IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.




http://www.nacional.hr/clanak/102884/nova-nada-konstruktor-razgovara-s-kinezima-oko-crnogorske-autoceste


http://www.dan.co.me/?nivo=3&rubrika=Ekonomija&clanak=269742&datum=2011-02-26

i kakve to veze ima sa IGH, niti jednim slovom se ne spominje, niti se neće spominjati i uopće mi nije jasno zašto postate te linkove…IGH se okrenuo manjim i brženaplativim poslovima sa Stipićem u kompi a ljubav sa Žderićem je odavno pukla što i sami odavno znate….faket ste prozirni, jadni oni koji popuše ovaj drukeraj [bye]
[/quote]

IGH je članica hrvatskog konzorcija Konstruktor.
[/quote]

ne laži! NE POSTOJI konzorcij Konstruktor!!! Konstruktor je zaseban firma koja će možda, samo možda graditi u CG.
IGH i Tehnika više s time nemaju nikave veze. Prestani lagati ljudima!

sve što pišem moje je mišljenje, i ne može se shvatiti kao investicijski savjet ili preporuka za kupnju i prodaju dionica!

sretno svima sutra, i onima koji kupuju i onima koji prodaju..
Neka SVI zarade..

Uh…ajde ljudi, dajte se malo sredite.
Logično je da će naše firme raditi večinu stvari. Kinezi imaju dovoljno , pa čak i previše posla kod sebe u svojoj maloj državici da bi slali svoje ljude i mašineriju u CG. Pa ko bi normalnan.. Njihov interes je da izađu na tržište dijela Europe gdje europske firme nisu toliko zastupljene i močne, ali na način da investiraju jer su bezobrazno puni love. Pa šta vi mislite da nebi Europska banka već dala garancije svima, a prvo nama jer smo pobijedili na natječaju kao konzorcij, da je to isplativa investicija? Pre komplicirana je gradnja i puno love treba da bi se ta autocesta sagradila za par automobila godišnje. E sad. Crnogorci hoće tu autocestu i jasno je da hoće pa makar i s kinezima, jer nemaju više skim, a kinezima je to za prste polizat jer će postat prisutni u istočnoj EU. Gradiće se to sa Kinezima, to nije upitno. Pitanje je šta će se još sve gradit sa Kinezima.
IGH se ne spominje zbog toga što se još ništa oko dogovora o investiranju nije potpisalo, a projektiranje se dogovara nakon toga. IGH će vrlo vjerojatno tu autocestu i projektirat i nadzirat gradnju jer su nedavno takve stvari projektirali, gradili, nadzirali i to u stotinama kilometara i ko onda ima bolje i friškije reference on IGH? A što se izvođenja tiće, bit će tu puno firmi i firmica, tak da je zbilja bedasto nagađat ko će sve gradit.

lp

Ako može jednom onda može i dvaput!

spalato, sto se tice sibenika..pa ti sigurno znas da investitor daje posao izvodjacu (konstruktor u ovom slucaju) i nadzoru (u ovom slucaju igh). nema tu nikakvog konzorcija jer bi to bilo ozbiljno krsenje zakona. bi li ti dao da ti baustelca koji ti gradi kucu nadzire njegov partner? ali, ako ta cesta krene, netko ce trebati napraviti istrazne radove, isprojektirat je i onda nadzirat izvodjaca (ne mora sve to jedna firma radit, a sigurno i nece). to nema veze ni s kinezima ni s konstruktorom. bitno je da krene…a onda investitor, vlada cg, bira tko ce im to napravit. ako sagledamo sve vece projekte cestogradnje u regiji (hrvatska, bih, kosovo), svugdje je igh uzeo svoj dio pa ce, tom logikom, i ovdje. konzorcij je nebitan, njegova uloga s pojavom kineza ili nekog treceg ne postoji. ovdje ce igh radit ono sto najbolje zna, a ne ulazit u koncesije, sto je trebao konzorcij napravit.

ajmo IGH…


spalato, sto se tice sibenika..pa ti sigurno znas da investitor daje posao izvodjacu (konstruktor u ovom slucaju) i nadzoru (u ovom slucaju igh). nema tu nikakvog konzorcija jer bi to bilo ozbiljno krsenje zakona. bi li ti dao da ti baustelca koji ti gradi kucu nadzire njegov partner? ali, ako ta cesta krene, netko ce trebati napraviti istrazne radove, isprojektirat je i onda nadzirat izvodjaca (ne mora sve to jedna firma radit, a sigurno i nece). to nema veze ni s kinezima ni s konstruktorom. bitno je da krene…a onda investitor, vlada cg, bira tko ce im to napravit. ako sagledamo sve vece projekte cestogradnje u regiji (hrvatska, bih, kosovo), svugdje je igh uzeo svoj dio pa ce, tom logikom, i ovdje. konzorcij je nebitan, njegova uloga s pojavom kineza ili nekog treceg ne postoji. ovdje ce igh radit ono sto najbolje zna, a ne ulazit u koncesije, sto je trebao konzorcij napravit.

