Neki se za ovu vijest hvataju kao za zadnju slamku spasa da se iskrcaju iz IGH, a sumnjam da je netko zaista povjerovao. Ostalo je par mjeseci do izbora, a pogledajte kakve je vijesti vlada objavljivala prije više od godinu dana i što je od toga do danas realizirano. Možete i o pelješkom mostu naći slične članke, svaki mjesec-dva osvane neki takav [lol]
prihodi i rashodi za 2011 ce se vidjeti tek na kraju 2011 kad se sve ovce zbroje a vjerujem da od tog planiranog deficita od 15milijardi bude jos gore bar 1.5milijardi vise nego sta su planirali
Pa neće se most financirati na uštrp penzionera i branitelja.Kad bi to financirali iz Proračuna-
nebi sutra imali šta jesti.
Ima novaca – tamo negdje pospremljenih za ovakve problematične ko što je Hrvatska.
Samo će valjda malo utrpati i svoje EU izvođače…onako, pomalo, sa dopunama Ugovoru …
Što mislite da će to Radić kreditirati …? Ma , niti pod razno…naći će novce u PRETPRISTUPNIM FONDOVIMA ZA razvoj zalutalih i primitivnih plemena ……na Balkanu..
normalno da se neće financirati iz proračuna, ali problem je što ni nitko drugi nije toliko glup da baci tamo pare u bunar! EU je jasno i glasno rekla da NE da pare za to i da od RH NE traži da napravi taj most radi Schengena….prema tome, jasno je da se radi o običnoj jacinoj propagandi pred izbore tj. laganje i bacanje prašine narodu u oči samo da dobije još koji glas, a ako dobije izbore već će nešto izmisliti da se gradnja odgodi na još 5-10 godina dok ljudi sve ne zaborave [bye]
Nemam dionice IGH. Ali, da imam novaca- kupila bih- svakako na ovim cijenama.
Možeš li argumentirati zašto bi kupila IGH po ovima cijenama?
Možeš li argumentirati zašto bi kupila IGH po ovima cijenama?
[/quote]
odgovorit ću ti ja: zato što ćeš do kraja godine zaraditi barem 50% !
Ako sumnjaš i nisi spreman na nikakv rizik zaboravi IGH jer uvijek možeš izabrati neku manje volatilnu dionicu…!
Možeš li argumentirati zašto bi kupila IGH po ovima cijenama?
[/quote]
odgovorit ću ti ja: zato što ćeš do kraja godine zaraditi barem 50% !
Ako sumnjaš i nisi spreman na nikakv rizik zaboravi IGH jer uvijek možeš izabrati neku manje volatilnu dionicu…!
[/quote]
Dali će zaraditi to je pitanje a da će dionica IGH ići još niže i da će prije zarade dobro izgubiti to je sigurno.
ima danas u jutarnjem listu odličan članak o farsi s gradnjom pelješkog mosta: cijena gradnje je 2-3 milijarde kuna, a osigurano je samo 100 milja kuna, što je smiješan iznos….ostatka iznosa planira se namaknuti iz cestarina, a završetak gradnje pomaknut je sa 2015. na 2017. godinu…. uskoro ćemo čuti izjavu o završetku iza 2020. godine
ponavlja se u članku da je EU naglasila da je gradnja besmislena i promašena jer će i BiH kroz par godina ući u EU, tako da bi se most vjerojatno još uvijek gradio i nakon ulaska Bosne u EU
ukratko, totalna pušiona,sve u ulozi jacine agitpropagande pred izbore [bye]
Možeš li argumentirati zašto bi kupila IGH po ovima cijenama?
[/quote]
odgovorit ću ti ja: zato što ćeš do kraja godine zaraditi barem 50% !
Ako sumnjaš i nisi spreman na nikakv rizik zaboravi IGH jer uvijek možeš izabrati neku manje volatilnu dionicu…!
[/quote]
Možeš li mi osobno imenom i prezimenom kod javnog bilježnika garantirati zaradu od barem 50% kako si i naveo? Koju manje volatilnu dionicu mogu odabrati?
to mi je vjerojatniji scenarij. Dugo godina sam u građevini (zadnjih 10 u developmentu) i poznata mi je priča o IGH-u. Dionica je isplivala dolaskom Sanadera, Dropulićke i Radića, te nastavkom gradnje prometne infrastrukture (doduše, po znatno većim cijenama). Sve zarade u tim javnim poslovima "garnirane" su pričama o velikim poslovima u inostranstvu ( o kojima sad više nema ni riječi, a rezultati nisu ni vidljivi u godišnjim izvješćima). Ostao je još samo taj nesaretni most kojeg se neće nikada ni graditi. Istrest će još jedan kamion šljunka, napravit tri kruga bagerom i obustavit radove. Kao i u svim Radićevim projektima procjena je negdje oko 30% stvarne cijene…a gdje je još cesta na Pelješcu koju treba izgradit….
Ne zagovaram nikoga a dionice IGH nemam, ali mislim da uopće ne razumijete svrhu radova na
Pelješkom mostu.
Ponavljam , ne radi se o marketinskom triku Kosorice, već o New DEALu ove jadne Hrvatske, čijim
radovima bi se zaposlili ljudi …..Dio troškova ionako ide u Proračun. PDV.a za kupljenu robu
/ materijal/ PDV za usluge, porezi za plaće, porez na dobit , ostali porezi za davanja za plaće
djelatnicima, potrošnja ostalog sektora koji servisira takve projekte…..buduća dobit od koncesije
za prijelaz automobila i brodova ispod..
Država ima potraživanja koja namjerava naplatiti prijebojima.
Zar stvarno ne vidite nikakvu korist od javnih radova ???