Sad znamo tko će upravljati radovima, a tko će sve projektirati znamo već nekoliko dana.
A tko ce to projektirati?
Znam tko nece – igh – jer Ugovor nisu dobili niti potpisali.
A tko ce to cemo vidjeti.
10 dana je prošlo i jos nista
Aerodrom Brač pod IGH-om. Tko bi rekao.
http://www.poslovna.hr/lite/institut-igh/357697/subjekti.aspx
Još, doduše, nije objavljeno potpisivanje Ugovora, ali već su 2010. godine potpisali sa Bechtelom dio predmetnog Ugovora. Zanimljivo je da je planirana autocesta na Kosovu dio osnovne mreže autocesta jugoistočne Europe i u tom je kontekstu poznata kao pravac br. 7. U okviru te mreže, ova prometnica povezuje Kosovo i južni Balkan pa tako prema jugu vodi do luke Drač u Albaniji (koridor VIII), a prema sjeveru vodi do Niša, te se u Srbiji spaja s paneuropskim koridorom X. Po ovome, bit će tu još posla za IGH. Puno posla. I za dosta kontinuiranih godina.
http://www.igh.hr/projekti.asp?pID=255
Mozda nije objavljeno sluzbeno, ali iz prve ruke znam da se vec rade pripreme – varijante trase ,bechtel enka ce poceti vrlo brzo sa radovima, to ce biti projektiranje u hodu-fast track.
IGH je u bubnju za ovaj posao? [emo_naivan]
Ne drukam, nemam IGH, niti me zanima bilo kakva druga građevina na burzi..
Nemojte ovo uzimati kao argument za kupnju jer se ta marina neće nikada raditi. Natječaj za kocesiju je raspisan davno i dodjeljena je po narudžbi, jedino su se zeznuli što nisu napravili nikakva ispitivanja prije toga a kasnije se ispostavilo da su zbog konfiguracije terena i mikrolokacije same pozicije potencijalne marine potrebni takvi zahvati i ulaganja da nakon toga isplativost više ne postoji niti uz 100 vlastita sredstva. O oportunitetnom trošku nema potrebe ni govoriti. Pitanje je također da li ovi novi kupci znaju uopće što su kupili.
Slična priča je i sa marinom u Crikvenici. Općenito, mislim kada bi se gledao postotak najavljenih i realiziranih projekta nigdje ne postoji tako loš omjer kao kod marina. Čak i ACI uz sav vjetar u leđa nije napravio ništa skoro trideset godina.
IGH je u bubnju za ovaj posao? [emo_naivan]
Mozda zašto ne!?
Pa ako su dobili posao na Kosovu mogu i u RH
Malo smo čekali, ali evo ga – potpisan je. Napokon.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/RlstKKyK8yQNuGU9AXB1gg==.pdf
Evo izvadak …
Kosovo law categorizes highways as follows:
Motorway; is a road that has two carriageways, at least 2 lanes in each direction and hard shoulder in each direction. Lanes width at least 3.5 m and hard shoulder at least 2.5 m. No intersections at same level. Access must be controlled. Speed Limit 130 km/h.
Road reserved for the traffic of motorized vehicles; is a road that has one or two carriageways (1X2 or 2X2). Lane width at least 3.25 m. No intersections at same level. Access must be controlled. Speed Limit 110 km/h.
Fast Road; is a road that has two carriageways, at least 2 lanes in each direction, and may have a hard shoulder. No intersections at same level. Speed Limit 100 km/h.
National Road – other roads that connect main cities. Speed Limit 80 km/h.
Motorways in Kosovo:
Vërmicë – Gjergjicë and Prishtina&Fushë Kosova bypass = 78 km
Road reserved for traffic of motorized vehicles = 0 KM
Fast roads in Kosovo:
Prishtina – Gjergjicë; QMI – Prishtina – Balshaj = 54 km
Motorway R6 Prishtina – Hani i Elezit (55 km) is in the bidding process and should start to be constructed this spring. Construction should last three years.
No road reserved for traffic of motorized vehicles is being planned or is U/C;
Fast roads U/C are Gjergjicë – Gllarevë and Balshaj- Stanofc = 20 km
Also, in bidding process soon will be the fast road Stanofc – Mitrovicë = 16 km; 60 million Euro loan is already contracted with Islamic Bank; – when this section will be completed Prishtina and Mitrovica will be connected with a fast road.
Planned is to be connected with the fast road Gllarevë and Pejë (32 km), in the next three years; – when this section will be completed Prishtina and Pejë will be connected with a fast road.
Aha, izvlace se…ni da sami to asfaltiraju i grade ne mogu se izvuci bez nekog kontinuiteta, a ne ovako, jednom godišnje jedan posao…
Prije će ovo u stečaj nego na 500kn… ali ako ćemo iskreno, ako će i doći na tih 500kn, mislim da će to biti u nekom roku od 7-10 godina…
Još ostaje da se izvijesti koja je vrijednost toga posla.