Pelješki most je definitivno ispao najbolja varijanta povezivanja dubrovačkog primorja s ostatkom Hrvatske i na nama je sada da ubrzano krenemo u pripremu kompletne feasibility studije za taj projekt i da ga ponudimo Europskoj komisiji te ispregovaramo moguće sufinanciranje iz EU fondova, izjavio je Grčić nakon predaje aplikacijskih paketa u Hrvatskim vodama.
http://liderpress.hr/biznis-i-politika/hrvatska/sada-treba-razraditi-gradnju-peljeskog-mosta-i-financiranje-iz-eu-fondova/
Proces izvedbe je počeo
članka je vidljivo da će biti problem za domaće izvođače radova, ali projekt izgleda kao neupitan IGH-ov bilo jedan ili drugi.
Hrvatske ceste naručile su[emo_smijesak] od Instituta IGH dva izmijenjena projekta i obje su verzije jeftinije od prvog i nikad realiziranog projekta čija je procijenjena vrijednost bila 250 milijuna eura. Obje verzije (IGH-ove, ne neke druge) će se naći na stolu Europske komisije pri njezinu ocjenjivanju hoće li sudjelovati u sufinanciranju projekta, pa bi se nakon njezine odluke moglo znati koja će (IGH-ova) verzija ići u realizaciju(jedna od njih svakako, očito). Glavni idejni projekt, kao i svi administrativni postupci, mogao bi biti gotov za šest mjeseci.
Izgleda da je za IGH ovo riješena stvar. Sve upućuje na to[emo_smijesak]
Šef IGH Jure Radić, najpoznatiji hrvatski mostograditelj nada se da će svoju karijeru okončati na Pelješkom mostu. Otkriva da bi gradnja mosta trebala trajati tri godine te kako će hrvatske tvrtke same na natječaju teško dobiti taj veliki posao
Predstudija koja zaključuje kako je izgradnja famoznog Pelješkog mosta najbolje rješenje za povezivanje juga Hrvatske s ostatkom zemlje iz ladica je ponovno izvukla Radićeve projekte za taj most. Za Dnevnik 3 HTV-a kaže kako postoji oko 30 mogućih projekata, prema jednom je već započela gradnja za vrijeme HDZ ove vlasti dok su još dva projekta realna. Prema jednom cijena mosta je 195 milijuna eura, prema drugom 205. Most će imati dvije trake, no Radić će inzistirati da se ostavi mogućnost da se trake jednom prošire na zaustavne
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&ved=0CDwQFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.tportal.hr%2Fvijesti%2Fhrvatska%2F310644%2FJure-Radic-zeli-karijeru-skoncati-na-Peljeskom-mostu.html&ei=VsTdUpn0N-mByQOwuYHgBA&usg=AFQjCNEQVUzBj1Ei1dlq6_l38Fu8VgL_EQ&bvm=bv.59568121,d.bGQ&cad=rja
Podsjetimo, upravo je Radićev IGH izradio projekt novog Masleničkog mosta, koji je trebao biti upotrebljiv i pri najvećem nevremenu, ali je još manje funkcionalan od starog. Zbog lošeg izbora lokacije bura mu je glavni neprijatelj pa se most zatvara pri svakom jačem udaru vjetra. Ostaje za nadati se da istu sudbinu neće doživjeti i Pelješki most.
Pričao sam već o tome nedavno, ali je branitelj rekao da to nije istina.
Kako god, za ovu dionicu dolaze neka bolja vremena. Na lijevoj strani već duuugo nije bilo ovakvih naloga.
Podsjetimo, upravo je Radićev IGH izradio projekt novog Masleničkog mosta, koji je trebao biti upotrebljiv i pri najvećem nevremenu, ali je još manje funkcionalan od starog. Zbog lošeg izbora lokacije bura mu je glavni neprijatelj pa se most zatvara pri svakom jačem udaru vjetra. Ostaje za nadati se da istu sudbinu neće doživjeti i Pelješki most.
Zašto ste zabrinuti, nemate dionice IGH, ili ste malo jalni……………
Pričao sam već o tome nedavno, ali je branitelj rekao da to nije istina.
