Javni natječaj odlučuje o projektu i izvođaču. Za nadzor radova nisam baš siguran da se ide na natječaj. A u ovoj regiji nema niti jedne slične firme koja bi to mogla raditi umjesto IGH.
Ako netko nađe neki link gdje piše na koji se način određuje tko će vršiti nadzor takvih radova, neka ga stavi. Bilo bi zanimljivo i to pročitati.
ovisi čijim novcem se plaća, ako je javni naručitelj onda ide primjena Zakona o javnoj nabavi, ali i tamo su dignuti pragovi da se ne mora ići na natječaje nego ima šema s prikupljanjem ponuda, a ima i mogućnost neposrednih pregovora u posebnim situacijama.
ne sjećam se svih detalja jer sam samo jednom prolistao, ali pogledaj taj zakon, tamo ti sve piše
Ima pod poglavljem Izuzeća od primjene Zakona, članak 10, točka 12. stavak d.
Tamo piše da vlasnik nad izvođačem obavlja nadzor kao nad svojom ustrojstvenom poslovnom jedinicom. Po logici stvari ispada da on sam određuje način na koji će vršiti nadzor izvođenja radova kao i to tko će vršiti taj nadzor. Ne mora javnim natječajem ići tražiti toga tko će mu vršiti nadzor radova.
Eto i to smo riješili.
http://www.zakon.hr/z/223/Zakon-o-javnoj-nabavi
Javni natječaj odlučuje o projektu i izvođaču. Za nadzor radova nisam baš siguran da se ide na natječaj. A u ovoj regiji nema niti jedne slične firme koja bi to mogla raditi umjesto IGH.
Ako netko nađe neki link gdje piše na koji se način određuje tko će vršiti nadzor takvih radova, neka ga stavi. Bilo bi zanimljivo i to pročitati.
I za nadzor kad su investitori javna poduzeća se objavljuje javni natječaj, pa se izabere najbollja ponuda. nekad je kriterij cijena , a nekad cijena i tehničke kvalifikacije (ovisi od investitora i vrste projekta). Osim iGH ima i drugih firmi koje rade nadzor, nisu jedini.
recimo za HC imate na ovom linku
http://www.hrvatske-ceste.hr/default.aspx?id=86
dobra vjest a bliži se i pelješki mostić
http://www.jutarnji.hr/hac-uz-drzavno-jamstvo-dize-kredit-od-801-8-mil–eura-u-deutsche-banku-/1206605/
dobra vjest a bliži se i pelješki mostić
Kredit će biti iskorišten za plaćanje kreditnih obveza ove tvrtke. Pregovori između Europske komisije i Ministarstva prometa trajali su gotovo pet mjeseci i nisu bili nimalo ugodni.
Ovaj kredit nimalo se ne tiče IGH-a, tako da je tema na ovom topiću skroz promašena.
Da je dignut radi daljnje igradnje autoputeva po Hrvatskoj imalo bi smisla. Ovako – nula bodova.
Za IGH bitne vijesti doći će iz firme Avenue Holding ili iz Rusije.
Dotad letargija.
Ovaj kredit nimalo se ne tiče IGH-a, tako da je tema na ovom topiću skroz promašena.
Da je dignut radi daljnje igradnje autoputeva po Hrvatskoj imalo bi smisla. Ovako – nula bodova.
Za IGH bitne vijesti doći će iz firme Avenue Holding ili iz Rusije.
Dotad letargija.
Prije vise od godine dana, Jure je objavio da igh ima dva posla u Rusiji.
Sto je sa time?
Gdje su ti poslovi?
Sto ce se raditi?
Ili je bio samo spin kao i sve do sada 🙂
Zadavi ti sa ovim prozivkama. I to toliko uporno i to već toliko puta. Ti bi ovu cijenu i sve te poslove? Ne ide to baš tako. Da si pročitao opširan Gljadelkinov intervju na 29. stranici tiskanog izdanja Lidera u broju 450 drugačije bi gledao na cijelu situaciju. Ima dana, shvatit ćeš.
A što se Jureta tiče, on je pokazao da je dobar inženjer i nikakav manager. Napravio je što je napravio. Ali i mnogi drugi su u svojim firmama napravili isto i prezadužili se prenaivno. Sad je maknut i u IGH-u više nasreću ne odlučuje o ničemu. On više nije sinonim za IGH. I dobro da je tako.
Niti je što bilo 10. srpnja, kao niti 19. srpnja. Ovi su stvarno neozbiljni. A nigdje niti ikakvih obavijesti koje bi to objasnile.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/wd41eNZA633j1PVDdN3WaA==.pdf
Niti je što bilo 10. srpnja, kao niti 19. srpnja. Ovi su stvarno neozbiljni. A nigdje niti ikakvih obavijesti koje bi to objasnile.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/wd41eNZA633j1PVDdN3WaA==.pdf
pa piše ti da su moguće izmjene…nego, kakve rezultate očekuješ ovdje? hoće li opet u minus ili će nakon dužeg vremena uspjeti nešto i zaraditi pa da budu u plusu?