Ovo nekaj ne valja. Pojavila se negdje na nekoj cijeni gomila naloga na kupnju. cca 12500 kom. Nitko nema pojma na kojoj cijeni. Onda se u isto vrijeme pojacala prodaja. Usprkos ogromnoj disproporciji K/P koja bi trebala potaknuti rast dogadja se pad???? Nis mi nije vise jasno. [smiley6][smiley6]
stvarno čudno a meni još i jadno jer sam veći dio slobodnih navaca prebacio na PBZInvestor i cijeli dan ne mogu kupiti naš dobri stari IGH (jer se ne može zadati nalog) koji je po meni uvijek dobra ivvesticija.
Ovo nekaj ne valja. Pojavila se negdje na nekoj cijeni gomila naloga na kupnju. cca 12500 kom. Nitko nema pojma na kojoj cijeni. Onda se u isto vrijeme pojacala prodaja. Usprkos ogromnoj disproporciji K/P koja bi trebala potaknuti rast dogadja se pad???? Nis mi nije vise jasno. [smiley6][smiley6]
Napisao sam ti da je netko stavio nalog na kupnju po 3 kune.[smiley16]. 126xx komada
ivek, zasto imam osjecaj da si duboko u IGH? 🙂
bude li isla ispod 12600 prodajem random dionice i uzimam igh…nece oni mene zavarati, pogotovo s obzirom na to sto se prica o preuzimanju nekih firmi od strane igh,sto znaci da su puni para.
I sada palo na 327 dionica na kupnji???? Tko tu koga je…..!!!!
Ono što me jedino tješi je činjenica da smo danima u top 10 po likvidnosti,do ATH još 1k
Ivek onaj nalog je greška.ende
ivek, zasto imam osjecaj da si duboko u IGH? 🙂
Imas jako dobar osjecaj. [smiley2][smiley2]
Evo vidim da bi se dio novca mogao preliti u IGH……..
Građanima će se vratiti više od šest milijardi kuna
Povratak viška od kupnje dionica T-HT-a počeo je i novac će biti isplaćen na račun koji su građani naveli u ponudi, i to na način i u roku utvrđenom Vlade odlukom, do 12. listopada 2007. – rekla je za Lider Nataša Vuletić iz Službe za komunikacije Erste&Steiermaerkische banke
– Sav novac uplaćen za kupnju dionica T-HT-a od trenutka uplate čuva se na računu za posebne namjene koji je u tu svrhu otvoren u bankama. Građanima će biti vraćeno više od šest milijardi kuna uplaćenih za dionice T-HT-a, blokiranih u bankama prije povrata. Nakon neočekivanog upisa dionica više od 370 tisuća građana Vlada je morala prepoloviti povlašteni paket, zbog čega su mnogi ostali razočarani. (Lider)
Ovisi tko ce ih savjetovati. Obicno ce pitati za savjet nekoga iz kvarta “ko se bavi dijonicama”. Dovoljno je da im kazu da ne uzimaju dionice na ATH i to je sigurna lova za IGH
Ja se više ne javaljam dok ne pređe 13.5k kuna.
Idu mi PBZ i ostali na živce.Pozdrav.
ljudi, meni je ovo ukopavanje dobro došlo da presložim portfelj i ukrcam se u IGH jer kad ga puste s lanca bit će kasno za dobar dokup. a tek kad raja počne lupat po asku…
Uostalom, čim se SLK pojavi na ovoj temi krečemo. Za sada luta okolo trbuhom za kruhom i skuplja pare za pravi ulaz.
Po meni – idući tjedan je zadnji vlak
pa me stavite na križ ak sam fulo !
a do tada uživajte!
