bananko
moji i tvoji interesi za ovu dionicu su različiti ja molim boga da firma posluje i što više ima posla jer posjedujem 1200 kom dionica a tvoj je interes što više pisati i blatiti sve redom tj zavisi o situaciji to si dobio zadatak da pišeš dali negativno il pozitivno tebi je isto plačeno
ćinjenica je da IGH radi sa dobiti i to super dobiti i naj veća i naj bolja od svihgrađvinaca
to tvoje pisanje i ekipe to je jadno kako se pogledaš u ogledalo kakav si ti to čovjek pa vi i nespavate non stop pišete zar je toliko slabo plaćeno da morate toliko visiti na forumu i pisati
istina je kolega papagaj ….bas sam danas mislio kak nemreš stat na kraj tim plačenim moronima koji non stop blate neke dionice pogotovo građevinare …normalno za lovu …al da idu vec na ….c….svima …idu …i to opako …
Zanimljivo je kako se ubanani odjednom pojavio na temi kada je dionica skočila
podosta postotaka i to na temelju pozitivnih vijesti. Iz njegovih postova u kojima izvlači neke daleke zlonamjerne i odavno nerelevantne podatke dade se isčitati gnjev. To je valjda zato što njegova perjanica Ingra stoji bitno drugačije.
Izvlačiti iz naftalina autoput u Crnoj Gori zaista je bespredmetno, ali kad se nema ništa pametnije …
Drugovi bananko i pobjeda(koja god varijacija) su gnjevni ljudi… To ne govorim zato da vrijeđam ili omalovažavam, to govorim jer se njihovo pisanje tako očituje… Nitko sretniji od mene da IGH dođe na 10000kn, ali ja neću iz dana u dan uvjeravati sve vas kako će to biti sutra, ali drugovi bananko i pobjeda će svaki dan prizivati stečaj.. Tko normalan može željeti da 6xx ljudi završi na ulici, ako im već nije stalo do dioničara??? Ne moraju svi uzdisati nad ovim FI, kritika je zdrava i dobrodošla, ali drugovi (govori vam drug Tito) ohanite malo… Lp
Postoje oni koji pretjerano hvale i oni koji pretjerano blate ovu dionicu.
POMOĆ POSRNULOJ INDUSTRIJI ‘To će biti spas za domaću građevinu’
Gradnju Jadransko-jonske autoceste priželjkuju i hrvatski građevinari, koje je kriza bacila na koljena. Jure Radić, predsjednik Nadzornog odbora IGH, smatra da je Jadransko-jonsku autocestu moguće izgraditi i prije 2030. godine. On ističe kako će se građevinski i prometni stručnjaci iz Hrvatske i okolnih država do kraja godine sastati na skupu u Dubrovniku upravo na temu Jadransko-jonske autoceste, te da će političarima predložiti konačan izgled trase.
zato su građevinari na snajperu sa velikom kočnicom za rast
na ovakvim i sitnim poslićima IGH u prvoj polovici godine u PLUSU 13,5 MIL KN
a koliko će tek biti na cesti JONSKOJ koliko znamenki će biti upisano
Gradnju Jadransko-jonske autoceste priželjkuju i hrvatski građevinari, koje je kriza bacila na koljena. Jure Radić, predsjednik Nadzornog odbora IGH, smatra da je Jadransko-jonsku autocestu moguće izgraditi i prije 2030. godine. On ističe kako će se građevinski i prometni stručnjaci iz Hrvatske i okolnih država do kraja godine sastati na skupu u Dubrovniku upravo na temu Jadransko-jonske autoceste, te da će političarima predložiti konačan izgled trase.
svi se vesele
Ta autocesta svakako ima dugoročnog smisla, tako da će vjerojatno nešto i biti od toga. Crnogorcima se svakako više isplati raditi tu njima poprečnu uz more, nego uzdužnu od mora prema Srbiji za koju je svojevremeno u igri bila Tehnika i IGH.
Doduše, mana je što će ta autocesta turistima koji na godišnji idu osobnim automobilom omogućiti da se samo provezu kroz Hrvatsku na putu prema nekim jeftinijim destinacijama, kakva je recimo Grčka, pa i Turska.
Vidjet ćemo što će biti od svega toga.
Skupština koja nije održana 10. srpnja, biti će održana prekosutra 28. o.m. s početkom u 10.00 sati. Da vidimo što će tamo biti rečeno.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/wd41eNZA633j1PVDdN3WaA==.pdf