Točno! Bilo bi za IGH po meni pogubno da su kao konzorcij dobili koncesiju za tu AC. Mislim da bi to bila katastrofa kao i sa Ingrom samo bi to bili puno drugačiji odnosi dugovanja. U ovakvom slučaju, IGH trenutno ima puno bolju poziciju i puno više izgleda da omasti brk nego da je zadužen za milijarde. Biće to dobar posao.. Jedino je pitanje kakvu će ulogu u tome svemu imati Bechtel! Oni piće po kosovu i postoje špekulacije da bi povukli sve moguće i nemoguće pravce po balkanu, jerbo je balkan "bure baruta" pa nas ameri trebaju držat na oku, a dok to rade, zarađuju..
Ako netko ima kakve informacije o Bechtelu, volio bih da se ukljući, hvala!

lp

Ako može jednom onda može i dvaput!



spalato, sto se tice sibenika..pa ti sigurno znas da investitor daje posao izvodjacu (konstruktor u ovom slucaju) i nadzoru (u ovom slucaju igh). nema tu nikakvog konzorcija jer bi to bilo ozbiljno krsenje zakona. bi li ti dao da ti baustelca koji ti gradi kucu nadzire njegov partner? ali, ako ta cesta krene, netko ce trebati napraviti istrazne radove, isprojektirat je i onda nadzirat izvodjaca (ne mora sve to jedna firma radit, a sigurno i nece). to nema veze ni s kinezima ni s konstruktorom. bitno je da krene…a onda investitor, vlada cg, bira tko ce im to napravit. ako sagledamo sve vece projekte cestogradnje u regiji (hrvatska, bih, kosovo), svugdje je igh uzeo svoj dio pa ce, tom logikom, i ovdje. konzorcij je nebitan, njegova uloga s pojavom kineza ili nekog treceg ne postoji. ovdje ce igh radit ono sto najbolje zna, a ne ulazit u koncesije, sto je trebao konzorcij napravit.

Točno! Bilo bi za IGH po meni pogubno da su kao konzorcij dobili koncesiju za tu AC. Mislim da bi to bila katastrofa kao i sa Ingrom samo bi to bili puno drugačiji odnosi dugovanja. U ovakvom slučaju, IGH trenutno ima puno bolju poziciju i puno više izgleda da omasti brk nego da je zadužen za milijarde. Biće to dobar posao.. Jedino je pitanje kakvu će ulogu u tome svemu imati Bechtel! Oni piće po kosovu i postoje špekulacije da bi povukli sve moguće i nemoguće pravce po balkanu, jerbo je balkan "bure baruta" pa nas ameri trebaju držat na oku, a dok to rade, zarađuju..
Ako netko ima kakve informacije o Bechtelu, volio bih da se ukljući, hvala!

lp

[/quote]
Kinezima treba samo radna snaga a pamet dovode sa sobom tako da na projektiranje zaboravite.

po stoti put:
1. nece kinezi odlucivat tko ce projektirat cestu nego investitor (vlada cg)
2. za projekte trebaju kompleksni istrazni radovi
3. nece kinezi odlucivat tko ce ih nadzirat nego investitor (vlada cg)
Investitor (vlada cg) moze i sve to dati kinezima, time prekrsiti osnovna pravila u gradnji i sve pet. Medjutim, to je ipak nemoguce.
Meni je prihvatljiviji ovaj scenarij: eu banke ne daju kredit za gradnju ceste, ali daju kredit za izradu projekta. U Albaniji: investitor vlada, izvodjac Bechtel Enka (americko-turska pamet + turska radna snaga), projektant francuzi, nadzor igh. Kosovo: investitor vlada, izvodjac Bechtel, istrazni radovi igh, lokalci, francuzi, projektanti po dionicama francuzi i igh, ….Hoce li nesto slicno biti u srbiji?? Hoce….A crnogorci ce sve dati kinezima, mos mislit. Bechtel nema pameti pa je zato uzimao francuze i igh, jel tako??


po stoti put:
1. nece kinezi odlucivat tko ce projektirat cestu nego investitor (vlada cg)
2. za projekte trebaju kompleksni istrazni radovi
3. nece kinezi odlucivat tko ce ih nadzirat nego investitor (vlada cg)
Investitor (vlada cg) moze i sve to dati kinezima, time prekrsiti osnovna pravila u gradnji i sve pet. Medjutim, to je ipak nemoguce.
Meni je prihvatljiviji ovaj scenarij: eu banke ne daju kredit za gradnju ceste, ali daju kredit za izradu projekta. U Albaniji: investitor vlada, izvodjac Bechtel Enka (americko-turska pamet + turska radna snaga), projektant francuzi, nadzor igh. Kosovo: investitor vlada, izvodjac Bechtel, istrazni radovi igh, lokalci, francuzi, projektanti po dionicama francuzi i igh, ….Hoce li nesto slicno biti u srbiji?? Hoce….A crnogorci ce sve dati kinezima, mos mislit. Bechtel nema pameti pa je zato uzimao francuze i igh, jel tako??

