IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

kinezi su tu da osiguraju sredstva ostalo je na Igh, konstruktoru.
STC gubi poslove po Srbiji..tamo je isto prilika..


Čeka se ZL a ne CG

ZL neide prije kraja ove godine, a do tada će još biti donica po jeftinije [bye]

Sve što pišem moje je osobno mišljenje i ne predstavlja nagovor na kupnju ili prodaju!!

Ne znam što se ovdje čeka, ali mi se čini da je rastući trokut probijen i sada ćemo neko vrijeme toniti na malim prometima. Do cca 1800 kn.


Kznezi.. Dal netko od vas, koji spominju kineze kao velike stručnjake u inženjerstvu, zna koliko kina kao država posjeduje naftnih nalazišta i rafinerija nafte? Mislim da će malo tko znati taj podatak,ali dobro. Tim pitanjem, želio sam skrenuti pažnju na njihovu sposobnost u inženjerstvu.

lp

Kolega, nikako se ne bih mogao složiti s vama. Kad već navodite …Najveći injženjerski poduhvati u svijetu rade se u kini, pogledajte samo daleko najvece brane i elektrane, ne znam koji bi bio veći inženjerski pothvat u svijetu od toga, i općenito u građevini, pogledajte Shangai, jedino možda se više gradi u UAE i kvartu…

Oko bofl kineske robe… To će se promijeniti vrlo brzo… 60-70 tih godina npr. tako je isto i japanska roba smatrana losom sto se kvalitete tice, ali su ipak po principu "kopiraj i usavrsi" slicno ako sto sad kinezi rade, danas simbol kvalitete, usudio bih se reći u automobilskoj industriji pouzdaniji i od "švaba". A kako živimo u sve ubrzanijem svijetu tako će Kinezi će za max 10g raditi super kvalitetno… A onda, jadna nam majka…

P.S. Imam IGH i kamo sreće da oni projektiraju… Ali molim da ne baljezgate

https://www.youtube.com/watch?v=qp5hxHPlTq8



Kznezi.. Dal netko od vas, koji spominju kineze kao velike stručnjake u inženjerstvu, zna koliko kina kao država posjeduje naftnih nalazišta i rafinerija nafte? Mislim da će malo tko znati taj podatak,ali dobro. Tim pitanjem, želio sam skrenuti pažnju na njihovu sposobnost u inženjerstvu.

lp

Kolega, nikako se ne bih mogao složiti s vama. Kad već navodite …Najveći injženjerski poduhvati u svijetu rade se u kini, pogledajte samo daleko najvece brane i elektrane, ne znam koji bi bio veći inženjerski pothvat u svijetu od toga, i općenito u građevini, pogledajte Shangai, jedino možda se više gradi u UAE i kvartu…

Oko bofl kineske robe… To će se promijeniti vrlo brzo… 60-70 tih godina npr. tako je isto i japanska roba smatrana losom sto se kvalitete tice, ali su ipak po principu "kopiraj i usavrsi" slicno ako sto sad kinezi rade, danas simbol kvalitete, usudio bih se reći u automobilskoj industriji pouzdaniji i od "švaba". A kako živimo u sve ubrzanijem svijetu tako će Kinezi će za max 10g raditi super kvalitetno… A onda, jadna nam majka…

P.S. Imam IGH i kamo sreće da oni projektiraju… Ali molim da ne baljezgate

[/quote]
Kolega drukate ili bolje rečeno besramno drukate protiv IGH a pogledajte već sutra rast dionice IGH i svoju sramotu .

