. CRAL, MDPL, i sad IGH
Ovo može samo izuzetno ogorčen, neinformiran i zlonamjeran lik napisati. Puknućete od zavisti i jala. [smiley1]
Kad na topicu brodara spomeneš P/E ili P/BV faktore svi to smatraju nevažno zbog velikog rasta vozarina…Zato kao treba ući. Po istoj logici, kad vozarine krenu padat nitko od tih neće vikati sad brzo prodajte….No, dobro, treba se prikloniti masi….
Prije svega, imam dionice IGH-a i ono štao ga sada tjera gore po meni su špekulacije oko dokapitalizacije i ulaska u prvu kotaciju.
Za sada su to samo špekulacije. No, ako se obistine tada će biti kasno za ući. Naravno da bi uz dobru i fer dokapitalizaciju od npr. 10.000 kn po dionici, omjer P/BV značajno pao. I to je ono zašto se kupuje. Također uz pregršt novih poslova za očekivati je i smanjenje P/E i P/S faktora…
Pitam te ja #cbw# koliki je p/e sa 100 milja dobiti????
Kupuje se budućnost,a ne sadašnjost i prošlost,kada igh završi godinu sa 100 milja dobiti kako je najavljivao Radić 20.000 će biti sića.
Vjerujem u stabilizaciju cijene na oko 14800 !!
Dakle P/B preko 7, p/e preko 40 i nek neko kaže da nije precijejnjeno
Da ni ne spominjem koliko su onda svi ostali pokazatelji temeljeni na knjigovodstvenim podacima iskrivljeni.
Da se razumijemo, IGH je solidan, no porast P/B s 1,7 u 2006 na 7,4 u 2007. i nije baš u skladu s poslovanjem.
Očito je da efekt “kud svi turci” ima puno utjecaja na naše tržište kapitala.
bauštelac: ” . CRAL, MDPL, i sad IGH ” Ovo može samo izuzetno ogorčen, neinformiran i zlonamjeran lik napisati. Puknućete od zavisti i jala. [smiley1]
Ne stoji li u pravilima foruma da se postovi moraju argumentirati te da se komentira ono šta je napisano a ne autor?
Uostalom, prosvjetlite nas i uvjerite da je cijena od preko 15.000,00 kn niska za ovu dionicu.
[/quote]
Kolega samim time što idete uspoređivati cral i mdpl sa igh ne zaslužujete uopće učestvovati na forumu.Puno je takvih pucalo na ovoj temi ali se na sreću umore i ja sam se na trenutke umarao od njih.Pametni ljudi dokupljivali.
Istina nije bio nitko do sada koje ovako niske,glupe i zlonamjerne usporedbe lansirao ja ću vas ignorirati jer to zaslužujete…
Dakle P/B preko 7, p/e preko 40 i nek neko kaže da nije precijejnjeno
mislim da u situaciji gdje naša firma značajno povećava dobit iz godine nije opravdano na osnovu ova dva pokazatelja govoriti o precijenjenosti.
Jedno dobro godišnje izvješće i srezat će se ovi pokazatelji.
Treba pričekati kvartalno i godišnje izvješće pa onda možemo nastaviti ovu raspravu.
[color=blue]’Bandićeva’ televizija Z1 gradi novo sjedište[/color]
Zemljište od četiri tisuće kvadrata u Sloboštini na kojem treba niknuti zgrada u zemljišnim knjigama vodi se kao društveno vlasništvo.