Iatina samo što se to radilo u RH i "ZNA SE" a sad u CG


po stoti put:
1. nece kinezi odlucivat tko ce projektirat cestu nego investitor (vlada cg)
2. za projekte trebaju kompleksni istrazni radovi
3. nece kinezi odlucivat tko ce ih nadzirat nego investitor (vlada cg)
Investitor (vlada cg) moze i sve to dati kinezima, time prekrsiti osnovna pravila u gradnji i sve pet. Medjutim, to je ipak nemoguce.
Meni je prihvatljiviji ovaj scenarij: eu banke ne daju kredit za gradnju ceste, ali daju kredit za izradu projekta. U Albaniji: investitor vlada, izvodjac Bechtel Enka (americko-turska pamet + turska radna snaga), projektant francuzi, nadzor igh. Kosovo: investitor vlada, izvodjac Bechtel, istrazni radovi igh, lokalci, francuzi, projektanti po dionicama francuzi i igh, ….Hoce li nesto slicno biti u srbiji?? Hoce….A crnogorci ce sve dati kinezima, mos mislit. Bechtel nema pameti pa je zato uzimao francuze i igh, jel tako??

Poprilično sam siguran da si u prtavu.
Cijenim tvoje mišljenje.

lp

Ako može jednom onda može i dvaput!



po stoti put:
1. nece kinezi odlucivat tko ce projektirat cestu nego investitor (vlada cg)
2. za projekte trebaju kompleksni istrazni radovi
3. nece kinezi odlucivat tko ce ih nadzirat nego investitor (vlada cg)
Investitor (vlada cg) moze i sve to dati kinezima, time prekrsiti osnovna pravila u gradnji i sve pet. Medjutim, to je ipak nemoguce.
Meni je prihvatljiviji ovaj scenarij: eu banke ne daju kredit za gradnju ceste, ali daju kredit za izradu projekta. U Albaniji: investitor vlada, izvodjac Bechtel Enka (americko-turska pamet + turska radna snaga), projektant francuzi, nadzor igh. Kosovo: investitor vlada, izvodjac Bechtel, istrazni radovi igh, lokalci, francuzi, projektanti po dionicama francuzi i igh, ….Hoce li nesto slicno biti u srbiji?? Hoce….A crnogorci ce sve dati kinezima, mos mislit. Bechtel nema pameti pa je zato uzimao francuze i igh, jel tako??

Poprilično sam siguran da si u prtavu.
Cijenim tvoje mišljenje.

lp
[/quote]

I ?

Koliko bi IGH, recimo, naplatio od eventualnog nadzora ili ti ga projektiranja???

7%???
10%???

NOĆ je NAJMRACNIJA pred SVITANJE!!!!!!!!!!!!!!!



ne pričajte laži, u CG će možda graditi Konstruktor, i to samo on. ako budu trebali podizvođače, uzimat će ih među crgnogorcima jer je to normalno da njihova ekonomija od toga ima koristi, a ne naša! pa neće valjda dovlačiti strance kraj njihove nezaposlene operative!?!?
Konstruktor se možda ušlepa,ali ostali su totalno OUT, i IGH i Tehnika! Konzorcij odavna ne postoji, svršena priča!

Kolega, vi ocito nista ne znate o ovom poslu.
Jure R. je ne jednom iznio misljenje o tome da tko god gradi nece moci iskljuciti IGH jer je on vec jako duboko u toj prici.
Samo sto sada mnogo ozbiljnije rade na tome i zato su i ravrgnuli Ugovor s KOnstruktorom zbog mogucih tuzbi.Sada je to posve druga prica i samo se strpite.
Ali opet neglasavam da vrijednost ove dionice mora biti na znatno visoj razini bez obzira na CG jer ono sto IGH ima po pitanju gradjevinskog know-how, nema nitko niti blizu u sirem jugoisticnom podrucju.
Uskoro ce biti ovdje lijepih trenutaka jer ovaj dosadasnji masakr mora biti valoriziran na primjereni nacin.
lp
Ovaj tjedan nevjerujem da ce biti ispod 2600,
lp
[/quote]

Moram priznati da sam ocekivao vise ali ako imam necega onda je to vrijeme…ovdje se definitivno treba parkirati barem 2 godine,lp

New Report

Close