Najgore je prošlo. Svakako se očekuju bolji dani za ovu firmu, što god tko rekao.
@ sharky
Nisam baš siguran koliko je radnih mjesta uništeno i izgubljeno time što je IGH sa svojim vjerovnicima postigao nagodbu oko načina, vremena i količine vračanja duga. Vjerojatno ništa ili vrlo, zanemarivo malo.
Svima je jasno (ili barem samo onima kojima su stvari općenito malo jasnije) da tvrtka ovakvog profila, infrastukture i djelatnosti u Hrvatskoj MORA POSTOJATI. Da ne bismo slučajno i takvu vrstu poslovne aktivnosti koju nudi IGH uvozili.
@exposure
Što ti misliš koliko se može otvoriti radnih mjesta za 2 milijarde, koliko je IGH dužan?
Direktno je ništeno je barem 1000 radnih mjesta, desetine malih tvrtki koje nikad nisu i neće dobiti novac za poslove koje su napravile za IGH. Tih 700, ako su stručni kao što pretpostavljamo nastavilo bi raditi za sposobniju Upravu. Uprava i vlasnik su ti koji se mijenjaju nakon stečaja. Pogledaj Pevec. Najveći vjerovnik je ZABA koja je 2012. vratila novac matici i sad novac ljudi koji su marljivo radili i štedili baca u ovakve bunare. Znaš tko će ga vratiti? Ti. Štedni ulozi do 100.000 eura su osigurani. Kad banka propadne štednju vraća država i opet smo na početku. Saniramo bankarski sektor.
HA,HA ,opet ti lažeš i izmišljaš,a rekao si da više nebuš-da ti ponovim istinu-tebi treba istina-ipak si uzimao ovu dionicu po 12 000-14 000 kuna,pa prodao po ovoj mizeriji
ZABA je uglavnom svuda u SUDUŽNIŠTVU sa igh,svi novci su u projektima,nikaj nije nestalo i dobiće svoj dio kad se dio te ogromne imovine u projektima,nekretninama proda-za igh bu još ostalo masno u zemljištima i dijelu samostalnih projekata-sve informacije su na igh stranici,zse.
IGH je firma stara 60 godina-JEDAN OD PET NAJJAČIH INSTITUTA U EU,a ne prčija-zadnjih deset godina ima samo dobit iz REDOVNOG-OPERATIVNOG poslovanja-igh-zse,iako je platila samo u zadnjih pet godina cca 300 miliona kuna na kamate istim tim bankama tj uglavnom zabi-sa kojima se dogovorio za psn-bitno da tih i takvih kamata više nebu preuzimanjem sudužništva u nekretninskim projektima
Dečki samo vi branite cijenu. Koliko morate dobiti po nosu, pa da priznate. Zavaravate se da niste izgubili jer niste prodali. Uživajte i dalje u toj zabludi. Propali su i veći od IGH – što je tu čudno? I nitko nije rekao da Hrvatskoj takva kompanija ne treba. Treba! Pričekajte podijelu dionica, dokapitalizaciju pa ćete vidjeti čija je to kompanija. Branitelj veli da je Rus glavni. Tko je? Ajde se dogovorite. Čija je Zagrebačka banka? Koliki su vaši udjeli, koliko vrijede? Niste odgovorili ni na jedno pitanje. Jer da jeste davno biste ovo prodali. Sad vam ostaje patnja, agonija i ljutnja na one koji ne iznose činjenice. Pa činjenica je da je IGH dužan gotovo 2 milijarde kuna. Što vi mislite kako će to vratiti. Da se svi otoci povežu Radićevim mostovima bili bi i dalje u dugovima.
PSN prošla, Peljeski prošao, a cijena ide dole!
Kome to nije dovoljno trebao bi se zapitati za svoj stav i mišljenje.
Tko tu vidi nadu nije dobro.
Ne bi ništa rekao da IGH radi negdje vani, da je ona laž sa Dohom bila istinita, da se nešto radi u Rusiji, ali apsolutno ništa novog.
ZLZ je u usporedbi sa plaćama i troškovima jedna velika nula.
