kolega “mllr”, da niste “malo” pretjerali:
“IGH će tek na 15000 biti po mjeri ZSE ulagača, možda već ove godine”
:-))))
Sudeći prema onom što gledamo na drugim građevinarima, milsim da netko ima insajd info za IGH.
Sudeći prema onom što gledamo na drugim građevinarima, milsim da netko ima insajd info za IGH.
u kom smislu inside, novog posla?
U smislu kad je nedavno bio zalet na iznad 400 kuna, tek nakon toga je objavljen posao u Kazahstanu.
Uvijek ima onih koji bitne stvari saznaju prije ostalih aktera na burzi. Nažalost.
Pa vidim iskakanje iz kvalitete u fuš pa komentiram. Kao da je netko neš to načuo pa rasprodaje ostale građevinare… DLKV je iznimka, i on danas fino poteže ali bar ima i zašto.
Prihodi od prodaje u 4Q 55% veći nego u 4Q prethodne godine (cca 20 M kn).
Da nije bilo vrijednosnih usklađenja neto dobit u 4Q bi bila cca 5 M kn.
EBITDA konačno pozitivna na nivou cijele godine (preokret je došao u 3Q i pogotovo u 4Q).
Ugovorenih poslova 435 M kn što je dovoljno dovoljno za 2,5 do 3 godine da se ništa više ne ugovori.
A natječaji dolaze i dolaze…
Možda je netko ovako protumačio izvještaj?
Možda… šteta što nije tumačio bolje na 250 pred par dana. Mislim meni paše bilo kakav rast na svim dionicama, malo sam zatrejdao i danas, nikad nije kasno ući ali me hvata sablazan da recimo u istom tom procesu THNK padne sa 900 na današnjih 825.
Prihodi od prodaje u 4Q 55% veći nego u 4Q prethodne godine (cca 20 M kn).
Da nije bilo vrijednosnih usklađenja neto dobit u 4Q bi bila cca 5 M kn.
EBITDA konačno pozitivna na nivou cijele godine (preokret je došao u 3Q i pogotovo u 4Q).
Ugovorenih poslova 435 M kn što je dovoljno dovoljno za 2,5 do 3 godine da se ništa više ne ugovori.
A natječaji dolaze i dolaze…
Možda je netko ovako protumačio izvještaj?
Svaka čast!
Jako čudna posla, do jučer je netko kipao po bidu kao da ne postoji sutra i da je siguran da ide nazad ispod 100.
Danas skok čak 100 kn iznad cijene kad je izašlo izvješće.
Mora da je taj prodavač “dobro” procijenio izvješće.
Most, dugačak 2400 metara, gradit će se po IGH-ovu projektu iz 2014. godine, a riječ je o revidiranoj odnosno jeftinijoj varijanti prvotnog projekta po kojem su 2008. počeli radovi i s kopnene i pelješke strane. Radić je tada za Globus pojasnio kako je najveća razlika u širini glavnog raspona, odnosno mjesta kroz koje će ispod mosta prolaziti brodovi. Po prvotnom projektu glavni je raspon mosta trebao biti širok čak 568 metara, a sada će biti 280 metara, što i dalje omogućava prolaz najvećih plovila kakva zapravo nikada do sada nisu ni uplovljavala u kanal. Uži glavni raspon podrazumijeva gradnju većeg broja nosivih stupova kojih će u moru koje je duž trase duboko 27 metara umjesto 12 biti 14. Sa svake strane glavnog raspona predviđena su dva nosiva stupa, tzv. pilona, koja su trebala biti visoka 170 metara, a bit će dvostruko niži što će i dalje biti sasvim dovoljno da drže armirano betonsku konstrukciju. Kao što je i ranije bilo predviđeno, most će se nalaziti na visini od 55 metara iznad morske površine.