Ovaj sa 1dionicom što je baci u vjetar dokaz manipulacije i sljepoće HANFE
A ovi što kupuju…za što su oni dokaz????
A kakve veze ima i da konstruktor gradi autocestu kad se Radić posvađao sa Žderičem, a i Jure ga je
ocrnjivao po novinama!
Netko malo jači nevidi na vidiku nikakvoga posla za igh pa je sklopio pakt s seebizom o iskrcaju
svojih dionica!
Dečki ne bojte se!
Nanovije vijesti (rezerv, naravno)
NOVO = Kina – Hrvatska………..Crna Gora – Autoput)
A vv si mislite! MMD nijs baš tak luda da ode iz Vlade (uskoro) a da ne osigura………..praunuke………
A kakve veze ima i da konstruktor gradi autocestu kad se Radić posvađao sa Žderičem, a i Jure ga je
ocrnjivao po novinama!
Netko malo jači nevidi na vidiku nikakvoga posla za igh pa je sklopio pakt s seebizom o iskrcaju
svojih dionica!
Ne brini se. Kad lova zamiriši, budu se oni brzo pomirili. Radi love su se posvađali, pa će se radi love i pomiriti.
A kakve veze ima i da konstruktor gradi autocestu kad se Radić posvađao sa Žderičem, a i Jure ga je
ocrnjivao po novinama!
Netko malo jači nevidi na vidiku nikakvoga posla za igh pa je sklopio pakt s seebizom o iskrcaju
svojih dionica!
Ne brini se. Kad lova zamiriši, budu se oni brzo pomirili. Radi love su se posvađali, pa će se radi love i pomiriti.
[/quote]
točno tako.
Ali Konstruktor je svoju veliku šansu prokockao u 3 mjesecu, a sudeći po burzi nitko ne vjeruje u drugačiji slijed događaja.
Generalno davno bi Tehnika i Igh bili na 100-150% većoj cijenovnoj razini da se tu išta sprema.
Ali nada umire zadnja.
Mene samo zanima da li je uprava dobro procijenila situaciju te prihode na razini lanjskih i dobit od 50-60 milijuna kuna jer ipak uprava treba svoje dioničare informirati u dobroj vjeri i trensparentno.
roka ovo i dalje kako sam i mislio…
ovako, ekipa, ja ne znam mnogo o ovoj dionici…jel mi možete reći zašto ova firma ima tako velike zalihe u bilanci i zašto su povećane? što će biti ako dođe do njihovih otpisivanja i jel postoje pretpostvke koliko milijuna bi bili gubici?
Hvala.
Meni stvarno nije jasno zašto se više uopće spominje posao u CG, osim mogućeg navlačenja dioničara.
Pustimo na stranu garancije banaka koje u ovom trenutku nitko od izvoditelja ne može dobiti, otkud novac CG za udio u izgradnji autoceste!? Pa njihov proračun je i prema našem kikiriki, meni sve ovo liči na jednu jako neozbiljnu igru ali ne znam sa kojim ciljem…
Ne brini se. Kad lova zamiriši, budu se oni brzo pomirili. Radi love su se posvađali, pa će se radi love i pomiriti.
[/quote]
točno tako.
Ali Konstruktor je svoju veliku šansu prokockao u 3 mjesecu, a sudeći po burzi nitko ne vjeruje u drugačiji slijed događaja.
Generalno davno bi Tehnika i Igh bili na 100-150% većoj cijenovnoj razini da se tu išta sprema.
Ali nada umire zadnja.
Mene samo zanima da li je uprava dobro procijenila situaciju te prihode na razini lanjskih i dobit od 50-60 milijuna kuna jer ipak uprava treba svoje dioničare informirati u dobroj vjeri i trensparentno.
[/quote]
Upravo tako Gorane. dakle u nadolazecoj godini ocekujem pozitivno poslovanje,transparentan odnos uprave spram dionicara, te ako izadje neki dobar posao vani,npr CG,idemo prema 4000.
Upravo tako Gorane. dakle u nadolazecoj godini ocekujem pozitivno poslovanje,transparentan odnos uprave spram dionicara, te ako izadje neki dobar posao vani,npr CG,idemo prema 4000.
To su već želje za Djeda Mraza….nizak promet i pad od preko 2% govori da investitori više nisu djeca
JA bi rekao da ovo ide prema 1000, a ne 4 tisuće…ali to je samo moje skromno mišljenje
želja da se pokuša umjetno napuhati dionica i da se prikaže da postoji interes za kupnju ohlađen je u 10-oj minuti trgovanja kada se netko nemilice istresao po bidu. pritisak na prodaji jača, ali pažljivo da ne poplaši bidaše…jer mu ipak trebaju kod istovara [thumbsup] [thumbsup]