IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


HA,HA,HA-na ovom furumu se može zbilja dobro nasmijati-čovjek sam sebe posta,mantra bez ijedne službene činjenice-i sam sebe hvali,poslije drugog dnevnika pojavljuje se kiki riki2 ili koji je poredu-to nemreš saznati,a cilj svima njima jasan-nagovor ljudi na prodaju po trenutnoj mizeriji-ja bum vam prodal kad pređemo 4000 kuna,tak da UZALUD VAM TRUD SVIRAČI[emo_smijesak]

PS-Izgleda da je i spaladium riješen-pa se grizite-očekujem još žući[emo_smijesak]
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=5&cad=rja&ved=0CEkQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.dalmacijanews.com%2FHrvatska%2FView%2Ftabid%2F77%2FID%2F131932%2FSpaladium-arena-nece-vise-zatvarati-vrata.aspx&ei=BDR7UqK0C6qt4ATKm4GoCA&usg=AFQjCNG6DDXlWkJ0Ol4JbrjWmaiO8q61Gg%5Bemo_smijesak%5D

Ne bi bilo loše da se ove spammere ograniči sa tipa 2
Posta dnevno.

Jer kaj je previse je previse

pobrisali su crnog ivu, crnog ivu1, pobrisali su mnoge nickove, pobrisali su pobjedu, ALI NE MOGU POBRISATI MENE..a zašto? jer sam u pravu bio i tada i sada... živjela demokracija i PD

http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.dnevno.hr%2Fnovac%2F103321-doznajemo-bogati-katarani-salju-delegaciju-u-hrvatsku-poduzetnici-u-strahu-od-novog-sramocenja-vlade.html&ei=tHN7UpyJCIPv4gT204GgAw&usg=AFQjCNHB0WTNaB1lo7gDoldmk4UhcRdBIA


http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.dnevno.hr%2Fnovac%2F103321-doznajemo-bogati-katarani-salju-delegaciju-u-hrvatsku-poduzetnici-u-strahu-od-novog-sramocenja-vlade.html&ei=tHN7UpyJCIPv4gT204GgAw&usg=AFQjCNHB0WTNaB1lo7gDoldmk4UhcRdBIA

Kaj ce IGH ponovo raditi dvoranu u Dohi?[emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh][emo_zloban][emo_zloban]

pobrisali su crnog ivu, crnog ivu1, pobrisali su mnoge nickove, pobrisali su pobjedu, ALI NE MOGU POBRISATI MENE..a zašto? jer sam u pravu bio i tada i sada... živjela demokracija i PD

Prvo da ovu koju trenutno rade završe. Jer nemaju dovoljno ljudi da rade obje odjednom [emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh]

Kreće se nešto … ne dolaze oni bezveze ovamo.
“Osim što Katarani misle raditi i investirati u LNG terminal i LNG brodove, imaju oni i dva svjetska prvenstva u idućih deset godina, rukometno i nogometno. Katar je trenutačno najveće gradilište na svijetu – kaže Bakalović”.

[b]http://david-udruga.hr/[/b] [b][/b] [b]Hrvatska - tamo gdje je more bistrije od naroda[/b]

Kupim,pomalo, polako, prosjek 170kn.Pitajte me za par godina jel mi se isplatilo


Kreće se nešto … ne dolaze oni bezveze ovamo.
"Osim što Katarani misle raditi i investirati u LNG terminal i LNG brodove, imaju oni i dva svjetska prvenstva u idućih deset godina, rukometno i nogometno. Katar je trenutačno najveće gradilište na svijetu – kaže Bakalović".

Otkrivamo brižno čuvane detalje kako su nas Josipović i hrvatska delegacija osramotili u Kataru
Katarskim poduzetnicima članovi hrvatske delegacije nudili su hrvatsku obalu i prekrasne pješčane plaže, potpuno nesvjesni toga da vjera ondašnjim ženama ne dopušta kupanje na takvim mjestima, a javno izlaganje u kupaćem kostimu zabranjeno je i muškarcima.

