@ lebovski
Ne piše koliko je njih dužno IGH-u, koliko je prebijanje. Ne piše koliko je
hitno, a koliko duuugoroočno kredita. Ne piše koliko vrijedi sve ono što IGH ima za prodati i što posjeduje bez namjere prodaje. Puno toga ne piše. Fali gomila konteksta. Fali gomila podataka koji bi dali vjerodostojnu sliku. To je samo jedan mali papirić koji ne daje vjernu sliku cijele priče.
Samo ova stranica je bitna za naredno razdoblje. Sve ostale vijesti su svoje odradile i o njima je glupo uopće dalje raspravljati.
http://zse.hr/default.aspx?id=20
Što ovdje bude objavljeno od danas nadalje ima težinu, a sve ostalo je isprazna spika.
Gospodo, sad me već malo ljutite. A kad me netko naljuti, onda ja nešto naučim. Tako sam primjerice naučio da se ovdje mogu stavljat i pdf dokumenti, pa stavljam jedan.
Gospodo dioničari, vi imate točno
1.757.741.684, 73
razloga za loš san.
I nemojte glasnika kriviti za grijehe uprave i nadzornog odbora.
Ćao, pusa…
Di su ti klasa i uebroj, jesi li ovo ti ispunio obrazac online, nemoj završit di ti ne treba, pametno.
Gospodo, sad me već malo ljutite. A kad me netko naljuti, onda ja nešto naučim. Tako sam primjerice naučio da se ovdje mogu stavljat i pdf dokumenti, pa stavljam jedan.
Gospodo dioničari, vi imate točno
1.757.741.684, 73
razloga za loš san.
I nemojte glasnika kriviti za grijehe uprave i nadzornog odbora.
Ćao, pusa…
Aime, kolega! Gdje ste ovo iskopali! Sav se naježim!Pa to je skoro dva puta veći dug od Ingrinog. Mogle bi se cijene tih dviju firmi uskoro sudariti na istom iznosu, odnosno na 10 kuna! LP!
12 milijuna kuna IGH duguje državi na ime poreza, a državna cestarska tvrtka duguje IGH-u oko 16 milijuna kuna koje još nije platila
Evo recimo ovo je dio teksta iz Večernjeg, nije mi bila namjera provocirati, nego utvrditi stvarno stanje dugovanja.
Ako posudiš Peri 2 milijuna, ti posudiš od Ante milijun. Ante te ganja kao lopova, a da ti je Pero vratio bio bi u plusu milju,zato je predstečajna dobra stvar
Gospodo, sad me već malo ljutite. A kad me netko naljuti, onda ja nešto naučim. Tako sam primjerice naučio da se ovdje mogu stavljat i pdf dokumenti, pa stavljam jedan.
Gospodo dioničari, vi imate točno
1.757.741.684, 73
razloga za loš san.
I nemojte glasnika kriviti za grijehe uprave i nadzornog odbora.
Ćao, pusa…
Auuuuuuuuu samo toliko?
Može li ovo ispod 50 kuna?
A nigdje ne piše da je prvi Q odrađen sa zanemarivo minimalnim gubitkom i to u vrijeme duge zime i obilnih kiša. A poslovanje je trenutno bitnije od svih ostalih dubioza koje su na putu uspješnog i ne previše bolnog rješavanja.
Gospodo, sad me već malo ljutite. A kad me netko naljuti, onda ja nešto naučim. Tako sam primjerice naučio da se ovdje mogu stavljat i pdf dokumenti, pa stavljam jedan.
Gospodo dioničari, vi imate točno
1.757.741.684, 73
razloga za loš san.
I nemojte glasnika kriviti za grijehe uprave i nadzornog odbora.
Ćao, pusa…
Jeli taj dug bez zateznih kamate na koje vjerovnici imaju pravo ili sa zateznim kamatama…? Koji je iznos duga naveden u zadnjem FI-u … tek tolko informativno da vidimo razliku istog… ? Jeli u dugu uključena kamata za obveznicu…?
U međuvremenu karavana ide dalje, a … laju.
23.5.2013 10:35:00 | Autor/Izvor: Marina Šunjerga/Večernji list/Presscut
Predan je zahtjev za izdavanje građevinske dozvole za gradnju novog terminala Zračne luke Zagreb. Institut IGH sa svojim je partnerima dovršio glavni projekt i čim administracija izda građevinsku dozvolu radovi mogu početi.
I dok se čeka zabijanje prve lopate na Plesu, koncesionar ZAIC traži izvođače radova. Kako neslužbeno saznajemo, naše tvrtke vode veliku bitku sa stranim građevinarima. Za početak, projekt trojca Kincl – Neidhardt – Radić, koji je svojedobno na natječaju pobijedio mnoge ugledne arhitektonske biroe pa i ured kralja arhitekture Normana Fostera, investitori iz ZAIC-a pokušali su revidirati kako bi investicija bila jeftinija od predviđenih 236 milijuna eura.
Prema informacijama koje imamo, projektanti nisu odustali od originalnog projekta, iako se među građevinarima širi priča da će ukupna vrijednost radova ipak biti manja od najavljene investicije. Ovo je jedan od rijetkih projekata koji je spreman za realizaciju i kao takav je iznimno važan.
Očekujemo da će građevinska dozvola biti izdana u roku od 30 dana, što znači da bi izbor izvođača radova i sama gradnja mogli početi u rujnu – kazao je Jure Radić, predsjednik uprave IGH. Zagreb-Montaža radit će cijelu montažu konstrukcije i teže dijelove konstrukcije, ali morat će dijeliti novac s Turcima, kao i izradu fasade s Belgijancima.
Uglavnom, krenulo je. Fala bogu, napokon. Bit će veselja na ovoj dionici.
Hm šta se desi kad svi budu htjeli kupiti po 200 kn…
Mcincha*
nikada to nisam porekao ili tvrdio drugačije i nisam tvrdio da ce u stečaj.
Ali i sada tvrdim da je ovo previsoka cijena. Gle jednostavno mi se neda biti u minusu 50% u roku tjedan, dva. Ako tebe veseli gubitak oke, mene ne veseli. Tu sam isključivo zbog zarade.
A napominjem da je ovo punooo prevelika cijena za situaciju u kojoj se nalazi tvrtka, stanje u gradevinarstvu, u RH a da ne kažem da ce SAD morati odraditi korekciju cca 10% minimum, sto bi moglo dodatno pojačati pritisak na dionicu.
Zaključno, sigurno cu ući u igh ali tek kada cijena padne na realne razine, riješi nagodba i odblokira račun. Čuj možda cu morati kupovati po 300-400 kuna ali barem neće biti stresa, a kako sada stoje stvari kupovati cu za 100 ili manje!
Vremena imam, cash je na brokerskom računu, a strpljenja imam još od rođenja.