IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Istina je da službeno na ZSE uopće ne objavljuju nikakve poslove. Koja je to politika? Politika rušenja cijena dionica?
Nigdje nije objavljena izrada projekta za kanalizaciju u Dugom Selu, izrada projekta novog rotora u Remetincu, nove žičare koja se treba raditi na Sljemenu. To sam slučajno čuo na radiostanici Laganini.FM i Gold.FM od Bandića, koji je to onako samo uzgred spomenuo. Nemreš vjerovati.
Ovo što se sada treba raditi u Radićevoj u Zagrebu, nažalost nije spomenuo po čijem projektu.

Splitska Skladgradnja za posao u Crnoj Gori traži 200 radnika: Inženjere, kuhare, vozače, tesare…

zasto je ovo izbrisano kad je ovo direktno povezano sa IGH

IGH je projektirao tu dionicu i vrši nadzor

Splitska Skladgradnja za posao u Crnoj Gori traži 200 radnika: Inženjere, kuhare, vozače, tesare…

zasto je ovo izbrisano kad je ovo direktno povezano sa IGH

IGH je projektirao tu dionicu i vrši nadzor

Da kolega, ja sutim i gledam…..no sjecam se da je IGH izradio Projekt a da li i nadzire..ne znam!

Ajme, nakon par godina pogledah ZSE ….
A joj di je ovo došlo, za nevirovat.

Slučajno naletih na ovu info …
http://www.limun.hr/main.aspx?ID=1055799&pojam=igh
Ova druga firma uz IGH vjerojatno je također u vezi sa našim Rusom.

http://www.jutarnji.hr/posao-stoljeca-za-hrvatsku-tvrtku-skladgradnja-ugovorila-veliki-posao-na-gradnji-autoceste-u-crnoj-gori–koja-ukupno-kosta-810-milijuna-eura/1536839/

http://www.vecernji.hr/kompanije-i-trzista/projektirat-cemo-bar-boljare-tko-god-dobije-posao-trebat-ce-igh-133189

Što to znači za Hrvatsku:
1. U gradnji autoputa kroz Crnu Goru sudjeluje šest građevinskih tvrtki – Institut građevinarstva Hrvatske, Konstruktor, Tehnika, Viadukt, Dalekovod i Ingra

2. U vrijeme kad u Hrvatskoj dnevno 170 radnika ostaje bez posla, gradnja autoputa će za sobom povući građevinsku operativu i čak pet tisuća radnika

sve u tišini
dionica se ruši i sakuplja nepune 3 god na kriminalan način trgovanja

Studija izvodljivosti za Pelješki most mora biti gotova do ljeta.
http://www.vecernji.hr/hrvatska/studija-za-peljeski-most-mora-biti-solidna-1067583


Što to znači za Hrvatsku:
1. U gradnji autoputa kroz Crnu Goru sudjeluje šest građevinskih tvrtki – Institut građevinarstva Hrvatske, Konstruktor, Tehnika, Viadukt, Dalekovod i Ingra

2. U vrijeme kad u Hrvatskoj dnevno 170 radnika ostaje bez posla, gradnja autoputa će za sobom povući građevinsku operativu i čak pet tisuća radnika

sve u tišini
dionica se ruši i sakuplja nepune 3 god na kriminalan način trgovanja

DA LI SI TI NORMALAN?
DA LI TI I FORUM ŽELITE PRIJAVU ZBOG OVOG POSTA?

Kinezi grade autoput
Kineska kompanija CCCC, odnosno njena ćeka firma CRBC koju podržava Eksim banka, gradiće 41 km autoputa Bar – Boljare, trasu Podgorica – Mateševo. Od ukupnog iznosa za izgradnju dionice, odnosno 809,6 miliona eura, 85% t.j. 688,16 miliona eura će obezbijediti Exim banka kroz kredit, a 15% t.j. 121,44 miliona eura je učešće države Crne Gore.