Tako je završilo zadnji puta!!!

I onda najedamput bum, IGH gradi dvoranu u Dohi.
A kada ono, to je bila samo jedna plaćena informacija kako bi se zaustavio pad.

STOGA OČEKUJTE I SADA ISTO.
LAŽNA VIJEST O POSLA KOJEG ĆE IGH NAVODNO RADITI

A SVE SAMO DA SE ZAUSTAVI PAD OVE PONZI SHEME

pobrisali su crnog ivu, crnog ivu1, pobrisali su mnoge nickove, pobrisali su pobjedu, ALI NE MOGU POBRISATI MENE..a zašto? jer sam u pravu bio i tada i sada... živjela demokracija i PD

HA,HA-kiki riki je pisal mjesecima da se ZLZ nebu gradila,igh je završio projekt i gradnja je počela,pisal je da se nebu gradil pelješki most-a prema svim pokazateljima bude-uostalo most se počeo graditi,geodetska istraživanja su gotova,temelji sa kopnene strane gotovi,ankeri u podmorju započeti-tko bu to sve rušil pa radil ispočetka-nebuloze-21.11.2013. buju i francuzi konačno sastavili tu svoju umotvorinu-iako opet Hrvatska ima zadnju riječ-inače bumo iselili EU komisiju iz naše zgrade u kojoj stoluju -Ban centar[emo_smijesak]

ps-kaj dela ured u Kataru bumo vidjeli-tam smo već par godina,a Katarani nemaju nikakav građevinski institut

@ kiki-riki
Kad će tih 50 kuna? Evo čak nudim i duplo više na bidu za 100 komada i nikako.
Jesi li ti siguran da će to proći sukladno tvojem znanju i ulagačkim vještinama? Ili nisi siguran?

[b]http://david-udruga.hr/[/b] [b][/b] [b]Hrvatska - tamo gdje je more bistrije od naroda[/b]

HŽ Infrastruktura: Natječaj za uslugu nadzora radova na pruzi Dugo Selo – Križevci
Domaće kompanije 30.10.2013. 19:29 Poslovni.hr/Hina 10HŽ Infrastruktura objavila je poziv za nadmetanje za uslugu nadzora na rekonstrukciji postojećeg i izgradnji drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Dugo Selo – Križevci.

Photo: Dusko Marusic/PIXSELL
HŽ Infrastruktura objavila je poziv za nadmetanje za uslugu nadzora na rekonstrukciji postojećeg i izgradnji drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Dugo Selo – Križevci.

Dionica je dio riječkog prometnog pravca (Rijeka-Zagreb-Koprivnica-državna granica) koji je sastavnica Mediteranskog koridora jedinstvene transeuropske prometne mreže TEN-T.

Iz HŽ Infrastrukture napominju da je to drugo u nizu nadmetanja koja se objavljuju za navedeni projekt. Prvo nadmetanje za izbor izvođača radova objavljeno je 15. listopada ove godine.

Cijeli je projekt jedan od najvećih u gradnji i rekonstrukciji željezničke infrastrukture, a planira se sufinancirati iz Europskog fonda za regionalni razvoj u visini od 85 posto. Procijenjena vrijednost radova iznosi 1,25 milijardi kuna, a vrijednost usluge nadzora, za koje je objavljeno nadmetanje, iznosi 31,25 milijuna kuna.

Izgradnja dionice planira se od kolovoza 2014. do srpnja 2018. godine.

Rekonstrukcijom postojećeg i izgradnjom drugog kolosijeka na dionici Dugo Selo – Križevci osigurat će se maksimalna brzina prometovanja vlakova do 160 km/sat, povećat će se kapacitet i propusnost prometnog koridora, a u konačnici značajno će se skratiti vrijeme putovanja između Zagreba, Bjelovara, Koprivnice, Varaždina i Čakovca.