Pošto sam načuo tvrdnje da se Ban centar u Zagrebu dijeli na tri dijela evo potpune info:
U investiciju zajednički ulaze IGH, Konstruktor i Zagrebačka banka. Oni su osnovali tvrtku Centar – Gradski podrum u kojoj IGH i Konstruktor imaju po 42,5 posto temeljnog kapitala, a Zagrebačka banka 15 posto. U istom omjeru su i vlasnici atraktivne parcele od 3200 četvornih metara, u tom omjeru će podijeliti investiciju, ali i dobit. Čelni ljudi većinskih vlasnika tvrtke – Jure Radić i Željko Žderić nisu bili prisutni na prezentaciji, ali je Đukan najavio da bi prema najoptimitističnijim procjenama lokacijska dozvola trebala biti ishođena do početka ljeta, a s iskapanjem građevne jame bi se trebalo početi u prosincu. Za završetak cijelog projekta bit će potrebno između dvije i dvije i pol godine zbog osjetljivosti lokacije u samom centru grada koja je u zoni kulturnog dobra. Iako veći dio bruto površine otpada na stanove, njih će biti samo 70-ak, što znači da će im neto površina prelaziti 100 četvornih metara. O njihovu unutrašnju uređenju još se nisu definirali stavovi, ali ima prijedloga da se napravi i bazen i preuzmu rješenja koja bi na krovu imala zelenu površinu, rekao je Đukan. Poslovni prostori bit će smješteni u jednoj podzemnoj etaži, prizemlju i vjerojatno djelomično prvom katu.
Ja se više ne javaljam dok ne pređe 13.5k kuna. Idu mi PBZ i ostali na živce.Pozdrav.
Nadam se da će se kolega Von Braun brzo vratiti. Ne samo zbog 13.5k kuna [smiley2], već zbog toga što se pojavio na forumu malo nakon moje prve kupnje IGH-a. U doba najveće korekcije njegovi uvijek pozitivni postovi su mi pomogli da ne prodam sa velikim gubitkom. Sada sam naravno u pozitivi, a u međuvremenu sam i par puta dokupljivao.
Evo jedan zanimljiv članak, koji bi mogao pomoći popularnosti IGH među HT-ovim dioničarima sa viškom gotovine:
Vaš link
[color=blue]Prisjetimo se:[/color]
[color=blue]Jure Radić pobijedio na natječaju za most Jarun[/color]
Jure Radić sa suradnicima pobijedio je na natječaju za projekt budućeg mosta Jarun u Zagrebu. Stručno povjerenstvo u kojem su bili predstavnici grada Zagreba i društva građevinskih konstruktora među deset radova kao najbolji su odabrali njihov projekt za most preko Save u Zagrebu.
Riječ je o ovješenom mostu dugačkom oko 700 metara, širokom oko 40 metara i višem od 80 metara.
Na mostu bi se promet trebao odvijati kroz tri prometna traka u svakom smjeru, sredinom će prolaziti tračnice za metro ili laku gradsku željeznicu, a sa svake strane mosta predviđena je pješačka staza. Specifičnost mosta je izlomljeni šuplji pilon visine oko 80 metara.
Predstavljajući svoj nagrađeni projekt Jure Radić naglasio je da most nema samo prometnu funkciju, nego će postati novi simbol grada na razglednicama.
– Htjeli smo most koji će pokazivati sve domete današnje mostogradnje. On nije samo funkcionalan, nego i estetski reprezentativan – rekao je Jure Radić.
Gradonačelnik Milan Bandić rekao je da će gradnja mosta trajati između 12 i 18 mjeseci, koliko će trebati i da se urede sve pristupne prometnice.
Most Jarun dio je projekta nove prometne regulacije u gradu Zagrebu. Kad se sagradi, putnici koji budu ulazili u Zagreb na Lučkom i željeli otići u zapadni dio grada neće morati ulaziti u grad. Oni bi skrenuli kod Sveučilišne bolnice i novom prometnicom stigli na most.
Sa sjeverne strane mosta prometnica bi prolazila zapadnom stranom jezera Jarun i prelazila Ljubljansku aveniju te se spojila na Vrapčansku ulicu. Prema prijašnjim najavama zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, most bi se trebao početi graditi ove godine, a prema procjenama, za završetak su potrebne oko dvije godine. Zasad je teško procjenjivati troškove gradnje, ali pretpostavlja se da bi oni mogli iznositi između 30 i 50 milijuna eura. Prema najavama gradskih otaca gradnja bi trebala početi jođ ove godine.
Drugu nagradu na natječaju osvojio je rad Inženjerskog projektnog zavoda, a treću rad Građevinskog fakulteta i studija 3LHD.
Uskoro bi se trebao raspisati i natječaj za projekt mosta Bundek, koji bi, prema ranijim najavama, trebao biti još glamurozniji jer je riječ o objektu kojim se ulazi u grad Zagreb.