav grada Alžira
Ima li netko informaciju kolika je vrijednost tih poslova? Mislim na ova nova tri.
Pozdrav svima na IGH.
Novi sam na forumu,ali Vas pratim već neko vrijeme.
Vlasnik sam nekoliko paketića IGH od 12.400 kn.
1. Obilaznica u Sarajevu DOBIVENO
http://www.sarajevo-x.com/clanak/071019088
2. Projektiranje cjelokupnog 5C kkoridora kroz BiH. Riječ je o 330 km dugoj prometnici koja u BiH ulazi u bosanskoj Posavini, a izlazi u Hercegovini. Troškovi gradnje procijenjeni su na oko 3 milijarde EURA. Za usporedbu, gradnje AC ZG-ST, koja je otprilike iste dužine, stajala je oko 1,5 milijarde KUNA. DOBIVENO
3. Nadzor gradnje glavne AC u Albaniji, koju gradi američki Bechtel. DOBIVENO
Osmjeh dioničara IGH? Neprocjenjivo.
Za sve ostalo, MasterCard.[smiley2]
Ajme meni, nemam riječi.[smiley11]
Ko da sam imao osjećaj. Kao što sam i rekao, tek je prvi val rasta iza nas.
Samo strpljivo kolege.[smiley11]