IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Slažem se sa agentom.
nema zdrave osnove i logike ,
mislim da dobra prilika za izaći na 800,
šteta propustiti.

vperkovic, ajde iziđi na 800, molim te… [proud]

Čovjek koji ne pravi greške obično ne radi ništa.

on želi ući… [wink]

Prednost u samom startu

http://www.poslovni.hr/vijesti/juri-radicu-ipak-posao-stoljeca-193732.aspx


Slažem se sa agentom.
nema zdrave osnove i logike ,
mislim da dobra prilika za izaći na 800,
šteta propustiti.

A gdje molim vas ima na burzi zdrave logike?
Da ima zdrave logike IGH vjerojatno za početak ne bi pala ispod 1000 kuna!
Očito zdrava logika nije bitna za kretanje cijene.

Tako je jednako dobra prilika izaći po 800 kuna onom koji je kupio po 740 kuna, to je uvijek dobra prilika kad se može zaraditi neka kinta!

A Mo will make you richer, beards are for beggers

da ,razumljivo..ne treba se povoditi drugima.
to je najgora opcija.

Crna Gora nije odustala od gradnje autoceste, te da je ovakav postupak dogovoren s Europskom investicijskom bankom (EIB), a pobjednik na ovom tenderu znat će se u drugom tjednu siječnja 2012.

Pa pričekajmo .

Opet nitko ne razdvaja ono što igh nudi sada, a što je bilo s konstruktorom. Ono je bila IZGRADNJA autoceste, a ovo je izrada PROJEKTNE DOKUMENTACIJE.


Opet nitko ne razdvaja ono što igh nudi sada, a što je bilo s konstruktorom. Ono je bila IZGRADNJA autoceste, a ovo je izrada PROJEKTNE DOKUMENTACIJE.

tako je….lova je ovdje neusporedivo manja nego da se radi o gradnji!



Opet nitko ne razdvaja ono što igh nudi sada, a što je bilo s konstruktorom. Ono je bila IZGRADNJA autoceste, a ovo je izrada PROJEKTNE DOKUMENTACIJE.

tako je….lova je ovdje neusporedivo manja nego da se radi o gradnji!
[/quote]

To je istina. Ali, ovo je ono što igh može raditi i to ja cijelo vrijeme naglašavam. Ovo mu je djelatnost. Sad ćemo imati prilike vidjeti u međunarodnoj konkurenciji i koje su realne cijene. Na kosovskoj autocesti igh radi jedan (manji) dio, a francuski Egis drugi (veci) dio. Tamo je igh sam, ovdje u konzorciju. Trebalo bi vidjeti i što je čiji dio u konzorciju, s obzirom da bi igh mogao nuditi sve sam.

Ovima što daju jedinice:
Marža na ovakvim poslovima je ogromna, za razliku od gradnje. Naravno, apsolutni iznosi su jako različiti. Igh ima kapaciteta da odradi desetak projekata ala kosovska autocesta godišnje. A to je cca 40 mil eura prihoda. Nažalost te kapacitete ne iskorištava. Mazanje očiju pričanjem o milijardama (gradnje) zanemaruje se i minimalizira potencijal stvarne djelatnosti igh. ISTRAŽIVANJE-PROJEKTIRANJE-NADZOR

… možda marža je ogromna, ali je i nevjerojatno da jednu te istu foru možeš prodati investitorima, sad već, 5-6 puta. Iskreno, ozbiljno sumnjam u tezu da su investitori natprosječno inteligentni. Barem ovi hrvatski.

[i]"Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi!"[/i]

New Report

Close