U razgovoru za Poslovni dnevnik govori o tome zašto je loš “pravilnik o uvjetima i mjerilima za davanje suglasnosti za započinjanje obavljanja djelatnosti građenja”, prednostima i manama novog zakona o gradnji, te upozorava na nužnost osnivanja nezavisnog instituta u građevinarstvu koji bi preuzeo velik dio IGH-ovih sadašnjih poslova
U razgovoru za Poslovni dnevnik govori o tome zašto je loš “pravilnik o uvjetima i mjerilima za davanje suglasnosti za započinjanje obavljanja djelatnosti građenja”, prednostima i manama novog zakona o gradnji, te upozorava na nužnost osnivanja nezavisnog instituta u građevinarstvu koji bi preuzeo velik dio IGH-ovih sadašnjih poslova
Super. Jos neka objasni gdje su mu strucnjaci i tko ce mu doci raditi na drzavnu placu. Samo neka pjeva borbene….. [smiley2][smiley2] 0 bodova – nista od toga. [smiley1]
U razgovoru za Poslovni dnevnik govori o tome zašto je loš “pravilnik o uvjetima i mjerilima za davanje suglasnosti za započinjanje obavljanja djelatnosti građenja”, prednostima i manama novog zakona o gradnji, te upozorava na nužnost osnivanja nezavisnog instituta u građevinarstvu koji bi preuzeo velik dio IGH-ovih sadašnjih poslova http://www.poslovni.hr/56296.aspx
Smiješno
U razgovoru za Poslovni dnevnik govori o tome zašto je loš “pravilnik o uvjetima i mjerilima za davanje suglasnosti za započinjanje obavljanja djelatnosti građenja”, prednostima i manama novog zakona o gradnji, te upozorava na nužnost osnivanja nezavisnog instituta u građevinarstvu koji bi preuzeo velik dio IGH-ovih sadašnjih poslova
To je isto ko da imaš para, a ideš kod socijalnog zubara, umjesto kod privatnika koji će napraviti svoj posao.
Ovdje u članku se govori očito o monopolu IGH u hrvatskoj, a što se mene tiče, ako rade svoj posao
kako treban nije i bitno.
“te upozorava na nužnost osnivanja nezavisnog instituta u građevinarstvu koji bi preuzeo velik dio IGH-ovih sadašnjih poslova”……hahahahah
Obična borba u sturci za mjesto na tržištu, ali mislim da nemaju šanse. Dok se oni oforme, ode voz.
[smiley1]
budd: ” U razgovoru za Poslovni dnevnik govori o tome zašto je loš “pravilnik o uvjetima i mjerilima za davanje suglasnosti za započinjanje obavljanja djelatnosti građenja”, prednostima i manama novog zakona o gradnji, te upozorava na nužnost osnivanja nezavisnog instituta u građevinarstvu koji bi preuzeo velik dio IGH-ovih sadašnjih poslova http://www.poslovni.hr/56296.aspx ” Smiješno
Stvarno svasta, to isto tijelo bi samo plaćalo IGH da obavlja iste poslove, a samo bi dobili skupinu podmitljivih birokrata.
ovo je veća glupost koju sam čuo u zadnje vrijeme,mora da im je drug Jurčić davao upute heh[smiley2]
[color=blue]U Gaženicu 200 milijuna eura[/color]
Prema idejnom rješenju kojega je za budući trajektni terminal u Gaženici izradio Institut građevinarstva Hrvatske, ulaganje u Gaženicu teško je čak 200 milijuna eura, što u odnosu na do sada spominjanih 70 milijuna eura pokazuje da je prva projekcija ulaganja bila površna i nije uključivala pomniju analizu ulaganja u infrastrukturu, zgrade, uređenje obalnog dijela i gatova koji će moći primiri i najveće trajekte. Najvažniji državni projekt na zadarskom području tako je narastao za čak 130 milijuna eura, što navodi na zaključak da se radi o zaista velikom projektu kojim će se Zadru otvoriti mogućnost ostvarenja proreknute mu budućnosti grada-metropole Mediterana.
Na upit kako se moglo dogoditi da se projekcije ulaganja toliko razlikuju, ravnatelj zadarske Lučke uprave Ivica Burić odgovara da prvotno spominjanje svote ulaganja nije uključivalo ozbiljnu analizu, dok projekcija sadržana u završenom idejnom rješenju IGH uključuje projekciju ukupnog ulaganja. Kroz idejno rješenje otkrila su se nova saznanja, primjerice duži obalni dio ili dublji gatovi. Uključena je infrastruktura, komunalni sadržaji, zgrade, a koliko će zapravo cijeli projekt u konačnici stajati tek će se vidjeti. Ova projekcija ulaganja sada nam je važna jer ćemo na osnovu nje ići u kontakte s Europskom bankom za obnovu i razvoj i Europskom investicijskom bankom radi kreditiranja, ističe Burić dodajući kako se projekt trajektnog terminala u
Gaženici nalazi u “papirnatoj fazi”, što znači da osim spomenutog završetka idejnog rješenja proceduru prolazi studija utjecaja na okoliš koju je izradio Rijekaprojekt. Prema Burićevim riječima, studija je već dobila prolaznu ocjenu struke, a javnosti na ocjenu bila je izložena u zgradi gradske uprave. Nakon prezentacije studije od strane izrađivača uslijedit će, kaže Burić, traženje lokacijske dozvole, a sljedećih šest do osam mjeseci paralelno će se raditi na izradi dokumentacije i traženju sredstava, pa prema najoptimističnijoj prognozi radovi u Gaženici mogli bi početi u idućoj godini.
i naravno on bi trebao biti direktor tog državnog instituta
Strasno. Pa i ja sam dipl.ing.g. pa da provalim ovako nesto nitko se ne bi obzirao. Ah da, zaboravih, on je birokrata, time automatski ima stanovitu vaznost.
Nego,jos malo je ostalo onog naloga po 12500? Malo smo van fokusa izgleda otkako je HT preuzeo sve naslovnice.
Updt……….
Ajmo rasprodaja.
Kolega nemojte biti tako okrutni…
[smiley11]
Kolega nemojte biti tako okrutni…
[smiley11]
Ups, pardon kolega.[smiley11]