Iz HŽ Infrastrukture navode kako se u okviru ovog projekta između ostaloga planiraju brojni radovi i aktivnosti – izgradnja drugoga kolosijeka dužine 38,2 km i rekonstrukciju postojećeg dužine oko 9 km, potom rekonstrukcija tri kolodvora (Dugo Selo, Vrbovec i Križevci), izgradnja novog kolodvora Gradec, izgradnja pet novih mostova i rekonstrukcija postojećih sedam.

Predviđa se i ukidanje ukupno 17 željezničko-cestovnih prijelaza i dva pješačka prijelaza uz izgradnju 12 križanja izvan razine (11 nadvožnjaka i jedan podvožnjak) i šest pothodnika,

Modernizirat će se signalno-sigurnosni i telekomunikacijski uređaji, a predviđena je izgradnja oko 20 km zidova za zaštitu od buke te 25 km servisnih cesta
[emo_smijesak]


NOVI VELIKI PROJEKT I POSAO … ….
Jedan od autora studije je i magistar Stjepan Kralj iz IGH,

sorry, ali gdje ti ovdje vidiš “novi veliki projekt i posao za IGH!????? radi se o običnoj studiji gdje je Kralj samo jedan od koautora….


NOVI VELIKI PROJEKT I POSAO

7.11.2013 16:03:00 | Autor/Izvor: Tomislav Mamić/Jutarnji list/Presscut
Grad Zagreb i Hrvatske željeznice u sukobu su oko urbanističko-arhitektonske studije Integrirani grad. Sukob je, naravno, izbio zbog željezničke pruge koja je alfa i omega cijelog tog projekta.

Prema viziji autorskog tima Fabijanić – Koružnjak – Domić – Pološki – Braun – Knežević, ta studija predviđa spuštanje željezničke pruge u centru pod zemlju duž sedam kilometara, čime se, uvjereni su njeni kreatori, oslobađa prostor za nove javne sadržaje, trgove i parkove. Upravo se s takvim razmišljanjem slažu i u Gradu Zagrebu, što nije nimalo čudno jer je Grad naručitelj studije.

Gradski oci bi najradije da se pruga uistinu smjesti ispod zemlje jer bi se time ostvarilo povijesno ujedinjenje sjevernog i južnog dijela metropole. Međutim, u Hrvatskim željeznicama, koje upravljaju tom infrastrukturom, imaju nešto drugačije planove. Ta bi državna tvrtka, koja je već nekoliko godina u fazi restrukturiranja, prugu digla u zrak na razinu od pet-šest metara.

Da je došlo do očitog razilaženja kad je riječ o budućem smještaju željezničke pruge koja prolazi središtem Zagreba, otkrila je Vesna Kusin, zamjenica zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića. Kad pruga, ode ispod zemlje, dobit ćemo veliku zelenu površinu. A HŽ se ne slaže! Oni žele prugu dignuti u zrak!? kaže Vesna Kusin.

Uzdignuta pruga prostirala bi se na relaciji od Heinzelove do Zapadnog kolodvora. Na potezu od željezničkog nadvožnjaka od Heinzelove do Zapadnog kolodvora površina nadvožnjaka iznosila bi oko 180.000 m2, a oslobođenih površina oko 400.000 m2 vrlo visoke komercijalne i urbane vrijednosti.

Taj projekt stajao bi oko 300 milijuna eura, a prema nekim procjenama, mogao bi biti realiziran u pet godina. Jedan od autora studije je i magistar Stjepan Kralj iz IGH, koji smatra da bi željeznica iznad zemlje bila mnogo optimalnija i jeftinija od podzemne željeznice.

hahahaha opet snovi ovih gubitnika iz te gubitničke tvrtke.
ONI ne mogu shvatiti kako je doba kradezea i njihovog lopovluka gotovo.

nema više..

nađite posao vani ako ste sposobni, AKO NISTE U STEČAJ!!!!!

pobrisali su crnog ivu, crnog ivu1, pobrisali su mnoge nickove, pobrisali su pobjedu, ALI NE MOGU POBRISATI MENE..a zašto? jer sam u pravu bio i tada i sada... živjela demokracija i PD

New Report

Close