Evo ja sam danas konačno mogao dokupiti preko Abacusa koji su proradili. Uzeo par komada na 13200 [smiley11]
Svaka čast na ulasku. Poklopilo te baš ovo čišćenje od 800kom.[smiley11]
Nego , kao što sam govorio jučer za današnje blok transakcije, pa ću tako i nadati se za sutra.
Jer ako i sutra bude još jedna blok transakcija, onda smo ljudi moji puni ko šipak.
U tom slučaju će ovaj porast danas biti šepavi mrav, naprema onome što se sprema.[smiley1]
Ovakvih prometa i ulaska u ovom opsegu nije bilo od 5mj. , a i tada nije bilo ovako veliko ulaženje.
Ova dionica se stvarno razvija.
A i zaslužili smo.
moj nalog je CL proveo za cca 30 sec danas ali došao sam kasno doma pa sam dokupio tek na 12.995[smiley2] tako da možete biti sretniji[smiley1] preko PBZInvestora je gotovo uzaludan posao i otpilio sam ih do daljnjega
Nije mi baš jasno kako si dokupio po 12.995 kad se danas cijena kretala od 13.030 do 13.880. [smiley9]
I ja sam prebacio sav novac iz Investora u Abacus radi petka i ponedjeljka, kad je bilo nemoguće išta napraviti. Osim toga jako me smeta što ne možeš zadati nalog prije 10:00. [smiley3]
zvone101:
moj nalog je CL proveo za cca 30 sec danas ali došao sam kasno doma pa sam dokupio tek na 12.995[smiley2] tako da možete biti sretniji[smiley1] preko PBZInvestora je gotovo uzaludan posao i otpilio sam ih do daljnjega
Nije mi baš jasno kako si dokupio po 12.995 kad se danas cijena kretala od 13.030 do 13.880. [smiley9]
I ja sam prebacio sav novac iz Investora u Abacus radi petka i ponedjeljka, kad je bilo nemoguće išta napraviti. Osim toga jako me smeta što ne možeš zadati nalog prije 10:00. [smiley3]
greška u brzini – ispravio sam pogledajte gore pravu cijenu – kada sam pročitao šta sam napisao, brzo sam … !
a ima i logike kada govorim kolegi da može biti sretniji jer je kupio povoljnije…
…a investor je još bebica i ima porođajne muke…[smiley2]
Da hoće biti još jedan krug istresanja i to bi bilo to što se mene tiče.Inače uspješno dokupio jučer na 13200 kad sam vidio lijepo se iznenadio.Najbolje postaviš nalog nisko odeš na posao ,čuješ da je skočila pristojno
vratiš se kući i vidiš ti dokupio cijena skočila,Krasno.NEšto se ovdje valja no to svi predosjećaju.Nadam se da neće biti IPKK ili LRH scenarij.Vidjet ćemo!
Institut građevinarstva nastavlja svoj rast
Institut građevinarstva Hrvatske drugi dan zaredom bilježi promet od preko 20 milijuna kuna, a rast od 5 posto obtradovao je mnoge dioničare ove kompanije. Od početka godine cijena ove dionice povećala se 3,5 puta. IGH predvodi građevinski sektor koji plaća cijenu velike euforije pa su gotovo svi zabilježili lagani pad i stabiliziranje cijene što su mnogi analitičari pozdravili jer smatraju da treba doći do lagane korekcije. IGH je zamijenio mjesto s Ingrom koja je posljednjih dana bilježila veliki rast i promet. Ove dionice dokazuju da je građevinski sektor najlikvidniji na hrvatskom tržištu kapitala, a u stopu da prati brodarski sektor koji je također doživio manju korekciju.
Institut građevinarstva nastavlja svoj rast
Institut građevinarstva Hrvatske drugi dan zaredom bilježi promet od preko 20 milijuna kuna, a rast od 5 posto obtradovao je mnoge dioničare ove kompanije. Od početka godine cijena ove dionice povećala se 3,5 puta. IGH predvodi građevinski sektor koji plaća cijenu velike euforije pa su gotovo svi zabilježili lagani pad i stabiliziranje cijene što su mnogi analitičari pozdravili jer smatraju da treba doći do lagane korekcije. IGH je zamijenio mjesto s Ingrom koja je posljednjih dana bilježila veliki rast i promet. Ove dionice dokazuju da je građevinski sektor najlikvidniji na hrvatskom tržištu kapitala, a u stopu da prati brodarski sektor koji je također doživio manju korekciju.
Kako 3,5 x od početka godine???