Zagrebačka televizija Z1 sagradit će novo, vlastito sjedište u novozagrebačkom kvartu Sloboština, južno od sadašnje zgrade Obiteljskog radija. Uskoro će se raspisati i natječaj za izradu idejnog rješenja zgrade po programu koji je nedavno prihvatilo Poglavarstvo, ali u Z1 nisu htjeli govoriti o projektu. Direktorica televizije Mirjana Horvat je na naš upit odgovorila kako nema potrebe govoriti o ikojem projektu koji je nevezan za televizijski program. Prema podlozi za gradnju zgrade koju je prihvatilo Poglavarstvo, vidljivo je da će zgrada imati do pet katova od kojih bi u prizemlju bili studiji i tehnički dio, dok bi ostatak zauzimao uredski prostor za novinare, urednike i ostalo osoblje. Z1 je inače najgledanija od tri lokalne televizije vidljive na području glavnoga grada, a njen doseg seže dalje od Zagreba jer se može gledati i posredstvom kabelskih operatera, te je upravo uvela i emitiranje preko satelita. Ono što je čini zanimljivom njena je struktura vlasništva, koja pokazuje da je indirektno kontrolira upravo zagrebačka gradska uprava na čelu s Milanom Bandićem i njegovom desnom rukom Slobodanom Ljubičićem. Struktura vlasništva se kroz vrijeme mijenjala, ali najzanimljiviji dio je, kako je nedavno objavio Jutarnji list, da je osnivač Televizije Sljeme čiji kanal je Z1, tvrtka Tomis nekretnine kojoj je na čelu Ines Krmpot. Ona je poslovno direktno povezana s vodećim čovjekom Zagrebačkog holdinga Slobodanom Ljubičićem: radila je u Robnim terminalima kojima je on bio na čelu, tvtku je osnovala zajedno s Ivanom Bitangom koji je bio Ljubičićev poslovni partner, tvrtke kojima je bila na čelu nalaze se u istoj zgradi u gdje je i Ljubičićev stan. Do prije dvije godine u 25-postotnom suvlasništvu Z1 bila je i supruga gradskog čelnika za kulturu Duška Ljuštine. Ines Krmpot je do prošle godine bila i upravi televizije kojoj je glavni urednik Branko Vukšić.
Prema posljednjim podacima o vlasničkoj strukturi u iz veljače ove godine Ines Krmpot i njen sin Alan imaju vlasnički udio od čak 81 posto u Z1 televiziji, dok su po 9,5 posto imali udjele Pero Lozica i Centar Gradski podrum. Pero Lozica je inače odvjetnik i savjetnik u Holdingu, koji je bio jedan od rijetkih članova uprave koji je putovao u London na izdavanje obveznica Holdinga. Na popisu onih koji su tada smjeli ući u zgradu Deutsche banke u Londonu se nalazilo i ime Ines Krmpot, ali ona ipak nije došla. Centar Gradski podrum je specijalno osnovana tvrtka od strane IGH, Konstruktora i Zabe za izgradnju elitnog stambeno poslovnog objekta na Trgu bana Jelačića u Zagrebu i vodi je Petar Đukan.
Vlasnička struktura Televizije Sljeme – Z1
1. Ines Krmpot – 45 posto
2. Alen Krmpot – 36 posto
3. Pero Lozica – 9,5 posto
4. Centar Gradski podrum(IGH, Konstruktor, Zaba) – 9,5 posto
[color=blue]Proširena stara vijest[/color]
[color=blue]IGH planira prodor i u Ukrajinu[/color]
Institut građevinarstva Hrvatska javit će se na natječaj na nadzor nad 50 kilometara autoceste u Albaniji. “Nedavni sastanak s albanskim premijerom Salijem Berishem u Tirani otvorio nam je vrata, no sada trebamo raditi korak po korak i osvajati posao jedan za drugim”, rekao je Jure Radić predsjednik Uprave IGH. Na natječaj će se sigurno javiti još dvadesetak tvrtki iz cijeloga svijeta, no Radić očekuje da će na natječaju pokazati svoju kompetentnost i konkurentnost. Od albanskog tržišta očekujemo dosta, a cilj nam je dugoročno ostati na ovom tržištu isto kao i na svakom drugom, ističe Radić. Na sastanku s premijerom Berishem razgovaralo se o mogućnostima sudjelovanja hrvatskih projektanata i graditelja u izgradnji autocesta u Albaniji s obzirom na to da Albanija planira izgraditi gotovo tisuću kilometara autocesta i s velikim zanimanjem prati do sada ostvareno u Hrvatskoj. Premijer Berisha je posebno podržao inicijativu IGH za osnivanje Instituta u Tirani. IGH se u skladu s nedavnim najavama priprema i za izlazak na tržište Kazahstana, koji planira uložiti milijarde dolara u izgradnju cesta i infrastrukture. Tako će već sljedeći tjedna tim iz IGH posjetiti Kazahstan kako bi se na tehničkoj razini pripremili poslovi. A da je ova tvrtka jako orijentirana na strana tržišta, pokazuje i činjenica da će danas primiti partnere iz Ukrajine kako bi se pripremili za osvajanje tog tržišta. Nedavno je IGH dobio posao izrade idejnog plana šezdesetak km buduće autoceste od Banje Luke do Doboja što će biti najvažnija cestovna prometnica u Republici Srpskoj koja će biti veza s autocestom na koridoru 5C kroz BiH. Vrijednost izrade projekata je oko 2 milijuna eura, a vrijednost gradnje autoceste oko pola milijarde eura. U IGH se nadaju kako će dobiti i posao izrade studije izvodljivosti te autoceste.