Most će imati dvije trake, no Radić će inzistirati da se ostavi mogućnost da se trake jednom prošire na zaustavne.
http://www.seebiz.eu/radic-hrvatske-tvrtke-tesko-ce-dobiti-posao-na-peljeskom-mostu/ar-80393/
gledano ovak realno …( zaboravimo CG i i slične projekte ) i s obzirom da gradnja mosta ovisi sada jako od lobiranja politike u EU i izvlaćenja novaca od njih za sufinanciranje gradnje , mislim da ukoliko uspijemo uvjeriti ove vani da nam je ovo nužnost i dobije se zeleno svijetlo , velika je šansa da IGH ovdje ima važnu rolu ..
Vidimo da Jure veli i sam ( ovaj put nije bahat i prepotentan ) da su hrv.firme u problemima …ja bi čitao između redova , “može IGH” ali i moraju firme izvana , što je logično jer budu gurali ovi pokvareni EUovci i svoje pulene .
Stoga je sad na politici + građevinarima ( IGH, VIADUKT ,HIDRA i ko got već ) da izlobiraju mjesto za sebe u ovom projektu ..i prvenstveno da se cijeli projekt konačno progura. Ako dođe do toga ..ne sumnjam da će ovi nivoi dionica biti nešto što će se spominjati onak ..di mi je bila pamet i nisam kupil bar 1000-2000 komada ispod 200???….
neki na sreću jesu :-))) ….
dali netko ima možda ,
godišnje financijsko izvješće za 2005 god., ali ono potpuno
sa osvrtom revizora.
bio bi zahvalan
olega sva izviješć su vam na stranici igh
gledano ovak realno …( zaboravimo CG i i slične projekte ) i s obzirom da gradnja mosta ovisi sada jako od lobiranja politike u EU i izvlaćenja novaca od njih za sufinanciranje gradnje , mislim da ukoliko uspijemo uvjeriti ove vani da nam je ovo nužnost i dobije se zeleno svijetlo , velika je šansa da IGH ovdje ima važnu rolu ..
Vidimo da Jure veli i sam ( ovaj put nije bahat i prepotentan ) da su hrv.firme u problemima …ja bi čitao između redova , "može IGH" ali i moraju firme izvana , što je logično jer budu gurali ovi pokvareni EUovci i svoje pulene .
Stoga je sad na politici + građevinarima ( IGH, VIADUKT ,HIDRA i ko got već ) da izlobiraju mjesto za sebe u ovom projektu ..i prvenstveno da se cijeli projekt konačno progura. Ako dođe do toga ..ne sumnjam da će ovi nivoi dionica biti nešto što će se spominjati onak ..di mi je bila pamet i nisam kupil bar 1000-2000 komada ispod 200???….
neki na sreću jesu :-))) ….
kak te nije sram tak drukat
gledano ovak realno …( zaboravimo CG i i slične projekte ) i s obzirom da gradnja mosta ovisi sada jako od lobiranja politike u EU i izvlaćenja novaca od njih za sufinanciranje gradnje , mislim da ukoliko uspijemo uvjeriti ove vani da nam je ovo nužnost i dobije se zeleno svijetlo , velika je šansa da IGH ovdje ima važnu rolu ..
Vidimo da Jure veli i sam ( ovaj put nije bahat i prepotentan ) da su hrv.firme u problemima …ja bi čitao između redova , "može IGH" ali i moraju firme izvana , što je logično jer budu gurali ovi pokvareni EUovci i svoje pulene .
Stoga je sad na politici + građevinarima ( IGH, VIADUKT ,HIDRA i ko got već ) da izlobiraju mjesto za sebe u ovom projektu ..i prvenstveno da se cijeli projekt konačno progura. Ako dođe do toga ..ne sumnjam da će ovi nivoi dionica biti nešto što će se spominjati onak ..di mi je bila pamet i nisam kupil bar 1000-2000 komada ispod 200???….
neki na sreću jesu :-))) ….
kak te nije sram tak drukat
[/quote]
zakaj sram …zakaj druk ..kaj nije vas sve sram drukat u negativu ..pokapate firme …pokapate ljude … naslađujete se lošim vijestima..prodajete crnjake uzduž i popreko ..kak bi rekli ameri …ajm sik of ju ol ..