Ako gledamo godinu dana unazad onda je 2,5x, jer je cijena tada bila 4k kuna ili +250,51 %.
Uostalom , kakav je to rast spram ostalih građevinara, kad smo jučer tek dotaknuli ATH.
Možda je kolega novinar kad je pisao članak mislio unaprijed, za negdje par mjeseci[smiley1]
Malo proširena novih vijesti.
Vaš link
“Ingra i Trigranit zahtijevaju, kako doznajemo, da grad izgradi sve pristupne prometnice do održavanja rukometnog prvenstva, ali i jarunski most i tramvajsku prugu do Laništa.” http://www.vecernji.hr
[color=blue]Institut građevinarstva nastavlja svoj rast[/color]
Institut građevinarstva Hrvatske drugi dan zaredom bilježi promet od preko 20 milijuna kuna, a rast od 5 posto obtradovao je mnoge dioničare ove kompanije. Od početka godine cijena ove dionice povećala se 3,5 puta. IGH predvodi građevinski sektor koji plaća cijenu velike euforije pa su gotovo svi zabilježili lagani pad i stabiliziranje cijene što su mnogi analitičari pozdravili jer smatraju da treba doći do lagane korekcije. IGH je zamijenio mjesto s Ingrom koja je posljednjih dana bilježila veliki rast i promet. Ove dionice dokazuju da je građevinski sektor najlikvidniji na hrvatskom tržištu kapitala, a u stopu da prati brodarski sektor koji je također doživio manju korekciju.
izvor: poslovni.hr
Evo već milja prometa, nakon 10 minuta trgovanja.[smiley11]
Prodaja se troši ko luda. K/P 1077/575
A i fondovi nam pomažu u tome kupeći s prodaje.
[color=blue]Gradnja pruge [/color]
Gradnja autocesta, mostova, željeznica bili su dobar poticaj tvrtkama da većinu poslova odrađuju na domaćem tržištu zanemarivši izlazak na strana tržišta. Jedna od posljednjih velikih infrastrukturnih investicija u Hrvatskoj, gradnja nizinske pruge Zagreb – Rijeka, za koju je posao izrade tehničke dokumentacije dobio IGH, nakon dovršetka za nekoliko godina označit će kraj velikog investicijskog ciklusa. Kako i sami građevinari govore, nakon toga ostat će radovi na održavanju, sanaciji, rekonstrukciji postojeće i manja ulaganja u lokalnu infrastrukturu. Postavlja se pitanje što će tada raditi naše građevinske kompanije? Ceste su izgrađene, mostovi, željeznice također, javno-privatno partnerstvo ostavit će još prostora za gradnju škola, bolnica, sportskih dvorana, turističkih objekata, no ni to ne može dugo trajati. Uz nekoliko iznimki većina građevinskih kompanija ne posluje uopće na stranim tržištima ili ako i da, uglavnom nije riječ o velikim poslovima. Iznimka je, na prvom mjestu, Dalekovod na koji otpada 34,1 posto izvoza građevinaca. Sa 19-postotnim udjelom sudjeluje Tehnika, 13 posto otpada na M-Profil iz Zaboka, 11,4 posto na Cesta-Varaždin, a ostali sudjeluju u izvozu s ispod 1 posto ili ne izvoze uopće. Oni koji izvoze planiraju taj izvoz povećavati, no takvih nema puno.
Činjenica je da će kroz nekoliko godina ostati samo potreba za manjim privatnim investicijama, i građevinske kompanije morat će tražiti nove prilike. Samo u Ukrajini i Poljskoj postoji potreba za gradnjom oko 900 kilometara autocesta i treba vidjeti hoće li to biti prilika i za naše građevinare,” tvrdi Hrvoje Dolenec analitičar RBA. “Dogodit će se to da će kompanije morati tražiti poslove u zemljama koje pokreću nove projekte”, dodaje. Neke od njih su u bližem susjedstvu, poput Crne Gore, Albanije, te nešto udaljenije Ukrajina ili Kazahstan, a sve planiraju izdvojiti golema sredstva za razvoj i izgradnju infrastrukture. To su ujedno i tržišta na kojima naše tvrtke mogu imati šanse. U posljednje vrijeme sve se više govori o građevinskom klasteru, ali nekih konkretnih pomaka i rezultata još nema. “Jasno je da veće tvrtke imaju veće šanse za uspjeh na stranom tržištu što znači da će se morati jače povezivati da bi mogli konkurirati u inozemstvu”, smatra Dolenec.