Danima bez prometa i odjednom promet. I to u zeleno. Pametnom dosta.
treba još vremena
U ožujku 2015. godine uputit ćemo gotovu aplikaciju u Bruxelles za sufinaciranje gradnje Pelješkog mosta, rekao je u srijedu navečer ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić.
Pojasnio je da nakon izrade studije preizvodivosti, Hrvatske ceste ugovaraju studiju izvodivosti koja će biti paralelno gotova kada se ishodi cijela revizija glavnog projekta ili hrvatska građevinska dozvola. To bi sve trebalo biti gotovo do ožujka ove godine.
Ministar je uvjeren da će cestovno povezivanje hrvatskog juga biti preko Pelješkog mosta, jer je za tu namjenu osigurano više od 330 milijuna eura.
– Reći ću iskreno, to je dovoljno za izgradnju mosta, međutim budimo strpljivi, poštujmo proceduru. Idemo korak po korak da zadovoljimo sve uvjete – rekao je Hajdaš Dončić u Divuljama.
‘To nije novac Europske unije, to je zajednički novac’
– Novac za izgradnju Pelješkog mosta nije novac Europske unije, nego je to naš zajednički novac, jer Hrvatska uplaćuje novac u zajedničku blagajnu. To je novac s kojim ćemo izgrađivati zračne luke, ceste, vodovode i kanalizaciju. Samo je pitanje opravdanosti projekta i pitanje visine sufinaciranja, a o tome ne može početi pričati nitko prije proljeća sljedeće godine – istaknuo je Hajdaš Dončić.
Pelješki most je gotova stvar i neupitno je da će EU sufinancirati većim dijelom njegovu izgradnju.Hrvatska granica(čitaj granica EU) je sad već od vitalnog interesa za EU pogotovo nakon novijih događaja u Europi i svijetu vezano uz porast islamskog radikalizma.U bliskoj budućnosti Hrvatska ulazi u Schengen šta se ne može očekivati za Bosnu a ni za Srbiju u skorije vrijeme s čime naša granica postaje geopolitički još važnija.
Rijekaprojekt, Marinaprojekt i IGH. [emo_cool][emo_cool]
Idejni projekt proširenja Luke Opatija ocijenjen kao projekt od životne važnosti
Stalno izviru neki novi projekti i poslovi.
U ožujku 2015. godine uputit ćemo gotovu aplikaciju u Bruxelles za sufinaciranje gradnje Pelješkog mosta, rekao je u srijedu navečer ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić.
Pojasnio je da nakon izrade studije preizvodivosti, Hrvatske ceste ugovaraju studiju izvodivosti koja će biti paralelno gotova kada se ishodi cijela revizija glavnog projekta ili hrvatska građevinska dozvola. To bi sve trebalo biti gotovo do ožujka ove godine.
Ministar je uvjeren da će cestovno povezivanje hrvatskog juga biti preko Pelješkog mosta, jer je za tu namjenu osigurano više od 330 milijuna eura.
– Reći ću iskreno, to je dovoljno za izgradnju mosta, međutim budimo strpljivi, poštujmo proceduru. Idemo korak po korak da zadovoljimo sve uvjete – rekao je Hajdaš Dončić u Divuljama.
'To nije novac Europske unije, to je zajednički novac'
– Novac za izgradnju Pelješkog mosta nije novac Europske unije, nego je to naš zajednički novac, jer Hrvatska uplaćuje novac u zajedničku blagajnu. To je novac s kojim ćemo izgrađivati zračne luke, ceste, vodovode i kanalizaciju. Samo je pitanje opravdanosti projekta i pitanje visine sufinaciranja, a o tome ne može početi pričati nitko prije proljeća sljedeće godine – istaknuo je Hajdaš Dončić.
Sve stoji i zo je prekrasna vijest
Da se konačno RH poveze
Ali, jedan veliki ali.
Trenutni projekt OTPADA 100%
Treba drugi jeftiniji
A za to ce novi natječaj u kojem ce sudjelovati cijela EU i šire
Tako da tu IGH ima malo izgleda
http://www.vecernji.hr/hrvatska/eu-sufinancira-peljeski-most-sa-85-posto-987296
Kolega, kako god bilo IGH ne ovisi o ovom Projektu…a to budete vidjeli na FI vrlo skoro.
lp od Rusa
Tko zna kuda vode putevi Gljadelkinovi. Stvorio je ogromno bogatstvo radom u Moskvi. Tamo je svoj na svome. A sigurno je da tamo poznaje koga za takvu vrstu posla mora poznavati. Poznaje situaciju. Osim toga, očito se i u Europi snalazi kad ima firmu (sa mnogo firmi) u Austriji. Dionice IGH kupio je za lovu iz vlastitg džepa, a ne preko neke od svojih firmi.
Što će od svega biti, vidjet ćemo vjerojatno vrlo uskoro.
Izdavanjem novih R-B dionica vidim samo razvodnjavanje postojećih R-A. Kad se te nove pojave na tržištu, kuda će cijena? To je jedino bitno iz perspektive malog dioničara. Prikupljena lova samo će pokrpati rupe, jer da ih nema, nebi niti trebalo izdavati nove dionice.
Bravo, XceeD, mudar si ti. Valjda će se ljudi ovdje složiti s tobom…
kressoje @
Jedino si smetnuo s uma činjenicu da je to ovdje napravljeno po nominali 190 kuna, a tamo će na 40 kuna. To je bitna razlika? Nije li?
Nije isto da li dionicu na trenutnoj tržišnoj cijeni možeš, ako baš želiš prodati ispod cijene po kojoj ti je ušla ili po duplo većoj cijeni.
Po tome, ovdje je trenutno daleko manja motivacija za prodaju, nego će biti tamo.