Hronologija i koraci u realizaciji Projekta
1.Potpisivanje Ugovora o projektovanju i izgradnji, Vlada Crne Gore i CCC\CRBC potpisali 26. februara 2014. godine
2.Predlog Zakona o autoputu, Vlada utvrdila na 68. sjednici, 29.05.2014. godine
3.Proces pregovaranja sa EXIM bankom
-Ministarstvo finansija i Ministarstvo saobraćaja i pomorstva uputili Exim banci kreditnu aplikacija 3. marta 2014. godine
-CRBC na sastanku sa min. Ivanom Brajovićem saopštila spremnost da pokrene radove po okončanju pregovora (maj 2014. godine)
-EXIM banka saopštila da prihvata finansiranje Projekta, 18.09.2014. godine
4.Ovlašćenje Vlade za potpisivanje Predloga ugovora o finansiranju, Vlada na 85. sjednici, 16. oktobra 2014. godine ovlastila min finansija dr Radoja Žugića da potpiše Ugovor
5.Potpisivanje Ugovora o finansiranju (30. oktobar 2014. godine)
6.Dostavljanje Ugovora o projektovanju i izgradnji, Ugovora o finansiranju i Predloga zakona o autoputu Skupštini Crne Gore na upoznavanje
7.Skupštinsko razmatranje
Objavljivanje u Službenom listu oba ugovora i Zakona o autoputu

Potpisan ugovor o autoputu
Vlada Crne Gore i kineska Exim banka potpisale su 31.10.2014.g. u kineskoj ambasadi u Podgorici ugovor o finansiranju autoputa Bar – Boljare (Smokovac-Mateševo), koji će značajno približiti sjever Crne Gore sa centralnim i južnim dijelom države. Ugovor je u ime Vlade Crne Gore potpisao ministar finansija radoje Žugić. Autoput će takođe povezati luke na Jadranu sa lukama na Dunavu. Vlada Crne Gore je za izvođače radova odabrala kineske kompanije CCCC i CRBC.
Od ukupne sume vrijednosti autoputa, 85 odsto sredstava biće obezbijeđeno iz kredita Exim banke. Kredit je ugovoren sa rokom otplate od 20 godina uključujući šestogodišnji period odlaganja početka otplate odnosno grejs period. Godišnja kamatna stopa dogovorena je u visini od dva odsto. Preostalih 15 odsto sredstava obezbijediće Vlada CG. Autoput Bar-Boljare je najveći i najsloženiji projekat u istoriji Crne Gore. Ukupna dužina autoputa od Bara do Boljara je 169,2 kilometara, a prioritetna i najteža dionica Smokovac-Mateševo duga je 41 km od čega više od 17 km otpada na tunele, 3 km na mostove i gotovo pola kilometra na vijakdukte.

20 podizvođača rade autoput
Kompanije koje su dobile saglasnost Ministarstva saobraćaja za angažovanje na glavnim radovima su:
-Geo Max group iz Podgorice,
-Inter Project i Entasis iz Podgorice,
-Institut Sigurnost iz Podgorice,
-Geoprojekt iz Podgorice,
-Ramel iz Nikšića,
-Hidrocop iz Podgorice,
-Gratom L iz Podgorice,
-Beton Montenegro iz Podgorice,
-Jawel Crna Gora iz Danilovgrada,
-Bemax iz Podgorice,
-Exploring iz Nikšića,
-Ening iz Nikšića
-Montenegro Petrol iz Podgorice,
-Cijevna Komerc iz Podgorice,
-Čelebić iz Podgorice,
-Geotehnika iz Bijelog Polja,
-Toškovići iz Podgorice,

Mislio je na autoput kroz Kosovo. To si malo prosurfaj. Za nekoga tko nema ovih dionica, prilično jako si se uzbudio.

Ali ima višegodišnjeg posla i u Albaniji, gdje također radi IGH.

http://globus.jutarnji.hr/svijet/albanska-cesta-na-hrvatski-nacin

Istina je da ne rade u Crnoj Gori. No vidjet ćemo na što će ličiti taj autoput.

http://www.igh.hr/novosti.asp?nID=39

To su bili počeci ovog posla koji je u punom tijeku.

New Report

Close