I ja se slažem da je većina dionica u čvrstim rukama i da se bi ozbiljna razina kupnje lansirala cijenu znatno više od sadašnje.
Apropo PSN kolega bananarama na što točno mislite ako mi možete pojasnit?
Gospodin Paladina je prije godinu dana govorio o ovom o čem mi danas govorimo.
Većina keša je u čvrstim rukama a krajem mjeseca će te vidjeti što je u Vašim!
Ako mi ne vjeruješ, vidi ovdje …
http://www.mojedionice.com/trg/IzvDionicariPromjene.aspx?sifSim=IGH-R-A
I ja se slažem da je većina dionica u čvrstim rukama i da se bi ozbiljna razina kupnje lansirala cijenu znatno više od sadašnje.
Apropo PSN kolega bananarama na što točno mislite ako mi možete pojasnit?
Gospodin Paladina je prije godinu dana govorio o ovom o čem mi danas govorimo.
Većina keša je u čvrstim rukama a krajem mjeseca će te vidjeti što je u Vašim!
[/quote]
U redu ali mozete mi molim reci sto ste mislili pod losom PSN?
I ja se slažem da je većina dionica u čvrstim rukama i da se bi ozbiljna razina kupnje lansirala cijenu znatno više od sadašnje.
Apropo PSN kolega bananarama na što točno mislite ako mi možete pojasnit?
Gospodin Paladina je prije godinu dana govorio o ovom o čem mi danas govorimo.
Većina keša je u čvrstim rukama a krajem mjeseca će te vidjeti što je u Vašim!
[/quote]
U redu ali mozete mi molim reci sto ste mislili pod losom PSN?
[/quote]
Mislio je ovo što je stavljeno u linku iznad mog posta.
Čak je pisao da se takva PSN ne može ispuniti, a kad ono …
Dakle,
točka na I ….dobro pročitajte tekst i paragraf koji govori o pristupnik cestama.
J asam već nekoliko puta pisao o tome ali nitko ne čuje…podsjetiti ću koliko je IGH kupovao zemljišta m2 oko Stona kada je tek priča pokrenuta…..no o tom potom!
“Krajem prosinca prošle godine Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture primilo je potvrdu JASPERS-a, tijela EU za pomoć u pripremi velikih infrastrukturnih projekata o pripremljenosti tog projekta izgradnje Pelješkog mosta i pristupnih cesta.
Projekt cestovne povezanosti s južnom Dalmacijom ocijenjen je kao najbolje rješenje za prometno povezivanje razdvojenog teritorija Hrvatske, a predviđa tri glavne faze: prva je Pelješki most u duljini od 2,4 kilometra; druga su pristupne ceste na Pelješcu Duboka (D8) – Zaradeže (D414) u duljini od 12,04 kilometra i treća je obilaznica Stona Zaradeže (D414) – Donta Doli (D8) – Prapratno (D414) i izgradnja obilaznice Prapratno (D414) – Donta Doli (D8) u duljini od 18,09 kilometara.”
Iz teksta:
Resorni ministar Oleg Butković je kazao da sredstva za taj projekt planirana u državnom proračunu za ovu godinu iznose 261,8 milijuna kuna, za 2018. se planira 885,39 milijuna kuna, a 2019. 815,9 milijuna kuna, dakle ukupno 1,96 milijardi kuna.
Već ove godine 261 mil. kn, a natječaja za nadzor još nema. Lijepo, lijepo, bit će da je IGH-u ostao ugovor o nadzoru…
ima IGH nekretnina širom države Građevinska kompanija ministarstvu nudi 919 kvadrata za 7075 eura mjesečno plus PDV.
http://www.vecernji.hr/hrvatska/uzivo-sjednica-vlade-peljeski-most-i-cestovna-povezanost-s-juznom-dalmacijom-na-dnevnom-redu-1150014
Dakle,
točka na I ….dobro pročitajte tekst i paragraf koji govori o pristupnik cestama.
J asam već nekoliko puta pisao o tome ali nitko ne čuje…podsjetiti ću koliko je IGH kupovao zemljišta m2 oko Stona kada je tek priča pokrenuta…..no o tom potom!
"Krajem prosinca prošle godine Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture primilo je potvrdu JASPERS-a, tijela EU za pomoć u pripremi velikih infrastrukturnih projekata o pripremljenosti tog projekta izgradnje Pelješkog mosta i pristupnih cesta.
Projekt cestovne povezanosti s južnom Dalmacijom ocijenjen je kao najbolje rješenje za prometno povezivanje razdvojenog teritorija Hrvatske, a predviđa tri glavne faze: prva je Pelješki most u duljini od 2,4 kilometra; druga su pristupne ceste na Pelješcu Duboka (D8) – Zaradeže (D414) u duljini od 12,04 kilometra i treća je obilaznica Stona Zaradeže (D414) – Donta Doli (D8) – Prapratno (D414) i izgradnja obilaznice Prapratno (D414) – Donta Doli (D8) u duljini od 18,09 kilometara."
Gdje se mogu ti podaci o kupnji zemljišta naći?