Uostalom, prosvjetlite nas i uvjerite da je cijena od preko 15.000,00 kn niska za ovu dionicu.
Ne vidim apsolutno nikakav razlog da bilo koga prosvijetlim ili prosvjetim. Imate decki knjige, proucite ih pa odlucite jel to ista vrijedi ili ne.
[color=blue]Nedavno[/color]
Albanski premijer Sali Berisha primio je u Tirani direktora Instituta građevinarstva Hrvatske (IGH) Juru Radića, a razgovarali su o mogućnostima sudjelovanja hrvatskih projektanata i graditelja u izgradnji autocesta u Albaniji, priopćeno je iz IGH. Albanija planira izgraditi gotovo tisuću kilometara autoceste, i s velikim zanimanjem prati do sada ostvareno u Hrvatskoj, navodi se u priopćenju. Premijer Berisha je posebno podržao inicijativu IGH-a za osnivanje Instituta u Tirani.
Lijep pozdrav svima, do sada sam uvijek samo promatrao vaše rasprave i nisam se htio uključivat, no ovog šta
Šta mislite koliko će sutra potonut?
BTW, izdano je 158.580 dionica i uz cijenu 15.000,00 kn po dionici to bi bilo 2.378.700.000 vlasničkog kapitala!!!!
Ne čini li vam se to malo precijenjeno? Ipak je to IGH, a ne T-HT ili HEP.
Ovakve ulete smo samo očekivali, ništa čudno, događalo se i prije, a cijena je rasla i rasla, a takvi su bili
samo ogorčeniji i ogorčeniji.[smiley1]
Iskreno ne želim ni uspoređivati ostale građevinare kojima su P/E iznad 150 ili book daleko iznad 7, tako da
mislim da tu ima dosta prostora za rast, a još da ne spominjem da se na cijeni oko 11-13k
vrtila skoro pola godine.
Nešto me fascinira,a to je da se isto dešavalio na INGR-i, i svi su je pljuvali i govorili kako ide dolje,
a gdje je ona danas, e pa to me oraspoložuje.[smiley11]
Kolega Matrix, niste trebali s ovim vijestima, sad će biti gužve.[smiley1]
[color=blue]U 7. mjesecu:[/color]
Institut za građevinarstvo Hrvatske i njegova tvrtka u BiH Institut graditeljstva Hrvatske u Mostaru je upriličila otvaranje nove poslovne zgrade u Mostaru u južnom dijelu grada na Bišće Polju. Prije nekoliko dana IGH je dobio posao izrade idejnog plana šezdesetak km buduće autoceste od Banje Luke do Doboja što će biti najvažnija cestovna prometnica u Republici Srpskoj koja će biti veza s autocestom na koridoru 5C kroz BiH. IGH je taj posao dobio u konkurenciji 21 tvrtke koje su poslale svoju ponudu na natječaj. Vrijednost izrade projekata je oko 2 milijuna eura, a vrijednost gradnje autoceste oko pola milijarde eura. U IGH se nadaju kako će dobiti i posao izrade studije izvodljivosti te autoceste.