Evo branitelju. Udavio si me. Dole ti je nalog. Stavio sam samo taj dan jer se tocno moze vidjeti na ZSE-u da je tad kupljeno tih sitnih 13 komada jer je jedino taj nalog prosao. Na niti jednom drugom. Kupovao sam od 15.4 pa do kraja mjesece. Pogledajte raspon cijene pa će te znati. Ali može se vidjeti kad sam poceo kupovati. Ajde ti stavi igh sad.
Steta za ovakvu firmu.
Imala je potencijal. Ali samo imala.
Rasla je na visokoj korupciji i dogovorenim (namjestenim) natjecajima.
Sta mislite ciji su inzenheri potpisivali sve one napuhane situacije, a sad vidimo da je bilo i laznih.
IGH je na crnoj listi Evropske banke za razvoj jer su frizirali studije opravdanosti (na pr za autoceste izmisljali promet) tako da se vani mogu slikati, a i kod kuce isto tako. Zasto Francuzi rade studiju alternativa povezivanja juga Hrvatske sa maticom. Gdje je tu IGH, velika i renomirana tvrtka, sa svojedobno 1300ljudi.
IGH ce se u najboljem slucaju svesti na 200-300 ljudi, bez nekretninskih projekata i dobro umanjenom zaduzenosću.
Price o regionalnom lideru, pa i sire, su samo price. A mogli su biti, ali samo Mogli.
Koliko takva tvrtka moze vrijediti. Bas me briga, nemam dionice Igh i ne namjeravam ih imati, bar za sada.
Zasto onda pisem.
Eto pise mi se. Jos nismo dosli u fazu da partija, Milinović i Linić odlucuju tko će i kako pisati po forumima.
HA,HA,HA-kolega puno ste vi toga napisali,a opet ništa-znate možda HR firmu koja je ovo uspjela od ulaska Hrvatske u EU[emo_smijesak]
Jeli Vi uopće znate šta je to?
Najbolje da se još nisu prijavili ni za to.
Čitati s razumijevanjem …
Da je hrvatska građevina u velikim problemima poznato je već nekoliko godina, a brojke pokazuju da se situacija iz godine u godinu pogoršava. Međutim, kako navode iz Bisnodea, tvrtke za ponudu poslovnih i bonitetnih informacija, za hrvatsku građevinu ipak ima nade, ali će se zato morati orijentirati na nove poslovne niše. Stvari su nakon 2008. za hrvatsku građevinu krenule naopako, ali joj se, ma koliko zvuči kao floskula, formalnim ulaskom Hrvatske u EU otvaraju nove prilike.
U Bisnodeovoj “Analizi građevinarstva 2008. do 2012. godine” navodi se da se nakon intenzivnog ciklusa ulaganja u cestovne prometnice i predimenzioniranu stanogradnju, građevini pruža šansa za sudjelovanje u drugim oblicima aktivnosti: u poslovnoj infrastrukturi, energiji i energetskoj učinkovitosti, izgradnji zelene infrastrukture i željeznički promet. Važno je, kažu u Bisnodeu, da su u pitanju područja koja se u tranzicijskim državama, odnosno novim članica EU podupiru sredstvima regionalnih i strukturnih fondova. Pritom je značajan podatak da se u tekućoj i narednoj godini na razini EU očekuje rast građevinskog sektora po većoj stopi od rasta BDP-a.
Pritom je značajan podatak da se u tekućoj i narednoj godini na razini EU očekuje rast građevinskog sektora po većoj stopi od rasta BDP-a.
ako se u ovoj godini kad smo ušli u EU očekuje pad BDP-a od oko -1%, znači li to da će građevinari pasti manje ili više od BDP-a? [emo_smijeh]
Vrlo dobar i informativan članak.
čuo sam jedan dan od frenda iz srbije da kinezi i tamo žele ulagati u građevinu –ceste …upravo je nevjerojatno koliko su ovi naši političari tupi i nesposobni …umjesto da dogovore taj -beni most ..uzmu novce iz fondova i grade ..non stop trkeljaju iz šupljeg u prazno .. a u članku o građevini sve stoji kaj pišem već dve godine ..pa ljudi u TEHNICI, IGH, INGRI , DALEKOVODU vide kaj se dešava kroz razgovore s bankama..normalno da ovi guraju svoje vanjske firme ..cilj im je totalno
zabit zadnji čaval u našu građevinu ..kome je profit i kapital izvana ikad bil prijatelj ? … on gleda samo sebe …i nije važno jel neko dobival poslove uz politiku jer to tak ide i vani , svugdje u svijetu ..važno je da država pokrene građevinu …i opet se vraćam na onaj dio…nevjerojatno nesposobna ekipa vodi ovu zemlju ..
.normalno da ovi guraju svoje vanjske firme ..cilj im je totalno
zabit zadnji čaval u našu građevinu ..
točno, isto je bilo u sloveniji i ostalim malim zemljama kad su ušle u EU, njihova građevina je bila uništena, a tada čak nije bilo niti krize kakva je sada
teška su vremena za građevinare, a bit će još i teža
Građevinarstvo je u padu već punih pet godina i dr. Žarnić vjeruje da je dirnulo dno. Sada je u pripremi dosta
novih poslova, poput gradnje nove brze
ceste Novo Mesto – Metlika, uređenja
donje Drave, gradnje velikoga logistič
–
kog centra na granici s Hrvatskom, ali
i nove strategije stambene izgradnje
za najam i sl. Znatno se više koriste i
kohezijski fondovi Europske Unije, a
računa se i na novi ciklus od 2014. do
2020. Jedna je od važnijih novina opo
–
rezivanje “špekulativnog” prometa ne
–
kretnina i pokušaj njihova centralizira
–
nog vrednovanja. Računa se da bi im to
moglo smanjiti ukupnu vrijednost jer bi
to radili posebni javni procjenitelji.
U početku je krize bilo oko 90.000 zapo
–
slenih, a sada se čak uočava i da nema
dovoljno radnika. Od negdašnjih dva
–
deset najvećih slovenskih poduzeća
radi ih tek 7, a među prvih deset polovi
–
ca ih je profitabilnih. Vlada čak pokuša
–
va na neki način spasiti
Primorje
iz Ajdovščine
koje je u stečaju, poseb
–
no stoga što bi htjela
zadržati stručne kadro
–
ve i njihovo znanje, ali i
vrijednu opremu. Inače
posebna je zanimljivost
da se broj tvrtki unatoč
krizi nije mijenjao. Pri
–
mjerice oko 15 % ih se na
godinu zatvara, ali ih se
isto toliko novih otva
–
ra, pa im je broj stalan i
kreće se između 6800 i
6900. Doduše uočljiv je
trend sve manjih tvrtki
sa što manje zaposlenih
koje su i manje učinkovi
–
te. U odnosu na početak
krize, manje je približno
40.000 zaposlenih
O cemu vi pricate, pa ulaskom RH u EU izgleda da samo građevinari imaju vanjsku konkurenciju, da ce samo oni biti uništeni.Što je sa Konzumom. Atlanskom, Krašom,Badelom itd itd…..po vama cijela Hrvatsks ode u pm.Dajte ljudi malo optimizma, ovako možete pisati nebuloze o svakoj dionici, navedite mi jednu koja nema vanka jaču konkurenciju, pa i krompir je jeftiniji kod susjeda.