Zasto bih pobogu drukao, nitko sretniji od mene ako IGH bude projektirao, imam IGH, ali ako argumentirano reagiram na baljezganje o tom da kinezi nisu inzenjerski jaki, onda drukam? Tko je izmislio kompas, barut i sl. Znaci nisu ni nova inzenjerska sila, oduvijek su bili… Samo sam reagirao na gluposti…

https://www.youtube.com/watch?v=qp5hxHPlTq8


Zasto bih pobogu drukao, nitko sretniji od mene ako IGH bude projektirao, imam IGH, ali ako argumentirano reagiram na baljezganje o tom da kinezi nisu inzenjerski jaki, onda drukam? Tko je izmislio kompas, barut i sl. Znaci nisu ni nova inzenjerska sila, oduvijek su bili… Samo sam reagirao na gluposti…

High-speed rail in China

In the middle of the 1990s, China’s trains used to travel at a top speed of around 60 km/h (37 mph).[21] To increase railway transportation speed and capacity, The Ministry of Railways (MOR) has continuously increased the speed of its commercial train service on existing lines.

When China first decided to develop high speed rail, the original idea was to research and develop domestic technology to reach a world standard. In 1998, China started the construction of its first high speed rail, the Qinhuangdao–Shenyang Passenger Dedicated Line, which was opened in 2003, with a designed speed of 200 km/h (124 mph), and several prototypes meant to reach 300 km/h (186 mph) were tested here, including “China Star”, “Pioneer” and latterly “Changbai Mountain”. However, the fastest operating speed achieved by “Changbai Mountain” was only 180 km/h (112 mph). “China Star” reached 321 km/h (199 mph) in 2003 during a test run but performed poor in daily services

As the development of domestic technology was not as successful as expected, in order to realize the high speed railway service as soon as possible, the MOR decided to import HSR trains and technology from Europe and Japan. Most of the trainsets are manufactured by Chinese companies as technology transfer agreements contracted as part of the deals with foreigner companies

Zahvaljujem na čašćenju! Doviđenja.

lp

Ako može jednom onda može i dvaput!


[Kolega drukate ili bolje rečeno besramno drukate protiv IGH a pogledajte već sutra rast dionice IGH i svoju sramotu .

Nagradno pitanje: " Znate li koji ulagač ne koristi interpunkcije jer misli dasu to igle za akupunkturu?????"
Himt: Taj isti je zaglavio u IGH-u i nekim drugim biserima, a sad okušava sreću kao žena [smiley]

PEYO vizionar slijepac, kolekcionar minusa

Previše prepiske oko očigledne stvari.
Onaj tko gleda na iduće 3-4 godine (npr. moja malenkost), nema zime. Sada je građevinastvo na najnižim granama, to će se promijeniti, a još će i za 3-4 godine Hrvatska biti u EU. Koliko god se nekome to ne sviđalo, IGH će za te 3-4 godine vrijediti 7000-8000 kn, najmanje, bez obzira na špekulacije. Zato kada god imam viška love, kupim IGH, to je bolje od bilo kakve štednje 🙂

Do kraja treceg miseca ce se puno stvari rasplesti sad se zauzimaju pozicije


Previše prepiske oko očigledne stvari.
Onaj tko gleda na iduće 3-4 godine (npr. moja malenkost), nema zime. Sada je građevinastvo na najnižim granama, to će se promijeniti, a još će i za 3-4 godine Hrvatska biti u EU. Koliko god se nekome to ne sviđalo, IGH će za te 3-4 godine vrijediti 7000-8000 kn, najmanje, bez obzira na špekulacije. Zato kada god imam viška love, kupim IGH, to je bolje od bilo kakve štednje 🙂

Kolega,
za 3-4 godine nece biti na vasih predvidjenih 8000 nego na novom ATH ( sada je 16500),
Tada ce biti nevidjena euforija na burzama a gradjevina ce biti predvodnik.U to vrijeme je vrijeme za vjerojatni out i parkiranje i neku defenzivnu dionicu( recimo HT) da se nedogodi opet 2008,
lp

Kad trebaju Kinezi dostaviti ponudu?
Koliko se sjecam rekli su za 15 dana,a to bi trebalo biti danas ili sutra tj.najkasnije u Petak.

Dali ima netko ideju kad bi se moglo saznati dali IGH upada u igru?

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]

New Report

Close