Bez posla izvan granica RH i nove uprave tu NECE SIGURNO biti dobro.
A vi i dalje Pjevajte borbene.
Lp
PSN prošla, Peljeski prošao, a cijena ide dole!
Kome to nije dovoljno trebao bi se zapitati za svoj stav i mišljenje.
Tko tu vidi nadu nije dobro.
Ne bi ništa rekao da IGH radi negdje vani, da je ona laž sa Dohom bila istinita, da se nešto radi u Rusiji, ali apsolutno ništa novog.
ZLZ je u usporedbi sa plaćama i troškovima jedna velika nula.
Bez posla izvan granica RH i nove uprave tu NECE SIGURNO biti dobro.
A vi i dalje Pjevajte borbene.
Lp
HA,HA-otkud onda igh prihod od 227 miliona kuna za prvih 9 mjeseci,a ZLZ nije još naplaćena-godišnji trošak za plaće je 120 miliona kuna-KAJ TI NIJE JASNO-igh ne kupuje beton i željezo-prodaje znanje-inače 25 % prihoda imaju od laboratorijskih ispitivanja i certificiranja-u najmodernijem labosu u ovom dijelu europe vrijednom preko 100 miliona kuna[emo_smijesak]
Dečki samo vi branite cijenu. Koliko morate dobiti po nosu, pa da priznate. Zavaravate se da niste izgubili jer niste prodali. Uživajte i dalje u toj zabludi. Propali su i veći od IGH – što je tu čudno? I nitko nije rekao da Hrvatskoj takva kompanija ne treba. Treba! Pričekajte podijelu dionica, dokapitalizaciju pa ćete vidjeti čija je to kompanija. Branitelj veli da je Rus glavni. Tko je? Ajde se dogovorite. Čija je Zagrebačka banka? Koliki su vaši udjeli, koliko vrijede? Niste odgovorili ni na jedno pitanje. Jer da jeste davno biste ovo prodali. Sad vam ostaje patnja, agonija i ljutnja na one koji ne iznose činjenice. Pa činjenica je da je IGH dužan gotovo 2 milijarde kuna. Što vi mislite kako će to vratiti. Da se svi otoci povežu Radićevim mostovima bili bi i dalje u dugovima.
Olako se razmečeš dugom od 2 milijarde kuna, a nije ti jasna stvarna struktura tih “2 milijarde” kao da nisi ništa pročitao sve ovo vrijeme, a toliko pratiš.
Na stolu su dva pripremljena projekta-IGH[emo_smijesak][emo_smijesak]
Iz članka je vidljivo da će biti problem za domaće izvođače radova, ali projekt izgleda kao neupitan IGH-ov bilo jedan ili drugi.
Hrvatske ceste naručile su od Instituta IGH dva izmijenjena projekta i obje su verzije jeftinije od prvog i nikad realiziranog projekta čija je procijenjena vrijednost bila 250 milijuna eura. Obje verzije (IGH-ove, ne neke druge) će se naći na stolu Europske komisije pri njezinu ocjenjivanju hoće li sudjelovati u sufinanciranju projekta, pa bi se nakon njezine odluke moglo znati koja će (IGH-ova) verzija ići u realizaciju(jedna od njih svakako, očito). Glavni idejni projekt, kao i svi administrativni postupci, mogao bi biti gotov za šest mjeseci.
Izgleda da je za IGH ovo riješena stvar. Sve upućuje na to.
A Dalekovod, Hidroelektra, Viadukt, Konstruktor … e to je izgleda neka druga priča.
Na stolu su dva projekta IGH [emo_smijeh]
Hrvatske ceste naručile su od Instituta IGH dva izmijenjena projekta i obje su verzije jeftinije od prvog i nikad realiziranog projekta.
Znači Hrvatske ceste su platile 3 projekta – svaka čast, a gradit će se po četvrtom. Toga ima jedinu u Hrvatskoj. I uz to su još uspjeli natući 2 milijarde duga. [emo_smijeh]
Sve prema našem projektu[emo_smijesak]
Viadukt potpisao 390 milijuna kuna vrijedan ugovor o izvođenju radova na ZLZ-u